13-11-2010, 00:15 AM
Nõndaks, saigi paus läbi ja enne järgmist tahaks auto krundi alla saada. Selle nädalal tehtud tööd: ühendasime põranda parempoolse külje karbiga, keevitasime kokku tugevdus karbi ja ühendasime sellega X-tala otsad. Tagumine parempoolne tagatiib, kuigi avariiline, aga ikkagi plekist, oli õnneks autoga kaasas. Nüüd tuli kortsud välja taguda ja lainetused sirgeks rihtida. Eks lõpu teeb ikka pahtel. Tundub, et tiiva eemaldamiseks ei ole viitsitud ust eest ära võtta ,vaid lihtsalt murti edasi-tagasi, kuni kaks kinnituskõrva tiiva küljest ära murdusid. Nüüd tuli need uuesti valmistada ja tagasi külge sobitada. Tiib sai ka kere külge passitud ja uksega sobitatud. Tiiva alumine ots aga karbiga kokku rihitud. Kuna poritiiva kinnitus kohad keres on paigatud gaaskeevitusega ja väga saamatult, siis õige joone taastamiseks tuli ka tungrauda kasutada. Mõned kinnitus kohad tuleb aga täitsa uuesti teha. Sai suletud lõhik, mis tekkis vasaku tagumise nurga õigeks venitamisel. Eemaldasime ka juppe küljest, mis võivad liivapritsi segada. Järgmine nädal tulebki eemaldada mootor ja agregaadid, aga sellest siis juba ka hiljem.