20-12-2011, 21:03 PM
Tont seda teab. Muidugist loodan, et haiget hüdromuhvile päriselt ei teinud, kuigi samas võisin ka vabalt teha, sest käimakasti ju otsas polnud. Korpus niiskevõitu oli küll, aga kas see oli väntvõlli tagumise kaelatihendi või muhvi lõõtsa viga, ei oska öelda. Muhvis oli enne käivitamist õli sees ja jäi ka hiljem sisse. Aga kas õli töötamise ajal ka vähenes- ei tea. Päris tilkumist ei täheldanud. Igaljuhul hühromuhvist ei loobu ma mingi hinna eest. Tagataskus on mul ju ka see võimalus järgi proovida, mille hr.Koterman saatis. See on vägagi intrigeeriv ja järele tehtav- tänud Sulle selle võimaliku lahenduse leidmise eest. Ja jään huviga ootan positiivset infi nende teiste asjade kohta! Loomulikult, kui saaks kindla peale minna- näiteks oleks uus või järele proovitud muhv, siis kasutaks juba seda. Eks see asi tuleb enne vända tasakaalustamist ära otsustada ja sinna ei ole teps mitte palju aega jäänud. Täna sai Tartus käidud ja nii alumiiniumsaaled, kui ka üks zimi karbuss ära toodud. Siinkohal tänud Tartusse Olevile ja Heinole. Plokikaane lihvimisest seekord asja ei saanudki, jätsin ise ära. Miks ja milleks- täpsemalt hiljem.