VAZ 2101 '76
#1
Tere kõigile foorumikasutajatele!

Olen selles siin keskkonnas veel vägagi roheline.
Otsustasin registreerida ,kuna teisipäevane üritus vägagi meeldis.

Aga autost rääkides on tema samuti roheline ,nimelt tumeroheline. Big Grin
Aga kukkus ta mulle sülle läbi õnne ,sest olin sellist mõnda aega otsinud ,aga tulutult.
Kuna lapselapsele tundus ahvatlevam omada kõveraid Baierlase velgi ,kui korralikku kopikat ,siis nii olgu.
Lõpuks ta maja ette mulle veeres, olles varem kükitanud viimased kaks aastat Jõgevamaal kuuris.
Eelneva elu veeres ta samuti seal regioonis kuni polnud enam kedagi ,kes temaga sõidaks.

Samuti lubasin järgmisel talverallil kulgeda, nüüd on selleks võimalus.

Esimesel hommikul kodus. 19.09.2010
[Pilt: P9193898.JPG]

[Pilt: P9193906.JPG]

[Pilt: P9193914.JPG]

[Pilt: P9193935.JPG]

[Pilt: P9193923.JPG]

[Pilt: P9193927.JPG]

[Pilt: P9193936.JPG]


Ülevaatusele minnes ei teinud eelnevalt midagi ,sõitsin sinna ja läbi ta oligi.
Eelnevalt mind küll hoiatati ,et piduritega võib probleeme tulla ,aga vastupidi- võtavad täiesti ühtlaselt ja tagumiste seisukorra peale mainiti isegi imestust.

Nokitseda on vaja nagu ikka ,eks annan käekäigust teada.
Vasta
#2
Assa, päris maasikas! Esimese numbri minu silmis vöiks olla vähe teises kohas. Nt stange all vöi stange peal (kuigi seal vist vändaauk)?
Vasta
#3
(24-09-2010, 21:57 PM)mrt36 Kirjutas: Assa, päris maasikas! Esimese numbri minu silmis vöiks olla vähe teises kohas. Nt stange all vöi stange peal (kuigi seal vist vändaauk)?

Tänud,
aga number on juba stange peal, täpselt vändaaugu kohal. Ei teagi ,kas peaks numbri sisse augu tegema ,et saaks vänta kasutada. Big Grin
Katuseraamid on ka peal.
Küll ,mitte enda omad ,aga herr Veski andis laenuks.

[Pilt: P9244120.JPG]
Vasta
#4
Palju seda vänta siis kasutada on vaja Smile
Üks numbrit kinnitav polt lahti keerata, et vänta kasutada, ei tohiks probleem olla.
Kena "kopikas"!
Soovitan Ladaklubisse tulla Wink
http://www.ladaklubi.ee
Vasta
#5
(25-09-2010, 01:42 AM)Indy Kirjutas: Palju seda vänta siis kasutada on vaja Smile
Üks numbrit kinnitav polt lahti keerata, et vänta kasutada, ei tohiks probleem olla.
Kena "kopikas"!
Soovitan Ladaklubisse tulla Wink
http://www.ladaklubi.ee

Ega seda vänta kasutada ei olegi vaja ,vahel võimaluse olemasolul kasutada lihtsalt ,et endal tuju tõsta. Big Grin
Vasta
#6
Vänta kasutati klapivahede reguleerimisel ja keti pingutamisel.
Tervitab Veteran.
Vasta
#7
(25-09-2010, 09:14 AM)Veteran Kirjutas: Vänta kasutati klapivahede reguleerimisel ja keti pingutamisel.

Tänud ,jälle natuke targem. Smile
Vasta
#8
Kuste te küll selliseid maasikaid välja kaevate... Kadedaks teeb.

Ühe sihukese katuseraami võin '76 aasta masinale kinkida. Ainult minuga ühenduse võtmise ja Kernusse sõitmise vaev.Cool
Vasta
#9
Üks tuttav inimene sai ka kümmekond aastat tagasi sellise maasika. Isegi kilekotid olid veel istmetel peal. Vabrikurehvidel veel nupsud küljes jne. Sõitnud oli mõned tuhanded. Mitte roostekübetki kusagil. Ainukesed problad olid kummitihenditega ja üldse kummidetailidega. Vanadus ei hüüa tulles! Soovitan need kindlasti üle kontrollida. Ah jaa, sellel isendil, mida mina nägin, oli veel pingeregulaatoril relee kinni paagatanud, sellepärast mind kui elektriinimest kutsutigi.
Aga muidu - õnnitlen südamest! Oled endale pealtnäha viimase peal auto saanud! Püüa siis teda sellisena hoida ka!
Iga töö tulemus on selle riista nägu, millega seda tehti.
Vasta
#10
(26-09-2010, 13:28 PM)Basilio Kirjutas: Üks tuttav inimene sai ka kümmekond aastat tagasi sellise maasika. Isegi kilekotid olid veel istmetel peal. Vabrikurehvidel veel nupsud küljes jne. Sõitnud oli mõned tuhanded. Mitte roostekübetki kusagil. Ainukesed problad olid kummitihenditega ja üldse kummidetailidega. Vanadus ei hüüa tulles! Soovitan need kindlasti üle kontrollida. Ah jaa, sellel isendil, mida mina nägin, oli veel pingeregulaatoril relee kinni paagatanud, sellepärast mind kui elektriinimest kutsutigi.
Aga muidu - õnnitlen südamest! Oled endale pealtnäha viimase peal auto saanud! Püüa siis teda sellisena hoida ka!

Kindlasti hoian ja väsima kippuvaid kohti värskendan.
Vasta
#11
On tõelisi pärle veel Eestimaal...
Ainult jah, kas oskame/suudame neid üles leida.
Mõned tuhanded on veel suur läbisõit, ladaklubilane viaccess sai auto, mille läbisõit oli 300 kilomeetrit.
Imetlege Smile
http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.ph...#pid172034
Vasta
#12
(27-09-2010, 17:29 PM)Indy Kirjutas: On tõelisi pärle veel Eestimaal...
Ainul jah, kas oskame neid üles leida.
Mõned tuhanded on veel suur läbisõit, ladaklubilane viaccess sai auto, mille läbisõit oli 300 kilomeetrit.
Imetlege Smile
http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.ph...#pid172034

Ei saanud mitte vaiki olla...Vb on see 1984 aasta 2106 suisa minu ehitatud. Toungue Olin VAZ tehases 1984 juuli/august 06 liini peal tööl, keerasin 3 kruvi suruõhu keerajaga põhja sisse, hea näha, et päris tühja tööd ei teinud! Toungue (eriti kui lugeda halvast koostekvaliteedist, siis võis minu käe alt läbi käia küll! Rolleyes )
Vasta
#13
Veidi OT:
Aga ma kuulsin, et Eestist olla leitud Þiguli mis ainult 11 km läbinud ja mis üsna ruttu leidis oma tee Riia automuusiemisse. (Kas see jutt ka töele vastab, ei ole kindel.)
Vasta
#14
Et teema masina väikse ehituse järgus päris saba ei annaks ,siis upitan pildi oma igapäevasest "plastikust liisinguautost".

Esimesel päeval:

[Pilt: 06.04.2010%20013.jpg]

Ja peale ühte kuud usinat ehitamist:

[Pilt: IMG_1109.jpg]

[Pilt: IMG_1113.jpg]
Vasta
#15
Üks maitsekamaid Eesti tuuning-Golfe. TDi ka veel?
Hoia seda kopikat ja isegi kui modifitseerimiseks läheb, siis vähemalt on loota, et sealt tuleb midagi maitsekat.
Vasta
#16
(12-10-2010, 20:43 PM)twist Kirjutas: Üks maitsekamaid Eesti tuuning-Golfe. TDi ka veel?
Hoia seda kopikat ja isegi kui modifitseerimiseks läheb, siis vähemalt on loota, et sealt tuleb midagi maitsekat.

Tänud,
aga ei ole TDi ,Gti tehnikaga 4motion hoopis.

Ega väga ei modifitseeri ,kõik jääb retro. Ainult mõned detailid lisanduvad või muutuvad. Wink
Vasta
#17
Palaviku ja unetuse kiuste natuke mula siia vahepeal.
Sai masin remonti viidud, et kõik toimiks. Kuigi ülevaatusel pidurid olid okeid, said need siiski vahetatud. Ainult tagumised trumlikorpused jäid vanad, kõik muu uus.
Sidur tehti korda, parem sharniir, vasak rooliots, küünlad.. Kõik, mis läbi minemas oli.

Täna peaks ka natuke iluvigu likvideeritud saama. Sellest hiljem.

Btw, kui kellelgi oleks 13" talverehve pakkuda, siis lunastaks mõistliku hinna eest.
Vasta
#18
Juhei, sõbral oli sünnipäev!
Täitus 35 aastat.
Juubeldamise saatel pritsisime shampusega üle ja vahetasime süüteosad. Wink
(Juhtmed, jagaja, rootor.)

Alla said ka Gislaved Nord Frost 70. Mitte küll tutikad, aga naeltest on kokku 3 ehk jalutama läinud.
[Pilt: PB255303.JPG]

Veljed kerevärvi rohelised. Tagumisteks on laiaks keevitatud 01'e plekid. Kilp peal ja kõik nagu päris. Wink

Protsess Big Grin
[Pilt: PA044603.JPG]




Tagumine Ziguli kiri sai ka natuke enda maitse järgi näpitud.
Tegelikult on märk katki, aga kuna uut lihtsalt leida veel ei ole suutnud, siis sai epoga kokku liimitud ning natuke väriseva käega võõbatud.

[Pilt: P9193911.JPG]

[Pilt: PA044619.JPG]

[Pilt: PB305366.JPG]



Läbi häda ja vaeva leidsin lõpuks ka paremale kroompeegli musta asemele.



Ees nüüd ka lisatuled. Suures osas nende pärast Tagadi laadale mindud saigi. Kes otsib, see leiab. Koidula eest kollaste klaasedega lisaduled taskus. Kahjuks olid tuled vägagi kehvas seisus, aga 400.-/tk ei raatsinud kuidagi uute eest maksta. Lisaks ei ole individuaalne puudutus kunagi liiast.


Kauplemine Big Grin Pildilt näeb ka kiivrit, mis Hurda eest lunastada õnnestus.
[Pilt: PA034520.JPG]

Nokitsemisest jälle
[Pilt: PA044606.JPG]

Kuplid kerevärvi, rõngad mustaks ja klaasid puhtaks. Üks klaas on küll natuke heledamaks ajaga pleekinud, aga minu und see ei sega.

[Pilt: PA044607.JPG]

[Pilt: PA044608.JPG]

[Pilt: PA044609.JPG]

[Pilt: PB225185.JPG]

Esimene märk tuli vahetada. Punast saada ei olnud ja uut veel lammutama ka ei hakanud. Vähemalt on nüüd 01'e märk, mitte 03'e.

[Pilt: P9224070.JPG]

[Pilt: VolzhskiyAutoZavod.JPG]

[Pilt: PB255240.JPG]


Traksid nühkisin ka põlvili puhtust kerjates duššinurgas roojusest vabaks.

[Pilt: PB235186.JPG]

Et oleks trakse kuskil kasutada ja julgeks Talverallil hangede vahel uhada, sai Lõuna-Eestist leitud korvtoolidele küüned taha aetud.
Istmed soetasin seda pilti usaldades. Big Grin
[Pilt: Korvid_19584143.jpg]

Veel Talveralli poole vaadates "kukkus sülle" Lada sportrool. Siinkohal tänaks veel ja võtaks peast mütsi herr Kalacompany ees, kes selle kinkis.
Roolil küll keskmine osa puudus, aga see rolli ei mängi. Esialgu võõpasin keskelt mustaks, kuid midagi jäi nagu puudu.
Tegin käte-pea sünkroonis natuke viisakama "tsentri".

[Pilt: PB235215.JPG]

Ja jätkates tänamiste rubriiki, võtaks teise mütsi herr v6sa ees, kes kinkis katuseraamid.

Võib kokkuvõvalt öelda, et see teema siin on 80% ulatuses "10. Talveralli ettevalmistused" Big Grin

Lõppu veel mõni suvaline pilt, mis üles võetud sai.

Liigikaaslasest sõbraga. Big Grin Tuttava 21063.
[Pilt: PB255273.JPG]

[Pilt: PB255285.JPG]

[Pilt: PB255279.JPG]

Nüüd sai küll palju Big Grin
Vasta
#19
Kunagi pole palju! Piltide ja jutu puhul Smile

Selline update ajab endalgi isu peale..rallil näeme, rsk!
Vasta
#20
Lõpuks ometi sain oma istmed kätte, mida liiga kaua ootasin.
Ausalt öeldes on need paremas seisus, kui kartsin.
Siinid all ja puha. Bolt-on lõbu.
Katted jätan, hele toon pm sama, mis masina originaalsisul, seega segama ei hakka.
Sisse neid nagunii ei jäta, kevadel lähevad originaalistmed omale kohale tagasi.

Aga esimese hooga tubastes tingimustes nendesse ronides on tunne väga hea. Täpselt minu mõõtudele. Piisavalt "pehmed" on ka, et mitte roolis magama jääda. Big Grin
Eks paistab, kuidas masinas on.

Pilti kahh.

[Pilt: PC095650.JPG]

Üks pilt eilsest heast ilmast ja heast sõbrast. Big Grin

[Pilt: PC085600.JPG]


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne