VAZ 2101 '76
#21

Üks korralik vanatehnikahuvilise poissmehe tuba: suur raamaturiiul, pisike telekas, alkohol, turbo, traksid ja tiigrimustriline korvtool. Sama mustriga alukad ja voodipesu lisaks ning kõik naised langevad...

PS: pange tähele "kurikuulsat" Ärapanija-tänavat(alates 7:48): "see ei olnud asfalt, see ei olnud lumi, see ei olnud traktor, ... jne" See pole ka S2rka Lada Big Grin
Vasta
#22

Ma luban,et see voodipesu ja trauserid tulevad. Big Grin
Hea pidustustelegi varustuse hulka lisada. Neid trusereid on veel eriti vaja.

Igaks sajaks juhuks mainin, et kui kellelgi peaks olema kopika salongidetaile,(armatuuri, uksepolstreid, istmeid jne) siis väga hea meelega lunastaks üht-teist endale.

Vasta
#23

Peale mitme järjestikuse kurvi läbimist istus ühtäkki rool natuke vilu peal ja minule arusaamatul põhjusel on vasakul esirattal väike negative camber.
Kuskile otsa ei sõitnud. Ei tea, hämming. Sad

Midagi positiivset kah siia.
Foorumit lapates leidsin turvapoldid, mille lihtsalt pidin saama. Big Grin

[Pilt: PB265323.JPG]
Vasta
#24

Toas nurgas maas on ka üks pisike turbo, millega konkreetsemalt tegu?
Vasta
#25

(21-12-2010, 01:19 AM)Andrusss Kirjutas:  Toas nurgas maas on ka üks pisike turbo, millega konkreetsemalt tegu?

Väga väike ka tegelikult ei ole.
Subaru Impreza WRX'i TD04L-13G blabla..

Ühe projekti jaoks liiga suur, teise jaoks liiga väike. Nokk kinni, saba lahti. Big Grin

Kui huvi pakub, siis küsi osta. Seisab kasutult ja annaks hea hinnaga.
Vasta
#26

Niisiis..

..Arusaamatul põhjusel vajus tagumine parem rehv jälle tühjaks. Põhjuseks katkine sisekumm, mis oli juba teine viimase kuu jooksul. Ei oska öelda, kui kaua järgmine peab. Sad

Viltune esimene ratas sai ka sirgeks lastud ajada. Põhjuseks, miks ratas ühtäkki viltu vajus, oli põhimõtteliselt pooleks alumine õõts.
Väga väga napilt jäi kinni hoidma veel. Ussitas lihtsalt läbi.
Uus šarniir läks ka.

Uuendusi ka valgustite maailmas.
Esituledesse sättisin H4 3000k pirnid.
Ei raatsinud H4 sokliga tulesi 35 euri eest osta.
Viilisin H4 pirni järgi sooned panin vana sokli toimima.

Vabandused kehvade piltide pärast.

[Pilt: PC0956501299.JPG]

[Pilt: PC0956501288.JPG]


Istutasin uued kojamehed ette. Must plastik jne, aga pühivad!
Kevadel vahetan kroomidel kummid ja panen tagasi. Ei julge lihtsalt riski võtta, et võiduajamisel võiks neist ükski alla anda.

[Pilt: PC0956501266.JPG]


Istmete paigalduse võtsin ka lõpuks ette.
Kokku 6h tõsist mässamist koos sõbraga miinus mõne kraadises garaazis ja istmed leidsid koha.
Sõiduasend on hea. Sättida saab ka edasi-tagasi ja seljatoe asendit. Ainus miinus on üle õla vaadates piiratud nähtavus, mis muidu oli ebatavaliselt hea. Big Grin

[Pilt: PC0956501233.JPG]

[Pilt: PC0956501244.JPG]


Süütevõti muutus ühel heal päeval pehmeks. Kuna ükski lukukoda mulle koopiat ei nõustunud tegema, siis nädalakese sain sellega ettevaatlikult hakkama. Lõpuks oli nii pehme, et ainuke võimalus tundus see sinna sisse murda.
Mõne aja asendas võtit kruvikeeraja. Big Grin
Nüüd on ka varuvõti, aga kahjuks plastikust "uuekooli" osadega tegu.

Vasta
#27

(07-01-2011, 06:22 AM)s2rka Kirjutas:  Niisiis..
Süütevõti muutus ühel heal päeval pehmeks. Kuna ükski lukukoda mulle koopiat ei nõustunud tegema, siis nädalakese sain sellega ettevaatlikult hakkama. Lõpuks oli nii pehme, et ainuke võimalus tundus see sinna sisse murda.
Mõne aja asendas võtit kruvikeeraja. Big Grin
Nüüd on ka varuvõti, aga kahjuks plastikust "uuekooli" osadega tegu.

Võtmete osas soovitan:
Paavo Rooba Võtmeäri OÜ
Aadress: J.Kunderi 36, 10121 Tallinn
Telefon: 55511806
Mingeid silte ega reklaame neil seal väljas pole leida on üpris raske.Olen seoses oma tööga nendega suhelnud ja saanud mitmeid kordi abi just vanemate võtmete asjus
Vasta
#28

Teema alguse pilte vaadanuna hakkasin juba kirjutama: "Ära sa jumala eest sellega talvel kärutama hakka, rooste..." kui edasi kerides nägin talvepilte. Nojah. Eks sa muidugi ise otsustad. Mina ostsin mõned aastad tagasi VÄGA ilusas korras - sirgete plekkide ning ilma igasuguse roostepojata Gaz24. 25 aastat oli auto (mida talvel kunagi kasutatud ei olnud) püsinud ilma roosteta ning siis 2 aastaga (ka talvel - ning soolases Talllinnas sõites) oli ilusast autost saanud pruunilaiguline leopard. Tagant järele oskan vaid kahetseda.
Vasta
#29

(08-01-2011, 18:37 PM)Tom Kirjutas:  Teema alguse pilte vaadanuna hakkasin juba kirjutama: "Ära sa jumala eest sellega talvel kärutama hakka, rooste..." kui edasi kerides nägin talvepilte. Nojah. Eks sa muidugi ise otsustad. Mina ostsin mõned aastad tagasi VÄGA ilusas korras - sirgete plekkide ning ilma igasuguse roostepojata Gaz24. 25 aastat oli auto (mida talvel kunagi kasutatud ei olnud) püsinud ilma roosteta ning siis 2 aastaga (ka talvel - ning soolases Talllinnas sõites) oli ilusast autost saanud pruunilaiguline leopard. Tagant järele oskan vaid kahetseda.

Ega ma sellega väga palju ei sõida ja 90% sõitudest on soolavabadel Nõmme väiksematel tänavatel.
Teiseks on esimene ja tagumine paneel alt küllaltki väsinud, samuti tuleb ka karbid vahetada, kui värvimiseks läheb.
Aga see juhtub järgmisel aastal.
Suure tõenäosusega kahetseda midagi ei ole ega tule. Smile
Vasta
#30

See on küll nüüd O.T. - vabandan, aga küsin siiski -

[Pilt: IMG_1113.jpg]

Esiteks: kas see on kleepsutuuning?
Teiseks: kas miilitsaonud (või ülevaatuseonud) on värvi kohta küsimusi esitama hakanud? (Ise kavatsen - küll pisut kergemal kujul - midagi sarnast ehk oma liikuriga teha, aga ausõna ei viitsiks selle teo tagajärjel ametimeeste pideva huvi alla sattuda...)

Vasta
#31

(09-01-2011, 12:10 PM)Tom Kirjutas:  See on küll nüüd O.T. - vabandan, aga küsin siiski -

[Pilt: IMG_1113.jpg]

Esiteks: kas see on kleepsutuuning?
Teiseks: kas miilitsaonud (või ülevaatuseonud) on värvi kohta küsimusi esitama hakanud? (Ise kavatsen - küll pisut kergemal kujul - midagi sarnast ehk oma liikuriga teha, aga ausõna ei viitsiks selle teo tagajärjel ametimeeste pideva huvi alla sattuda...)

See on kleebitud jah.

Aga kõige lihtsam on ARK'ist läbi astuda ja mitmevärvilisena registreerida.
Kui ma nüüd ei eksi, siis kui originaaltoon jääb 60% ulatuses paistma, ei ole vaja kuskile mingit märget teha.
Vasta
#32

Kelle käes see auto olla võib ja kas on üldse veel sõidukorras või on ära hooratud juba?
Vasta
#33

Sõidukit 188JAF enam arvel pole (pole ka ajutiselt kustutaud) ja arvelt maha on arvatavasti kantud lammutustõendi alusel.

Aga ei imesta väga et otsa saanud kui talvel sõideti. Oma silmaga olen näinud  kuidas 5 aastaga igapäevakasutuse järel ilus ja roostevaba (varem polnud talvel sõitnud) Vaz 2102 roostetas nii pudedaks et põhjas olid juba reaalsed augud ja TÜV punktis seda enam näha ei tahetud.
Vasta
#34

Kahju kuulda igatahes
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne