jumz-le plokisoojendus
#21

Külma ilmaga laske mootor alul ringi ilma kütust peale andmata, muidu tekkib kondentsvee ja kütuse mittesüttiv segu, siis probleeme matsumisega. Kui on mõned tiirud talutava kiirusega käiatud, siis kütus peale ja läheb.
Kui on jamad, siis viga ikka toitesüsteemis. Kui väike ei jõua suurt keerata, on kaks võimalust: väike hõre või suur poob. Kui väike on nii hõre, et ei jõu suurt keerata, siis väike üldjuhul nöörist ei käivitu.
Vene ajal ja vene õlidega sai ka -25-ga õues käivitatud, seda ilma õli soojendamata.

Enne, kui hakkad soojendust aretama, tee sama raha eest mootorid korda!

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#22

Eelsoojenduskatel ПЖБ-200 traktorile ЮМЗ-6Л

www.avtoopt.ru/auto/catalog/tractor/umz/6l/31/
Vasta
#23

vanadelt tehnikameestelt kuulsin sellist uudist,kes 60-ndatel siberis josside peal olid,et igal õhtul peale traktori seismajätmist lasti õli karterist välja ja viidi tuppa sooja,hommikul enne käivitust aeti õli pliidi peal kuumaks ja valati uuesti karterisse,see oli ainuke lahendus missmoodi tehnika külmaga käivitus. need kes tulelondiga karterit soojendasid põletasid tihti oma tehnika maha,sest ega saa juures olnud kui tulelont karterit soojendas,lihtsalt külm hakkas ja mindi tuppa sooja ja siis see õlisaastane tehnika võttis tihti suure tule üles.
Vasta
#24

Hea tuttav, kes tegeles sidega seal, kus isegi jääkarudel on külm ja kus lumi sulab vaid nappideks hetkedeks, rääkis, et neil oli ainukeseks liiklusvahendiks Joss, mis sügisel käima pandi ja mis tiksus siis kuni kevadeni. Muud võimalust lihtsalt ei olnud.

A.


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#25

No niiihhhh! Saigi see asi siis ikkagi tehtud, olgu, et praktikud vajadust ei näinud ja ilmelt oli ka õigus, et kui kõik on viimase peal korras pole seda ka vaja. Ju ma ei oska seda va käivitusmootorit nii sättida, et jõudu loomamoodi oleks (vahest on süüde vale või mis iganes) aga nüüd olen defa abiga oma oskamatuse murest prii Smile)) Juhe seina ja ohh üllatust, käivita nagu suvel, mootor soe ja ei miskit vaevlemist. tõsi, ei tea mis olukord on 30 kraadiga, aga -17 sai kerge vaevaga alistatud Smile))
Ja veel, et... nüüd tekkis kohe ka mugavusmõte Smile)) kuidas saaks selle starterile ümber ehitada, kust saab hankida juppe ja mis see jama maksta võiks? Kas aku tuleb kuskile mujale viia? Ta originaal ei paista just väga suurt akut võimaldavat?
Vasta
#26

Kuna nüüd vead juhtme nagunii trakatsi ligi, siis pane ka soojapuhur kabiini. Hästi mugav on hakata sõitma puhaste klaasidega.
See puhur ei pea olema enam Defa oma. Neid vuffleid müüakse poes piisavalt. 500eek eest saab juba mingitsuguse keraamilise küttekehaga auto/kaatri/autosuvila kütteseadme.
Smile
Vasta
#27

mis 500 Smile

ise ostsin k-rauast eelmine aasta soodukaga 59.- eest, see aasta pole soodukat olnud, hind on röögatu 69.- Juba 2a autot soojendanud probleemitult (alguses oli plastiku kärsahaisu, aga see kadus ära peale 5-6 tundi max võimsusel puhumist). Olen näind reklaame, et samu puhureid müüakse ka fixuses. aga seal on soodushind 69.- Smile
Vasta
#28

Kas see 59 või 69 eekine on ikka 220v või on äkki 12v.
Kui on 220v, siis on küll väga odav. Kui 12v on ka muidugi odav, aga see ei soenda sittagi.
Smile
Vasta
#29

220V oma ikka (12V omasid ma ise pole näppinud, aga arvestatdes pinget ja voolu, mis sealt peaks liikuma, peaks aku peal jämedad kaablid olema, et sooja saada Smile Aku tühjenemine omaette teema.)
calixil on täpselt sama kujuga asi, aga tal on 3 võimsust valikus (oli vist 700, 900 ja 1500W äkki), sellel odaval (koivunen oy poolt tehtud või tellitud) on 2 astet: 900 ja 1400W. 900W puhul 2 tundi soojendamist -15ga jääb veits lahjaks, 1400W puhul on 2h soojendamist salongi täiesti meeldivaks teinud.

Kuressaare k-rauas peaks neid veel olema, kui jälle pole otsa saanud Smile Külmade tulekul oli popp kaup see. Päris mitu kolleegi ostis omale sealt puhurid (meil tööjuures postid maja ees, saab tööandja kulul autot soojendada)

p.s. eelmises minu postituses on faktiviga: kui ma eelmine aasta selle ostsin, siis ei saa see 2a mul autot soojendanud olla Toungue Ostsin selle 2009 sügisel. Sellest ajast saati autos olnud kunde jalgade ees (suveks sai välja visatud)
Vasta
#30

(27-12-2010, 19:04 PM)taavi Kirjutas:  Sellest ajast saati autos olnud kunde jalgade ees (suveks sai välja visatud)

Olen alati kõhelnud neid salongisoojendusi vaadates: 1. kas autot põlema ei pane? 2. kas autos plastiku või mõne muu tekstiili värvus kuju ja muud omadused ei muutu. Just selles suunas, kuhu ta puhub. Ega seal pole ju ruumi puhumiseks.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#31

(27-12-2010, 19:22 PM)aavu Kirjutas:  Olen alati kõhelnud neid salongisoojendusi vaadates
Kui kasutada sihtotstarbelist puhurit, siis ei ole kõhklusteks eriti põhjust. Keraamiline küttekeha ei tilgu läbi põledes maha. Auto puhurites kasutatakse väga suurt õhuvoogu (heli pole ju probleem), seoses sellega ei ole väljatulev õhk üldse kuum. Kasutatakse mitmeid ohutuskaitsmeid.
Muidugi jääb alati võimalus lolli juhuse jaoks. Defa soojendust pidi kindlustus aktsepteerima. Võibolla ka teisi spetsiaalselt autodele ette nähtud puhureid.
Toapuhurite (mitte autosse ette nähtud) puhul pidid nad viisakalt vabandama ja soovima edu oma auto taastamisel. Kui ikke ise soovite oma autot maha põletada, siis on see sügavalt teie isiklik asi. Toungue

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne