30-08-2010, 18:46 PM
(30-08-2010, 18:22 PM)vanemuine Kirjutas: ... hakkasime tagumist poritiiba paika sobitama [...] Proovisime igast kandist aga suur mis suur. Nii tuligi pikkusest riba vahelt välja võtta...
Kas autot on varem keevitatud, nt gaasiga? Kui jah, siis keevisõmblustel on jahtudes omadus kokku tõmbuda ja nii ei pruugigi keevitusega lapitet/parandet karkassile uued plekid (tiivad) peale sobida.
Muidugi, nõukaaegsetel autodel on/oli üldse omadus kereplekkide mõõtude osas olla üsna standardist väljas. Valdavate enamike Pobide/ZIMide plekid ei istunud perfektselt (ühtlaste vahepragudega) ette ka uutena. Ju polnud stantsid täpsed ja kui neid aja jooksul parandati/vahetati, ei saavutatud vast varasematega identseid.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.