10-09-2010, 22:23 PM
Müts maha..keretööde tempo on imetlusväärne. Loodetavasti on meistrimees kursis ka kohalike korüfeede tegemistega samas vallas.
Näiteks selle teemaga siin: http://www.vanatehnika.ee/modules.php?na...forum&f=45
Töö mitte küll ehk nii kiire, aga samas kvaliteedilt maailmatasemel.
Ma usun, et vedru keevitamine võis omal ajal olla täiesti mõistlik tegevus, aga projekti puhul, mida hiljem tahaks looja uhkustundega vaadata, oleks mõistlik ehk siiski täiskomplekt uusi vedrusid teha lasta. Vana vedru on siiski vana vedru ja selle tugevus ning purunemise aeg on küsimärgiga suurusjärgud. Pole ju eriti esteetiline, kui muidu silma paitav sõiduk ühele või teisele poole kiiva vaatab.
Aga vähemalt GAZ-21'd tulid tehasest määrdega hoolikalt sisse määritud vedrudega, vedrupakke kaitsemas presendist katted. Vanakooli autojuhid teadsid rääkida, et tänu sellele töötas vedrustus oluliselt pehmemalt kui ilmaolude valla vedrupakid.
Mis varuosakataloog ses osas Zim'i kohta ütleb?
Parimat
A.
Näiteks selle teemaga siin: http://www.vanatehnika.ee/modules.php?na...forum&f=45
Töö mitte küll ehk nii kiire, aga samas kvaliteedilt maailmatasemel.
Ma usun, et vedru keevitamine võis omal ajal olla täiesti mõistlik tegevus, aga projekti puhul, mida hiljem tahaks looja uhkustundega vaadata, oleks mõistlik ehk siiski täiskomplekt uusi vedrusid teha lasta. Vana vedru on siiski vana vedru ja selle tugevus ning purunemise aeg on küsimärgiga suurusjärgud. Pole ju eriti esteetiline, kui muidu silma paitav sõiduk ühele või teisele poole kiiva vaatab.
Aga vähemalt GAZ-21'd tulid tehasest määrdega hoolikalt sisse määritud vedrudega, vedrupakke kaitsemas presendist katted. Vanakooli autojuhid teadsid rääkida, et tänu sellele töötas vedrustus oluliselt pehmemalt kui ilmaolude valla vedrupakid.
Mis varuosakataloog ses osas Zim'i kohta ütleb?
Parimat
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!