Rehvide kaitsmine.
#1

Tere.
Kuidas on võimaik kaitsta vanu rehve pragunemise eest. Süü võib panna ka UV kiirgusele. Vanemal traktoril on just seisuasendis päikesepoolne rehv mõranenud. Mõradest pääseb vesi riideni ning varsti on muhk kummi lüljel. Tahaksin peale rehvi vahetamist pragunemisprotsessi takistada. Ehk mõni uunikumide säilitaja teab soovitada mõnda määret või aerosooli.
Vasta
#2

Kasutusel olev rehv vananeb tahes või tahtmata. Kui soov rehvi hoida, siis oluline on hoida sõidukit/rehve päikeskiirguse eest varjul. Ainult rehve soovitati hoida samuti varjus ja jahedas ning mitte külili üksteise peale ladustatuna.

Niiske keskkond pole ka hea.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

Vene-ajal värviti seisvate põllutöömasinate rehvid hõbevärviga kokku.See koosnes bituumenlaki ja alumiiniumpulbri segust.Kas sellest ka kasu oli,võiks siin mõni endine majandimees kommenteerida.
Kõige kindlam viis õhukummidest lahti saamisel on see,kui riputada need puukuuri naela otsa,ragenevad kiiresti.Päike on eriti vihane hävitustöö tegija.Hoian paremaid palasid keldris.Samuti säilivad kummid hästi kivi-garaazis,kus õhk läbi ei käi.
Vasta
#4

Minu probleem just selles et traktor teeb tööd vähe. Vaid hooajati. Seisuaega on aga palju ja eraldi varjualust selle jaoks ei ole. Rehvid mitte ei kulu ära vaid vanadusest peab välja vahetama. Uued tagarehvid maksavad 10 tuhat jooks. Kui selle aluminiumipulbri ja bituumenlaki retsepti saaks siis võiks isegi proovida.
Vasta
#5

(22-09-2010, 22:40 PM)Ranno Kirjutas:  Minu probleem just selles et traktor teeb tööd vähe. Vaid hooajati. Seisuaega on aga palju ja eraldi varjualust selle jaoks ei ole. Rehvid mitte ei kulu ära vaid vanadusest peab välja vahetama. Uued tagarehvid maksavad 10 tuhat jooks. Kui selle aluminiumipulbri ja bituumenlaki retsepti saaks siis võiks isegi proovida.

Võta alumiiniumpulbrit vähekene , sega lakiga kokku , vaatad silma järgi , kui paks on , kui vähe siis pane pulbrit juurde .Kui sellist asja pole, arvan et valget värvi võib ka kasutada .
Vasta
#6

"Hõbevärvi" eeliseks on kõigist võimalikest värvidest parim kiirguse peegeldus, rehv kuumeneb vähem ja pole nii ekstreemseid temperatuurikõikumisi ning sisepingeid. Näiteks talvel, kui ühelt poolt päike kütab +10C-ni ja teisel pool on -10C.
Miks bituumenlakk - tõenäoliselt nakkub kõige paremini kummiga.

Võrreldes kuuri ehitamisega on värvimine on kindlasti odavam, isegi kui seda peab igal aastal kordama.
ja kui kuur ehitada, peaks ju seda ka värvima? Smile
Vasta
#7

Alumiiniumvärviga värvimiseks valige päikeseline päev, see toob al.puudri pinnale. Veel variant- kasutage elamise remondist üle jäävad heledamad vesialuselised värvijäägid ära. Aasta kaitseb. Võib tublisti vedeldada, siis sõidul ei hakka kohe kooruma.
Vasta
#8

(23-09-2010, 17:41 PM)TeeTL Kirjutas:  Võrreldes kuuri ehitamisega on värvimine on kindlasti odavam, isegi kui seda peab igal aastal kordama.
ja kui kuur ehitada, peaks ju seda ka värvima? Smile

Aga kuuri on ju pärast hea ka igasugu kola kuhjata Toungue.
Minu arust ikka kuuri egitus kõige otstarbekam kuna sellega kaob mitmeid muresid korraga, samas saaks ära kasutada praak lauamaterjali (servamata, sinist, oksaaukudega, kõveraid jne) mida arvatavasti leiab igast korralikumast majapidamisest. Ei pea ju traktorile villat ümber ehitama.
Vasta
#9

Veel odavam oleks paar kormakatet osta ning hooajaväliseks ajaks tõmbad need lihtsalt nööriga ratastele ümber Smile
Vasta
#10

(24-09-2010, 08:59 AM)wax Kirjutas:  Veel odavam oleks paar kormakatet osta ning hooajaväliseks ajaks tõmbad need lihtsalt nööriga ratastele ümber Smile
Ärme nüüd unusta et inimene on laisk , mugav ja ajameelne ka. Püüan leida püsivat lahendust. Värvimine on ühekordne ja hea. Kuuri ehitusega kaasnevad ju veel ka nõusoleku saamine omavalitsusest väikeehituse püstitamiseks. Sinna juurde kuulub eskiisprojekt ja andmed püstitatava hoone kohta. Arvan et kuur jääb ära kuigi ma ise tegelen ehitiste seadustamisega. Liiga palju vaja uksi kulutada.
Kas poe riilulilt võib leida bituumenlakki?
Vasta
#11

(24-09-2010, 09:14 AM)Ranno Kirjutas:  
(24-09-2010, 08:59 AM)wax Kirjutas:  Veel odavam oleks paar kormakatet osta ning hooajaväliseks ajaks tõmbad need lihtsalt nööriga ratastele ümber Smile
Ärme nüüd unusta et inimene on laisk , mugav ja ajameelne ka. Püüan leida püsivat lahendust. Värvimine on ühekordne ja hea. Kuuri ehitusega kaasnevad ju veel ka nõusoleku saamine omavalitsusest väikeehituse püstitamiseks. Sinna juurde kuulub eskiisprojekt ja andmed püstitatava hoone kohta. Arvan et kuur jääb ära kuigi ma ise tegelen ehitiste seadustamisega. Liiga palju vaja uksi kulutada.
Kas poe riilulilt võib leida bituumenlakki?

Laisk oled! Kuuri eskiisiga saab iga natukenegi pliiatsit hoida jaksav isik hakkama - mõtlev inimene ka materjalide kirja panemisega. Ühekorra kulutad uksi, väikese kuuri kooskõlastamine käib tavaliselt lihtsalt ning kiirelt. Kuuri ehitad korra ning ei unusta, traktorit kasutad mitmeid kordi aastas ning peale igat kasutamist peaks rehvide kaitsmisele mõtlema(pesema, värvima, katma). Tark mõtleb mitu sammu ette.
Vasta
#12

Mis puutub nüüd kuuride ehitamisse siis vanemate traktorimudelite jaoks ärge väikseid putkasid tehke.Miks? Sellepärast,et käivitamine võtab palju aega ja selle ajaga tapab ving lihtsalt ära.Kui on vanemat tüüpi lühikeste pihustitega mootorid siis käivitamine võtab hulga aega.Ketrate algul käivitusmootorit ja hiljem võtate suure järgi.Kui traktorit veel iganädalaselt ei tarvita ja korra aastas tööle panete,hakkavad igasugused jamad pihta.Ketrate ja ketrate,putka vingu täis ja lõpuks hakkab süda pahaks minema.Ennem olgu lageda taeva all,kui peate seda vingu sisse tõmbama.Mõni tark nüüd kindlasti arvab,et mees lohakas ja masinad pole korras.Asjad lihtsalt lähevad nii.midagi pole parata.Korralikkusega pole siin midagi pistmist.Seisvad asjad lõpetavad lihtsalt töötamise.Sellepärast tulebki vähemalt kolme nelja kuu jooksul traktor korra ikka käima panna.
Kumme võite nendes kuurides ju kaitsta,kuid ennast mitte!
Vasta
#13

Rehvide taastamisega tegelevad ettevõtted, kelledel leidub sobivate mõõtmetega vorm, saavad vana rehvi "ahjust läbi" lasta. Mul tsikli pragunenud rantmantliga tehti Balcos nii ja kuumutamine sulges praod. Või sulatati mingi õhuke kiht kummi peale, ma täpselt ei uurinud tehnoloogiat. Ei tea mida teooria selle kohta ütleb, aga praktikas igatahes toimis ja praod kadusid ära, samas kõik kirjad rehvi külgedel jäid loetavad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne