#1

Et siis on mul m-72 mis on seisnud juba 20 aastat ja nüüd mõtlesin selle korda teha, enam polegi eriti palju teha peab ainult esi amordi ära vahetama [Pilt: 74297029]
Ja sõbraga mõtlesime et teeme selle mootorratta varuosadest ise uue mootorratta tähtsamad asjad on olemas nagu mootor kere käigukast jne aga muidugi on ka väga palju osasi puudu nii et kui keegi tahab mingeid m-72 juppe müüa siis võite mulle ka sellest rääkidaBig Grin.[Pilt: 76566481]
pildid on siis siin: http://fotoalbum.ee/photos/KarlGustav/sets/1034843
Vasta
#2

Tore vaada, et keegi midagi teeb ! Ilmselt see sini - kollane (Rootsi valimiste auks või Miilitsapäevaks?) on see "uus tsikkel" ? Huvitav värvilahendus aga hea, et veel roosaks ei värvinud. Kuna "keret" või "kere" piltidelt silma ei hakanud, siis tekkis küsimus - kas on kandevkere või käib kere raamile ?
Minu arvates võiksite küll rohkem auru ühe audentse ja originaalse IMZ M72(M?) koostamisele/taastamisele kulutada, aga ehk ongi õigem enne sini-kollaste miljööväärtuslike taieste loomisega ennast vormi ajada ? Ja eks sõidunaudingut saab tekitada ka iga põristajaga, mis normaalselt edasi liigub. Üldiselt olete ikkagi õigel teel, jõudu tööle! Cool

Leidsin veel ühe vahva kuulutuse teema, keegi otsib esi- ja tagaratta polte M72-le. Kas nendega saab näiteks rattad kere külge kinnitada ja kas mutreid ka vaja läheb ? Või on hoopis ratta võlle silmas peetud ? Toungue
Vasta
#3

Tore, et vähemalt ühele komale koha leidsid.

Turbonegro
Vasta
#4

Tervisi ka minupoolt lugupeetud foorumirahvas,mina olen siis selle ratta teine tegija,ehk nn. sõber.
Loodan,et te ei pahanda,kui ühe kasutaja alt kirjutame,kuna nii hulgamaad lihtsam.
Sini-kollane värvilahendus on valitud seepärast,et oleme mõlemad põhikooli lõpetajad,seega elame vanemate armuandidest ja kuna meil kollast oli käepärast võtta,võõpasimegi kollaseks ja kuna tekkis mõttesähvatus,et võiks ju siis miilitsa ilme asjale anda,saigi sinist ostetud.
Kuna nagu ma eespool mainisin,teeme seda projekti võimalikult odavalt,seestap audentset asja me tõesti koostama ei saa hakata,tulevad suured stiilivead nagu näiteks : Jawa bensupaak,miski muu jõuallikas,ning samuti tuleb ka lenks endal torust väänata.Ja ma arvan ka,et kuna see meie esimene asi,mida teeme polegi mõtet miskit väga kvaliteetset asja oodata,aga eks inimene õpib oma vigadest. : )
Nii ja nüüd siis küsimuse juurde,loodan,et väga arulagedaks ei pea kuna tõesti vastavalt võimalustele ehitame,aga kuidas käituks muruniitja mootor antud riistapuul,või siis ka drusba,kuna need meil ainukena olemas on.Et kuidas oleks veovõime,kiiruse ja muude näitajatega?Drusba on ju tuntud oma võimu poolest,kasutas ju üks noorhärra drusbat sigulli jõuallikana,aga rohkem huvitaks muruniiduki mootori variant.Big Grin
Jah eks ole tõesti ratta võlle silmas peetud,ning vabandan sõbra ebamäärase teksti pärast,aga mõtles siis ka ta ,,ere,, all mootoratta raami.Big Grin
Vasta
#5

(25-09-2010, 22:14 PM)Poisike Kirjutas:  kuidas käituks muruniitja mootor antud riistapuul,või siis ka drusba,kuna need meil ainukena olemas on.Et kuidas oleks veovõime,kiiruse ja muude näitajatega?Drusba on ju tuntud oma võimu poolest,kasutas ju üks noorhärra drusbat sigulli jõuallikana,aga rohkem huvitaks muruniiduki mootori variant.Big Grin
Tundub , et helgetest mõtetest teil puudust ei ole. Ma soovitaksin siiski pesumasina mootorit. Ainus puudus on see, et pikendusjuhet on tülikas majandada. Aga Druþba-ga võrreldes on hulk eeliseid (kannatab lühiajalist olulist ülekoormamist, bensiini ei võta üldse, sidurit ei ole vaja ehitada, bensiinipaagist saate loobuda jne.) Veovõime ja kiiruse näitajad peaks olema samast suurusjärgust , mis Druþba ja muruniitja mootoritelgi.
Vasta
#6

Paistab tõesti päris heade mõtete projekt olema.
Druzba on siiski rohkem võrrimõõdus mootor (ma ei tea, palju tal võimu on), muruniitjal on 3,5 heppa tavaliselt. "Emmi" originaalpada annab kirjade järgi 22 välja. Tippkiirust peaks sellest võrdlusest olema juba võimalik leida, tuleb sinna kuskile nulli ja lükkajate jooksuvõimekuse vahepeale.

Kunagi siin foorumis jäi silma mõte, et kui "Volgale" panna teine käigukast tagurpidi alla, siis pidi 200km/h välja jooksma. Proovige, pange muruniitjale 3 käigukasti jadamisi alla, siis tuleb ulme püss.
Vasta
#7

Elu on tsirkus Cool

vanamotopisiku ohver
Vasta
#8

Väärt projekt!!! Me panime sõbraga suvel Fiat Uno-le mootorratta BMW RT1200 mootori peale, nüüd on Fiati mootor üle, äkki soovite ära osta!? Müüme soodsalt!
Vasta
#9

Ma arvan, et ei ole siin mõnitada nii väga vaja. Igaüks peab ju kuskilt alustama ja kui vahendid ja võimalused (kuid samas ei saa mainimata jätta ka arvukal hulgal ideid) on neil olemas, siis lasku aga käia.
Edu ja püsivust!

http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Vasta
#10

Ma arvan, et pea iga, eriti algaja poolt liikuri ehitamine on hariv ja huvitav tegevus, minupärast pangu kasvõi murutrimmeri mootor aiste vahele, peaasi et sõidab ja ehitaja oma eesmärgi saavutab.

Isegi ehitasin nooremast peast igasuguseid pervesseid kaherattalisi sellest mis kätte juhtus, loomulikult iga asja sõima ei saanudki, aga lõbus oli.

Jõudu!
Vasta
#11

(28-09-2010, 09:58 AM)willem Kirjutas:  Väärt projekt!!! Me panime sõbraga suvel Fiat Uno-le mootorratta BMW RT1200 mootori peale, nüüd on Fiati mootor üle, äkki soovite ära osta!? Müüme soodsalt!
Motoblokil õigus! Võtan sõnad tagasi ja vabandan noorte kaasfoorumlaste ees!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne