Urmet48 Vjatka VP 150M
#1

[Pilt: large_23743903_Cr5d.jpg]

Sai teoks tehtud kaotatud lapsepõlve unistus ja leitud endale motoroller Vjatka. Poisikesena andis naabrionu mulle oma vanaraua hunnikust Vjatka elektroni ja aitas selle sõidukorda teha. Aga nooruse lollusest sai see Soomemaale maha müüdud. Asi jäi siiski kriipima hinges. Kuni eelmise nädala reedeni, kui üks hea sõber enda masinast minu kasuks loobus. Toungue
Masin siiski väga õnnetus seisus nagu piltidelt näha on. targemad väidavad ta olema Vjatka VP 150 M. Siit ka üleskutse: Kui kellegil on selle isendi kohta pakkuda manuali, elektriskeemi või ka varuosi, siis paluks sellest mulle siia teada anda. Võib ka privasse teate saata.
Plaanidest: Esialgu mootor korralikult tööle saada ja hiljem ka korralik värvkate. Viimase puhul küll hetkel mingit kiiret pole. enne vaja kõik elutähtsad sõlmed korda saada.
Hetkel on masinal puudu õhupuhasti komplekt ja sundjahutuse ventilaator koos tuule suunamiskatetega.

Eks pildid ütlevad rohkem, kui tuhat sõna. http://album.ee/album/284625/50248463

Kõik näpunäited/viited on igakülgseks abiks masina parema tuleviku nimel Wink
Vasta
#2

Vjatka Elektroni elektriskeem:

[Pilt: 116358691.jpg]
Vasta
#3

(20-09-2010, 09:36 AM)Prii Kirjutas:  Vjatka Elektroni elektriskeem:

[Pilt: 116358691.jpg]

Abi oleks õigest elektriskeemist. Akuga versiooni ja elektroni skeemi olen isegi juba üles leidnud.
Vasta
#4

(20-09-2010, 11:16 AM)urmet48 Kirjutas:  Abi oleks õigest elektriskeemist. Akuga versiooni ja elektroni skeemi olen isegi juba üles leidnud.

Mille poolest siis antud ratta elektriskeem Vjatka ja Elektroni omast erineb?
Vasta
#5

Elektronil on teistsugune süütelukk, kommutaatorplokk ja pingeregulaator. Skeemil on ka aku olemas. Minu isendil kõik need neli detaili tehase poolt puuduvad.

Masinast kaa vahelduseks. Doonormootori sisu on kordades paremas seisus, kui masina enda mootor. Kahjuks aga metallikratid on doonormootori korpuse katki teinud. Sai see mootor ju metalli kokkuostust ära toodud. Seega doonori sisu läheb originaalmootori karteritesse. Nafta on puhastamisel vägagi tõhus abivahend olnud. Päev otsa leotamist ja pintsliga puhastamist. Mootori kartereid puhastades tulid isegi karteritelt numbrid välja (52) kummalbi karteripoolel sama asetusega. Hiljem täiendan pildialbumit ja lingin ka siia mõne pildi.
Vasta
#6

   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne