Velgede puhtaks tegemine
#21

Ah jaa, rummudest niipalju, et lasin pehme traatharjaga trelliga puhtaks ning siis poleerisin alumiiniumi poleerimispastaga. Ise jäin rahule. Näide enne ja pärast:
[Pilt: orig_20636979_F1Xg.jpg]
Vasta
#22

Kuna asi siin tsinkimise jutu peale läks, siis küsiks kohe: mida peaks veel tsinki saatma ehk siis mida on keegi oma´´raskel´´ tsinkinud? Oleks üks saatmine ja tegemine.
Vasta
#23

Korvi detailideta.
[Pilt: 00000009s.th.jpg]
Vasta
#24

Korvist oleks mõistlik siis ära tsinkida kinnitus poldid, haarad, kummipatjade poldid?
Vasta
#25

võibolla loll küsimus, aga kui oluline on, et sama velje kodarad hiljem sama velje külge satuksid? et kui tsinkida nelja velje kodarad, kas nad ei pea kuidagi kimbus olema

kuigi ma olen täielik mats, absoluutselt harimata inimene, tantsin ma teiega kui võrdne võrdsega.
Vasta
#26

(28-10-2010, 23:11 PM)jrgen20 Kirjutas:  Rattad lahti võtta. Rakise ehitamine pole mingi probleem...

Milleks Sul rakist vaja on? Sa pead ainult ju teadma, mis skeemiga kodarad sees on, kas hoiad teise ratta tagavaraks või jätad skeemi meelde, joonistad või pildistad üles.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#27

Kui motikas lahti võetud on ju näha mis varem tsingi all oli, kõik see saadagi Smile Mina nt panin standardsed poldi-mutrid-seibid uued, kõik spetspoldid ja muu säärane lasin üle teha. Üks paras pangetäis jubinaid üldiseltSmile

Ja ei, ei ole mingit vahet kas kodarad samasse kohta tagasi saad, nagunii pead ikkagi uuesti rihtima ja sihtima. Pealegi on suht kindel et mingi osad kodaraid muutub sul kas demonteerimisel või monteerimisel kasutuskõlbmatuks, kas purunevad või on kõverad vms.
Vasta
#28

Rakis oli mõeldud pärast ratasterihtimiseks. Kuna saan töölt ka kella, teeks vähe spetsima rihtimisrakise.
Vasta
#29

Tere. pole ammu siia midagi postitanud aga see-selleks.
Mina läksin emmi velgedega seda teed, et lõikasin kodarad kõik relakaga lahti. Kõik need kodara mutrid olid nii kinni roostetanud, et ei aidand löögiga ehmatamine ega roostesurm.
Kodarad ostsin Kurtna laadalt uued, kui mälu ei peta siis läks alla 400 krooni ratas.
Pöiad lasin relaka otsa käiva traatharjaga puhtaks ja rummud treiali kätte, ühes lasi ka piduri tööpinnad üle.
Kuid kodarate koostamisega hakkama ma ei saanud, lasin kogenumatel meestel teha.
Vasta
#30

Mul selline lugu, et velg iseenesest korralik, kui aga rehvi-sisekummi eemaldasin, tuli veljepealne rooste välja. Küsimus, et millega peale traatharja ja buvanoliga töötlemist veljepealne katta?
Vasta
#31

(08-11-2010, 13:02 PM)nark Kirjutas:  Mina läksin emmi velgedega seda teed, et lõikasin kodarad kõik relakaga lahti. Kõik need kodara mutrid olid nii kinni roostetanud, et ei aidand löögiga ehmatamine ega roostesurm.

Relakat võib ainult siis kasutada,kui enam muud üle ei jää.Tasub ikka ennem kodaranipleid väikese gaasi-lambiga kuumutada.Aitab ikka.Kuigi kõiki kodaraid ei saa isegi sedamoodi tervelt kätte.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne