28-02-2011, 23:29 PM
Esipõlle puhul tuleb päris kaaluda, kas on mõtet lappida või on õigem päris uus teha. Põlle keskosast ju praktiliselt midagi alles polegi.
Vaatasin, et põllealune rihveldatud tugevdusplekk tuleb Sul tahestahtmata uus teha. Revideerisin siin ükspäev oma masina esipõllesid: üks samamoodi üsna auklikuks roostetanud originaal aga kontuurid olemas ja teine isetehtud-s.o ilma iseloomulike tugendussoonteta ja seetõttu minu silmis kasutuskõlbmatu. Huvitaval kombel oli aga isetehtule gaasiga külge lastud alustükk-rihveldatud tugevdusplekk veel üsna hästi säilinud, nii et saaksid seda huvi korral uue valmistamisel edukalt eeskujuna kasutada.
Vaatasin, et põllealune rihveldatud tugevdusplekk tuleb Sul tahestahtmata uus teha. Revideerisin siin ükspäev oma masina esipõllesid: üks samamoodi üsna auklikuks roostetanud originaal aga kontuurid olemas ja teine isetehtud-s.o ilma iseloomulike tugendussoonteta ja seetõttu minu silmis kasutuskõlbmatu. Huvitaval kombel oli aga isetehtule gaasiga külge lastud alustükk-rihveldatud tugevdusplekk veel üsna hästi säilinud, nii et saaksid seda huvi korral uue valmistamisel edukalt eeskujuna kasutada.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.