Kütusepaagi jootmine
#21

Keevitamine jube vana teema.Vanasti keevitasin. Bensupaagi aurutasin sumpa otsas mootori gaasidega. Diisli paagi keevitasin kohe. Olen elus!
Nüüd käib asi nii. Paaki natukene diislit sisse ja kork ja augud kinni.Siis liivapritsi. Pritsimise ajal kui tuleb auk siis läheb augu ümbrus tumedamaks, ehk hakkab läbi imbuma. Nüüd tõrts piduripuhastusvedelikku peale ja kui kuivaks tõmbab siis kohe metalli liim peale. Jääb väga hästi pritsitud pinnale kinni.
Küsimus tekib siis kui on juba sõela põhi.Liimi läheb rohkem kui uue paagi tellimise hind.
Vasta
#22

Ma olen paagis oleva augu tinaga lappinud,kui on suurem auk,siis alt ära kruntida ja vastava mõõduga vene vaskkopikas lapiks ja üle joota.Viimati lappisin Audi paaki auto küljes,paagi põhjas oli nii suur auk,et lapiks läks 5e kopkane.Tolmuimeja toru panin paagikorki imema et bensiin kolvile ei tilguks.Auto peal selleks et paagi eemaldamine on väga suur töö.Räbustiks kasutan ortofosvorhapet,seda on lihtsam pärast maha saada ja töötab paremini.Siiani pole ükski tinaga joodetud paak jootekohalt enam lekkima hakanud ja tehtud tööd on lihtsam kontrollida.
Vasta
#23

(30-03-2015, 20:19 PM)valev Kirjutas:  Küsimus tekib siis kui on juba sõela põhi.Liimi läheb rohkem kui uue paagi tellimise hind.

Kas siis ei oleks mitte mõistlikum uus paak muretseda Smile ?
Vasta
#24

(31-03-2015, 09:43 AM)ahtos Kirjutas:  Tolmuimeja toru panin paagikorki imema et bensiin kolvile ei tilguks.

[Pilt: eek2.gif] Vot see on juba saavutus... bensiiniga  [Pilt: eek2.gif]  Tolmuimeja on ju harjadega mootoriga ja läbiimetav õhk (bensiiniaurud) läbivad mootori ja harjad, mis ikkagi sädelevad... Et sa taevastel remondiboksides ei ole, võid küll jumalat tänada... Siit paistab juba Darwini auhind   (Keha läbivad külmavärinad, sellele mõeldes)

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#25

Vaskkopika asemel on parem messingsõelast (kui õnnestub perenaise tagant pihta panna) lappi peale joota. Võtab paagikurvid hästi välja ja võtab ka joodist hästi külge.
Vasta
#26

Mul seda sõela mitu meetrit rullis,olen ka seda kasutanud,aga kopik mumeelest parem.Tolmuimejat olen kasutanud viimased 35 aastat ju on õnneks läinud Toungue .
Vasta
#27

Tolmuimeja pannakse ikka paaki PUHUMA, siis ei juhtu midagi ja efekt täpselt sama.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#28

Kui puhub hakkab tina mullitama Big Grin ,aga bensiini lõhn ei plahvata tolmuimejas.
Vasta
#29

ma äratasin teema eelkõige kontrollimise küsimusega, aga kõik asusid juba auke lappima. Loodame, et asjata Smile

kuna paagis on tühjalt seismise tõttu ka seespool roostet, siis teen nn segumasinatriki, aga vee asemel kasutan roostemuundurit. Saab seest puhtamaks ja ühtlasi mingi roostekindlusi. Lisaks muidugi ka vedeliku pidamise ära kontrollida.

Marko viide pole muidugi kah paha - petrooleum võiks sobida ning vaatan vajadusel ehituspoes avatumate silmadega ringi.

(30-03-2015, 12:34 PM)Marko Kirjutas:  Tööstuslikku piiritust saab ehituspoest. Viimsis vähemallt on, teistes pole uurinud. Kõlbab ka kleepsujälgede eemaldamiseks.
Paake on klassikaliselt kontrollitud siiski petrooleumiga.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#30

Kui leiad kuskilt petrooli pane ka siia vihje.
Vasta
#31

(01-04-2015, 12:34 PM)ahtos Kirjutas:  Kui leiad kuskilt petrooli pane ka siia vihje.

http://www.erimell.ee/tooted.php?cat=2

Aga palunSmile
Vasta
#32

Isegi Maxima poeketi kauplustes riiulimüügis

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#33

Ja ortofosforhapet saab?
Vasta
#34

(01-04-2015, 19:53 PM)pen.skar Kirjutas:  Ja ortofosforhapet saab?
Keemiakaubanduse AS....    
   https://www.google.ee/webhp?sourceid=chr...nduse%20as

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#35

Mul mootoripetrooli vaja,siiani sõitnud nafta ja bensu seguga.
Vasta
#36

(02-04-2015, 10:06 AM)ahtos Kirjutas:  Mul mooripetrooli vaja,siiani sõitnud nafta ja bensu seguga.

ei tea küll, mis asi on MOORIpetrool, aga ise olen sõitmiseks kasutanud ikka lennukipetrooli elik reaktiivkütust, sama ollust pannud ka petroolilampidesse aastaid ja toimib. Sai vanasti lennuväljalt, ka nüüd on firmad mis lennundust küttega varustavad, kui need üles otsida ja neid piisavalt motiveerida nt x tonni kütte ostuga, siis võiks kaubale saada.
Igatahes on vanades mootorites edukalt kasutatud igasugu demoesinemisteks tavalist poes müüdavat lambiõli.
Kõik petroolid on ikka suht sarnase koostisega ja kõlbavad asendada, v.a. lennukis kasutamiseks, seal ohutusnõuded karmid.
Vasta
#37

Tähenärimine on tore,aga veneajal sai sõjaväelaste käest lennukipetrooli muretsetud ja sellele tuli õli sisse segada petrolka ei toiminud hästi-oli liiga kuiv.Ei tea mida tänapäevased petroolimootorid lennukikütusest arvavad,kuid see mõeldud ju teist tüüpi mootoritele.Kui mootori petrool käele sattus polnud häda midagi,sellega sai väga õliseid käsigi pestud,lennukipetrooliga hakkas käsi kohe kipitama ja nahk tõmbus kuivaks.Tänapäevased petroolimootorid küll enamuses kahetaktilised.Lampidesse müüdav petrool on merel podistamiseks nats kõrge hinnaga ja see nagu rohkem õli moodi vedelik,pudeli sisu ju salastatud.
Vasta
#38

Minul tänapäevase lennukiküttega küll käed kipitama ei hakkand. Diisliga pooleks sõidavad nii mõnedki mehaanikud ja pole ka uuemapoolsete autodega midagi juhtunud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne