Millist traktorit osta?
#21

Kui tegu tüüpilise õhkvedrustusega Grammeriga, siis sellel hoolitseb kompressori sisse ja välja lülimise eest istme vedrustuse tagaosas olev regulaator. Regulaatorit juhitakse istme vasakul küljel oleva "kõrguse muutmise" hoovaga.
Ei ole sarnast häda kohanud. Endal enamasti kas istme seest juhe pooleks või kuhugile ära hõõrunud(jutt siis klientide masinatest).
Lükkab siis lõpuni üles ka või?
Vasta
#22

Tänu ksf Corrado julgustamisele võtsingi istmepadja koos siinidega maha. Siis pääseb klahvi kahele kinnituspoldile juurde. Klahvi külg nügab pisikest mikrolülitit, mis oligi kinni jäänud. Lüliti ise kinnitub ühe tõmbneedile sarnaneva T5 kruviga! Naistelt õmblusnõela ja koukisin kaka lülitusvarva vahelt välja. On küll topelt kabiiniõhu filtrid, kuid 2 500 töötunniga e. 5 aastaga juba endaküljest niipalju tolmu, et lülitile aitas.
Vasta
#23

(03-07-2016, 17:24 PM)pen.skar Kirjutas:  Asjatu kartus- korsten siiamaale püsib. Täna üllatas hoopis iste- kompressor selles ei jää süütevõtme keeramiseni vait. Lase end laealla tõsta või põrandale panna- ikka luriseb edasi. Niipea Tartu ei satu, kakkusin lihtsalt kompressori pistiku pooleks, et vaiki jääks. Põhimõtteliselt veokate iste peaks sama ehitusega olema- on keegi lammutanud? Mingi andur peaks rõhu saavutamisel kompressiri vooluta jätma? Ei kiirustanud veel lammutama- hulga plasti, kummi ja rauda koos.

Kas valtral polnud mitte summuti ülemises otsas kronstein, mis kinnitus peegli poldi külge ja vanemal fendt traktoril ka... Aga eks kõik on tänapäeval täpselt välja arvestatud.
Vasta
#24

(04-07-2016, 18:46 PM)maisalup Kirjutas:  ... Aga eks kõik on tänapäeval täpselt välja arvestatud.

See on õige märkus - et kestaks mõned aastad/viiekohalise töötunnimäära ja mitte enam. Toungue

Eks mõnes ettevõttes kipuvad muu hulgas korstnad maha murduma. Nendes samades, kus kõigi masinate raamid ise katki lähevad ja kus ka mujal probleemideta töötanud rehvid ise kandiliseks kuluvad. Big Grin

Nüüdisaegse mootoriga pajal on korsten vaid väike osa kogu sellest tehnikast, mis väljalaskeklapi järele on ehitatud, et jääkarud ära ei sulaks. See mudru on kenasti jõuülekande/raami küljes kinni ja kabiiniga kaasa õõtsub vaid nähtamatuks töödeldud gaasid ülakorrusele suunav torujupp. Mille kinnitus sõltub kabiinivedrustuse olemasolust ja tüübist. Mõni tootja paneb suka torude vahele ja kinnitab viimase korstnajupi läbi leevendite A-piilarile, mõni jälle ehitab kogu väljalaske kabiinist eraldi seisma. See viimane tundub olema töökindlam, kuigi algselt kallim lahendus. Ning paraku läheb madalst uksest sisse sõita üritades täpselt samamoodi katki, nagu kabiingi.
Vasta
#25

Neid korstnaid on ka igasuguseid. Nagu ksf. Võsa mainis, hoolitsetakse jääkarude eest väga põhjalikult vist Big Grin
Endisel töömasinal kaalub korstnasüsteem kuskil 80 kilo ringis. Sest ainuüksi DPF(Tahmapõleti) on juba üle 60 kilo. See jääb täpselt sinna õhupuhasti londi taha peitu. Üks suur paun. Kabiinist välja vaadates väga ei seganud, oli õige koha peale paigutatud. Aga kui keset põldu otsustasid seisma jääda ja teisele poole ronisid, siis võis käe julgelt vastu summutit panna. Nii hästi oli isoleeritud. Ja kui käe panid londi ava ette, siis tuli sealt sooja auru ainult. Mõtled küll, et kõrvetab käe ära. Aga kus sa sellega. 
Üleüldse mõne korsten ongi selline, et lihtsalt vibreerib kronsa katki. 6000 seeria deeredel näiteks. Neid on alatihti hooldusesse toodud ja palutud, et keevitusega ära lappida. Sellel samamoodi sukk vahel, aga toru ise kabiini piilari küljes kummipukside vahendusel. Pütt ise kapoti all. Ja selle vitsad kipuvad katki vibreerima. 
 Kunagi nägin, kuidas russile oli jawa summuti otsa pandud. No oli alles koomiline pilt. 
Üks pilt ka, kus on seda näha. Ma ei taibanud kunagi korstnast endast pilti teha Big Grin
[Pilt: 01102185756ff4f.jpg]
Vabandan OT pärast!

Almost Again
Vasta
#26

Ei ole OT, on jummalast teemasse. Säärases kontoris peaks päevakse veetma kõik, kes nõukamasinaid taga igatsevad.
Vasta
#27

Võibolla tõesti. Gaasipedaali isegi polnud sel isendil. Ainult nupp, mida vajutades võttis gaasi maha. Jossil pidavat sama süsteem olema.

Almost Again
Vasta
#28

(06-07-2016, 13:29 PM)Necro Kirjutas:  Võibolla tõesti. Gaasipedaali isegi polnud sel isendil. Ainult nupp, mida vajutades võttis gaasi maha. Jossil pidavat sama süsteem olema.

Jossil oli selline gaasihoob-käepide


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne