Vene(idaploki) rataste kiirusomadused
#41

Tuuleklaas pannakse ette nii, et ise vaatad üle klaasi. Kalle peaks olema esikahvliga vähemasti sama. Kui klaas rohkem püsti kaotad kiiruses ja küttekulus.
Klaasi õige paigutus päris keeruline.
Vasta
#42

Et siis sellel juhul http://www.kuldnebors.ee/dynamic/pimg/1/...2bc2c4.jpg on klaas täesiti vale kaldega?

Mul oli natuke rohkem kaldus, kuid üle selle küll pold võimalik vaadata ja siis normaalasendis sõita.
See klaas ju nii kõrge, et õige asend peaks ikka väga kaldus olema? No eks siis, kui oma Jawa jälle kokku panen, proovin uuesti ja teise kaldega.
Vasta
#43

Jawa originaalklaas eriti valesti ehitatud. See tuleb lühemaks võtta ja rohkem kaldu. Normaalses isteasendis peab silma joon üle klaasi teele jõudma.
Vasta
#44

Vanale Jawale tehti kahesuguseid klaase. Ühed olid Tšehhi omad, teised meil Salvos toodetud. Tšehhi klaas oli suurem ja kõrgem ning vähem kumer (ära tuntav selle poolest, et vasakul üleval on auk peegli kinnitamiseks). Too Tšehhi klaas ei ole minu arust nii hea.

Salvo klaas on veits madalam ja rohkem kumer, selle saab kinnitada just nii, et näed ise üle klaasi. Seda ei oska öelda, kuidas see vanale Jawale sobib, kuid ise olen aretanud sellise klaasi Jawa 638-e väga kaldu asendis, igatahes päris rahul ma ei ole, kuna tuule mühin on läinud suurel kiirusel suureks (pikkasi otsasi 90. sõites võtab kõrvad undama - peaks tropid kõrva panema). Arvatavasti klaasi kuju päris ideaalne ei ole, muidu vast sellist probleemi poleks, kuid sõita on ikka tunduvalt soojem!

Klaasi kinnitamise teooriast on juttu A. Palu 1976a. raamatus \"Mootorrattad\" lk 171 (olemas asja väga hästi illustreeriv pilt).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne