Identifitseerida EW KV numbriga tsikkel
#1

Ei anna mulle rahu ühe EW KV numbriga tsikli pilt, mis on ühes teises foorumis väljas. Kuna siin käib igasugust terast rahvast koos, siis paneks pildi ka siia foorumisse. Pilt on ähmane aga küllaltki spetsiifiliste tunnustega masnaga on tegu. On omal ka mingi arvamus olemas, aga seda ei maini, et mitte mõjutada teisi potentsiaalseid vastajaid.
http://img215.imageshack.us/img215/8120/rait1.jpg
Vasta
#2

Teema "tsikkel udus" pole kaasaelamist leidnud. Aga muidu ilus, läikiv tsikkel. On avaldatud imestus, et selline särav masin sõjameestel eputada...Aga üsna tõenäoliselt on tegu kindral Laidoneri paraad/esindustsikliga. Cool
Tsikkel on tõenäoliselt "värviline", mitte must nagu enamus selle aja riistu. Ja tõenäoliselt siis veidi heledamat karva, ehk hallikas? Kroomitud põskedega paak, mingid triibud paistaksid ehk külgedelt, vähemalt üks kork paagil paremal küljel. Iseloomuliku kujuga summutaja, 4-takti rippklappidega mootor iseloomuliku klapimängu/silindripeaga. Lehtmetallist harudega esihark, küllaltki hästi paistavad lenksu ots ja esipiduri heebel ning plekist 4-kandiline riistakast.
Mulle meeldiks, kui see tsikkel oleks saksa Victoria toodangust midagi, näit. KR35. Nende Victoria mudelitähistega erilist konkretsust ja selgust küll pole, ka KR või alguses K.R. 35 tähist kandis vist lausa 6 erinevat mudelit eri aegadel ja millised nad täpselt välja nägid, seda mina ei tea. Olid Victoriad halli värvi, kroompaakidega, mitmesuguste embleemidega ja triipudega paagil (tõsi, selliseid sirgeid horisontaalseid triipe pole juhtunud piltidelt nägema) ja ka parempoolseid paagikorke on kasutatud..., ka sellise disainiga summutajad olid millalgi kasutusel, ka seda tüüpi 4-takti mootorid ja riistakastid ja lenksu otsad. Muidugi leiaks ka teiste tehaste toodangu küljest nimetetud detaile...Rolleyes
Pole ka kahjuks leidnud pilti KR35-st sellise esihargiga, on torudest valmistatud harkidega mudelite pilte, samas on sellist harki kasutatud näit. KR20-tel, aga vist mitte sellist 4-takti mootorit, ka pole selline esihark eriti inglise toodangule iseloomulik, seega mina vaatamata "inglise malli" mootorile briti toodangu poole ei vaataks...
Vb nüüd mõni mees oskab väita, miks see aparaat ei ole Victoria vms ?
Panen ühe illustreeriva pildi ka, juttu nagu nii keegi eriti lugeda ei viitsi. Pole küll muidugi täpselt udupildil oleva sarnane, aga pean silmas just seda 30-ndate esiotsa perioodi KR-mudelit, mil kasutati Sturmey Archer mootoreid
http://dzikijunak.org/gallery/album315/aab


Või siis KR50, kuigi udupildi raam nahu ei istu neile KR-idele?
http://classic-motorbikes.net/images/gallery/9650.jpg
Vasta
#3

Piduri trummel (vähemalt esimene) tundub erineval pool olema.
Vasta
#4

No näete, ei ole ju raske teemasse kirjutada! Smile Illi 1234 jutt jumala õige, esiratas teistsugune. Aga olgu, pakun siis hoopis huvitavama variandi, ehk on saksa Ardie, alumiiniumraamiga, mis loomad ja linnud need seal olid, Silberfucksid ja suuremad tegelased, kusjuures suuri ju tehti üsna vähe ja olid ka kallimad kui teiste tegijate samamõõtu riistad
http://www.ardie.de/Homepage/Bilder/Ardi...ruppe.html
üks mudelitest - mitu sarnasust leiad? Toungue
Et võiks olla näit. Ardie mudel Silberpfeil, 500 ccm JAP mootoriga, tehti neid vist üsna vähe ja kas mitte ksf! Zaikka444-l ei olnud millalgi siin foorumis identifitseerimisel selline JAP-i mootor mille ksf! Urmast pakkus alum. raamiga Ardiedel käinuks....
http://www.ardie.de/Homepage/Meine_Ardie...pfeil.html
Cool
Vasta
#5

Siit vähe pildimaterjali:
http://www.ardie.de/Homepage/Meine_Ardie...pfeil.html
http://www.ardie.de/Homepage/Bilder/Silb...uppen.html

Et kui võrrelda siis kisub sinnapoole küll. Enest just märkasin mootori eest mitte ei jookse üks toru vaid on kaks(leegitoru kõrval näha) ja siis ei saanu aru mis asi see kandiline jookseb juhi sadula alt läbi aga seegi raami osa.

EinoSmile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne