Kurtna/Tagadi kullakoormad
#61

Ise olen valinud vähe teistsuguse tee - olen sinna rohkem viinud kui saanud ja seda otseses mõttes ! Mitu aastat järjest olen tuttavatele ära andnud jalgrattaid , sadulaid , tulesid mitmesugustelt liikuritelt ja seda niisama , sest ka ise olen need saanud ´niisama´. Samas olen lunastanud piletid kogu perele ja kraapinud omast arust vajalikku jama kokku nii , et hiljem raske hingata masinas , sest õhku ei jagu . Tänud jälle korraldajate roosiaeda !Big Grin
Vasta
#62

(05-05-2013, 22:30 PM)urulooki Kirjutas:  Tere. Kah laadal käidud ja imestatud ulmehindade üle.Aga see selleks. Seda,
mida mina otsima läksin,sealt laadalt ei leidnudki.Nimelt ZID 4.5 või UMZ 5
mootoreid või nende juppe.Oli küll vähemalt 2 UD-2 mootorit aga eelpool-
mainitut mitte ühtegi.Oleks vaja olnud paagikraani ja karbussi küljes
olevat hooba aga võta näpust. Ehk veab järgmine kord rohkem.

ZID mootoripaak oli mul täitsa olemas koos kraaniga , täitsa laada lõpus osteti ära.
Vasta
#63

Käisin esimest korda laadal, ning Laat oli ikka parem, kui arvata oskasin - kiitus korraldajatele.
Ulmehinda võis kohati allapoole tuua, näit. 3€ tikutoos (sümboolikaga) kukkus minutiga 1€ peale. Laat ongi kauplemiseks.

Isegi vanasõna ütleb: Loll pole see, kes küsib, vaid see, kes maksab.
Vasta
#64

Sai ka laadal käidud,jõudsin kohale enne kella 7 hommikul.
tiirutasin kolm tundi ringi ,ostukorvi tulid seekord 4 joatoru ja 2 uut GAZ 51/63/69 suunatuld (tekstiilist juhtmekõriga).
Suunatulede hind kõikus suht suures vahemikus.
1.Ilma klaasi ja võruta uus tuli 35EUR tk.
2.uued kuid suht räbala välimusega 40EUR paar.
3.Lätlasel punase klaasiga 15EUR tk.
4.Uued tuled paar 20EUR.
5.Uued tuled paar, hind 10EUR kokku, ostsin need,tingima ei haknudSmile

Otsisin GAZ 51 gaaspiedaali,aga ei leidnudvõi siis ei osanud otsida.
Vasta
#65

(07-05-2012, 16:06 PM)Vana7 Kirjutas:  Meelsasti oleksin ostnud VAZ 03-e originaalrehve,kuid isegi poolpiduseid ei leidunud.
Mul üks paar selliseid keldris vedeleb. Auto alt said ära võetud põhjusel, et kuna tagasillale said Vallai M+S protid pandud, hakkas masin erinevate rehvidega koledal kombel tee peal ujuma, nii said ka ette samasugused Vallaid pandud. Kel vaja, võin ühe "aitäh" eest ära anda. Asukoht: Tartu, soovi korral saan pildid ka teha.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#66

Seekord saagiks 40 autospordi vimplit - pole paha Smile
Vasta
#67

Käisin samuti ka see kevad laadal mõnusat hommikupolikut veetmas. Kohale jõudsin enne 6, jõudsin napilt väravast sisse kõndida kui hakkas silma väga heas korras IZ-49 mootor ilma silindrita. Kui võtsin julguse kokku ja lätlaselt hinda küsisin, osutus see poole madalamaks kui esialgu kartsin. Nii ta kaubaks läks. Lisaks veel pisemat pudi-padi kodus leiduvale vanatehnikale. Kripeldama jäi ka üht-teist, eesotsas üks värava juures müüdud Jawa. Muidu tulemuseks nagu ikka taas kasulikke asju ja hea tuju, sest mul ei olnud endale vajaminevate asjade juures kirvest pähe löödud, pigem võis heameelt tunda.
Vasta
#68

Huvitav lugu - esimest korda 11 aasta jooksul (2002 aasta kevadel ostsin oma esimese uunikumi) jätsin laada vahele.
Vaevalt et nüüd see on jumal teab kui suur sündmus laadale, küll on suur sündmus minu jaoks.

Põhjused lihtsad: vana vene kola on nii kui nii kõik riiulid täis, ning vana lääne kola EBAYst on osta oluliselt odavamalt, isegi arvestades transpordikulud.

Või jään ma lihtsalt vanaks...

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#69

Kes oli see müüja, kes müüs ainult uusi juppe jawadele ja izhevskitele?
Vasta
#70

Selline leid siis Tagadilt(kossaa tatšitel)
[Pilt: 010236558750908.jpg]
Vasta
#71

Kuidas siis läinud on?

minul on autoasjadest ainult

- GAZ-66 roolivõimu voolik (tegelt ostetud ainult metallist spiraalist kaitse pärast, mida on tarvis ka Dodgel ning mida pole lihtne leida.)

- GAZ-21 räpane ning rebenenud aga originaalne tööristakott koos mõnda tööristaga. Odav aga hea leid.

- Üks roostes väike 3 liitriline kanister

Ehk siis ülejäänud raha läks militaarsele asjadele ning pudi-padidele. Aga ka seda vähem, kui varem.


Huvitavast:

- nii hästi restaureeritud Harleyd pole varem näinud, kui see, mis poodiumis seisis.

- kuna olen natukene ebay hindadega kursis, siis peaksin ütlema et vähemalt saksa militaarkraami hinnad erinevad võrreldes ebay-ga vähemalt 60-70%, mõnel juhul ka kordades. Kõrgemas suunas.

- kas mina olen liiga vaene, aga tundub, et mõned müüjad on reaalsuetaju kaotanud, aga seda jälle, enamasti militaarkraami puhul.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#72

Mis see läbisõiduta Zaz maksis?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#73

No kõige suurem asi mille laadal sain- kott soola. Vaja ju talveks kõik vanatehnika sisse soolata.....Big Grin
Parimatest asjadest muidugi Fordsoni töökorras magneeto. Sõber leidis mulle pihustistendi mida juba aastaid otsinud olin. Asi tahab veidi sättimist ja täiendamist aga elulooma peaks sellest ikka vast saama.
Veel sai ostetud mõned vindipulgad ja hõõritsad,mida peenema töö jaoks vaja. Perkins mootorile sain veel lisaks ühe küttepumba,seisukorda ei tea aga ühes tükkis ikka teine. Oleks rabanud veel aga ei saa üle võimete ka elada......


Kõik oli muidu hästi,ilm soodne aga platsile pääsemine oli hommikul raskendatud pika järjekorra tõttu ja minu varane ärkamine muutus suhteliselt mõttetuks. Samuti tuli peale järjekorras seismist hingata ohtralt diislivingu ja peale seda hakkasid igasugused mõtted tekkima...... Seega paluks korraldajatel järgmine kord võtta plaani teha täpselt nii nagu kemmergu ukse taga...........osad paremale ja osad vasakule....ehk siis kes tuleb laadale kaema,sõidavad platsile paremalt ja kes tuleb müüma----vasakult lautade poolt. Viidad välja panna teeotstele ja asi tehtud. Nii saaks järjekorra lühemaks! Ärge siis pikka viha pidage....Smile
Vasta
#74

Mina leidsin ühe südame põksuma paneva õlirõhu ja kütusenäidiku, mida müüdi tagumise autovärava kõrval (väravast sisse paremal pool sissesõidutee ääres oli veoauto). Paraku jõudis keegi minust ette ja ostis selle ära. See oli 100 mm läbimõõduga ümmargune valge taustaga näidik, kus allosas kütusenäidik ja ülaosas õlirõhu näidik. Selline on puudu minu DKW Sonderklasse 1937-1938 mudelil. Ma ei tea, et kellelgi Eestis oleks selline näidik veel vajalik. Kui ostja tundis selle ära, siis olen valmis arutama näidiku edasise saatuse üle.

Indrek
5136991
Vasta
#75

Tervitus! Olematu läbisõiduga saporshets oli sel hetkel müüdud juba kui mina teda silmasin.968A on minu arvamusel ilusaim kandiliste sapode seast ja üks kaunimaid autosid üleüldse.Kui turul antud isendit uurima asusin, öeldi mulle, et auto üldse sõitnud pole jama ei suutnud ära imestada, aga kohe selgus ka, et tegemist oli siiski kasutamata komplektkerega, millele mootor lisatud jne. Selle kere müügisoov ka siit foorumist läbi käinud varem. Kaubaks oli ta eile läinud hinnaga alla 3 tuhande euro.
Vasta
#76

(07-10-2013, 10:04 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  No kõige suurem asi mille laadal sain- kott soola. Vaja ju talveks kõik vanatehnika sisse soolata.....Big Grin
Parimatest asjadest muidugi Fordsoni töökorras magneeto. Sõber leidis mulle pihustistendi mida juba aastaid otsinud olin. Asi tahab veidi sättimist ja täiendamist aga elulooma peaks sellest ikka vast saama.
Veel sai ostetud mõned vindipulgad ja hõõritsad,mida peenema töö jaoks vaja. Perkins mootorile sain veel lisaks ühe küttepumba,seisukorda ei tea aga ühes tükkis ikka teine. Oleks rabanud veel aga ei saa üle võimete ka elada......


Kõik oli muidu hästi,ilm soodne aga platsile pääsemine oli hommikul raskendatud pika järjekorra tõttu ja minu varane ärkamine muutus suhteliselt mõttetuks. Samuti tuli peale järjekorras seismist hingata ohtralt diislivingu ja peale seda hakkasid igasugused mõtted tekkima...... Seega paluks korraldajatel järgmine kord võtta plaani teha täpselt nii nagu kemmergu ukse taga...........osad paremale ja osad vasakule....ehk siis kes tuleb laadale kaema,sõidavad platsile paremalt ja kes tuleb müüma----vasakult lautade poolt. Viidad välja panna teeotstele ja asi tehtud. Nii saaks järjekorra lühemaks! Ärge siis pikka viha pidage....Smile
just tahtsin isegi iriseda samal teemal , vast oleks üks pädev vestimees kahe haru kokkusaamis kohas kah abiks olnud. olime ikka päris hädas ,kuna uunikulaadne sõiduk polnud jahutusvendikaga varustet. lahenduseks oli siis väljasuretamine iga 5 meetri järel ,mis hakkas pikaPEALE AKUDELE JA JÄTTIS ,ASJAST MITTETEADJATELE mulje eriti ihnsatest meestest ,kel iga kütusegramm arvel. kuidagi saime platsile ja veed jäid üle noatera sisse selkorral.
muidu oli tavaline turupäev , ostmisväärset jälle vähem. tundub tõusev trend olevat.
Vasta
#77

Kõikidele tublidele nõuandjatele, nii klubist kui väljastpoolt: kus viga näed laita, seal tule ja aita.

Kahjuks on aga nii, et kui on vaja vabatahtlike laada korraldamiseks, jäävad lapsed haigeks, kütuseraha on vähe, päev on juba planeeritud või laadaplats juba ammu võetud ning seekord tuleb kindlasti mitu miljonitehingut, millest loobuda ei saa.

Ehk siis vabatahtlikud klubilased ja muud sõbrad on alati oodatud appi aitama ülejäänud laadarahva elu parandama. Kontakti korraldajatega saab siit foorumist või veebilehelt Unic-Moto.

Mitu korda Sina oled aidanud Tagadi laada korraldamisele kaasa?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#78

(07-10-2013, 12:39 PM)Aspelund Kirjutas:  Kõikidele tublidele nõuandjatele, nii klubist kui väljastpoolt: kus viga näed laita, seal tule ja aita.

Kahjuks on aga nii, et kui on vaja vabatahtlike laada korraldamiseks, jäävad lapsed haigeks, kütuseraha on vähe, päev on juba planeeritud või laadaplats juba ammu võetud ning seekord tuleb kindlasti mitu miljonitehingut, millest loobuda ei saa.

Ehk siis vabatahtlikud klubilased ja muud sõbrad on alati oodatud appi aitama ülejäänud laadarahva elu parandama. Kontakti korraldajatega saab siit foorumist või veebilehelt Unic-Moto.

Mitu korda Sina oled aidanud Tagadi laada korraldamisele kaasa?

A.
Tänud korraldajatele toreda päeva eest!
Mina pole peale piletiraha maksmise midagi head teind.
Kõike annab alati paremaks teha ja ka p...sse keerata.Ootasin ka järjekorras.Kirusin vaikselt neid kes üritasid kuhugi ettepoole pressida.
Aga kõige rohkem olid minu meelest järjekorratekkimises süüdi need haugimäluga müüjad kes ei teadnud väravas oma müügiplatsi numbrit ,ega teadnud kes neile platsi ostis.
Selliseid kostitan kõige mahlasemate ....mattidega.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#79

(07-10-2013, 12:39 PM)Aspelund Kirjutas:  Kõikidele tublidele nõuandjatele, nii klubist kui väljastpoolt: kus viga näed laita, seal tule ja aita.

Kahjuks on aga nii, et kui on vaja vabatahtlike laada korraldamiseks, jäävad lapsed haigeks, kütuseraha on vähe, päev on juba planeeritud või laadaplats juba ammu võetud ning seekord tuleb kindlasti mitu miljonitehingut, millest loobuda ei saa.

Ehk siis vabatahtlikud klubilased ja muud sõbrad on alati oodatud appi aitama ülejäänud laadarahva elu parandama. Kontakti korraldajatega saab siit foorumist või veebilehelt Unic-Moto.

Mitu korda Sina oled aidanud Tagadi laada korraldamisele kaasa?

A.

Väljastpoolt vaadates on klubi faktiliselt äriettevõte, mis viljeleb "võõraste kulul omadele tasuta" poliitikat. Ma ei näe selles midagi halba, aga ehk pole sellelt taustalt paslik klubiväliste isikute vabatahtlikkusele rõhuda. Motivatsioonipuudus saab seega olla ainult klubisisene probleem ehk tegemata kodutöö.
Vasta
#80

Lisan ka paar rida naljaviluks.

Kuna viimastelaastatel olen üritusel käinud ja osalenud korduvalt siis on hakanud tekkima arusaam:
Väärt asju on aina vähem ja s..ta on iga kord rohkem.
Mõned härrad käivad asju näitamas nagu muuseumis sest selle hinnaga osta soovijaid ei ole.
Söögipalagani on liiga palju ja peldikuid liiga vähe.

Kiitust väärib aga näituse osa. Oma lemmik oli ühes tükis Indian, Kiitused ja kummardused taastajale. See pole lihtne , tean.


Mida sain? käigukangi nupp kus päris suur ja rammus tarantlitüüpi ämblik sisse valatud. Mingi läbipaistev plastik sellele lihtsalt ilusti ümber valatud. Jube lahe asi mõnda vanasse ameeriklasse.
Portselanist tulipunane Cadillac 55 Couped imiteeriv rahakassa( ilmselt) 4 euri.
Paar talverallikale sobivaid kaugutulesid tagavaraks ( 5 euri)
Viljandi-Pärnu 1983 Unicklubi ralli plekist silt. Klassika.
Vanaaegne vene sportrool 5 euri.
Üks üksik kollase klaasiga lisatuli veneajast ilma ühegi gost kirjata ( 1 euro!!!)

Täiesti imestama paneb aga see et aasta aastalt käies näeb samu mehi, küsid sama jubina kohta( ühed enhelmanni stiilsed autopeeglid) ikka on sama hind ja mitte keegi ostma ei ole nõus, mitte grammigi vend hinda alla ka ei lase, ei tingi ega miskit. Samu trende on ka teiste müüjatega. Lihtsalt halenaljakas on tegelikult, istuda nagu vana kännuämblik oma kraami otsas ja seda kõigi kihvadega kinni hoida. Tegin peeglitele pakkumise korduvalt aga mitte grammigi ei liigutatud hinda. tegelt oleks sealt veel muudki ostnud aga kuna esimene ese oli kivist hinnaga siis polnud ka absoluutselt huvi ülejäänud asju küsidagi. Küll järgmisel laadal keegi teine ka pakub.
Veel üks äge näide: Üks konkreetne tüüp nö universaalpeegleid nõuka ajast mida olen omale varuks kogunud neid nägin seekord vaid 1 paari: küsisin hinda : 50 euri paar. Naer tuli peale. Ütlesin viisakusest ka seda et varasematel laatadelt ( kurtna, melliste, vana-kolga) olen mõned leidnud ja ostnud hinnavahemikus 5-10 eurot tk. Selle peale tehti imeliku nägu ja asi sinna jäigi. Mul kama, neid peegleid leian veel, tean seda.

Korraldajetele on küsimus, kas ei oleks võimalik laadale eelneval perioodil natukenegi teha eeltööd ja sortida välja need kodanikud kes müüvad AINULT VANATEHNIKAT VÕI SELLE OSI ja nad kokku korjata kindlamale tsoonile. Sest see portselansita, plastautomaatide, koitanud kohvrite ja muu jura läbikäimine on tühi ajaraisk. Ma arvan et asja elluviimisel on vanatehnika inimesed märksa tänulikumad. Seda militaarsaasta ja katkiseid nõuka mänguasju on nagu läbikäija jumalast teisejärguline. Militaarkolale oma tsoon, mööbel ja antiikkraam omaette, vanatehnika omaette. see oleks laadaeelne kodutöö. Muidugist ongi juba omalgi tekkinud arusaam et selle laada korraldamine on korraldajatele läinud kommertsürituseks kätte kus oma jama müüma pääsevad kõik: Võltsmütse ja plastikautomaate ja muud vanatehnikaga mitteseonduvat müüjad. Saan aru et neid koitanud kohvreid ja kummist loomi tahavad ka mingid inimsed(???) aga eelisseisuses peaksid siiski olema vanatehnika inimesed ja tööriistad. Mingi väga suur teadete tahvel võiks ka olla tegelikult kontaktide vahetuseks.

PS. Kui on huvi asju arutada siis ehk suudab ka Motoristiklubi mõne inimesega inimjõu osas läbiviimisele kaasa aidata. Wink

Aga vähemasti hea on et selline üritus siiski on!

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne