Nissan Laurel ´87.
#1

Ei osanud mujale alamfoorumisse küsimust sobitada, kui siia.
Liikumisvahendiks 1987 aastal toodetud Nissan Laurel, mootor 2,8 (LD?) diisel, automaatkäigukast. Laurel ise uuema põlvkonna kerega, kuid mootor peal esimese seeria Laureli oma sest töökindlus etem. Mootorite tähiseks käib ka 2 tähte aga mul lähevad need kogu aeg segamini nii, et ei hakka endale häbi tegema, seostub siiski rohkem LD lühendiga.
Kuna on nagu aeg vahetada käigukastis õli siis on sinna vaja ka uut õlifiltrit käigukasti. Küsimus selles, et kas keegi teab kus kohast Tallinna linnas on võimalik saada veerand sajandi vanusele autole selliseid uusi varuosi? Need autopoed kus siiani sattunud on natuke uuema suunitlusega ja autost millega igapäevaselt sõidan, pole kuuldudki reeglina. Nissanit muidugi teab lõviosa aga seda kaunist naisenime seal taga mitte. Smile

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
#2

mootor jah LD28, uuem oli RD. kui käigukast on kolmekäiguline, siis sellel nimeks Jatco 3N71, kui neljakäiguline siis Jatco 4N71.

mõlemat kasti päris mitmetele markidele/mudelitele paigaldet.

Fram-i filtri kood kolmekäigulisele on FT1044 ja neljakäigulisele FT1151
lugupeetav klubilane http://www.autoparandus.ee suudab vast leida ja äragi vahetada, ka mootori rihmandused jms.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#3

Aitüma, aitüma põhjaliku vastuse eest!
Koht kus vahetada ja muidu nokitseda Laurelit on olemas, sellega probleemi pole, kuid selle käigukasti filtriga on probleem. Autopoed ei taha nimelt kuskilt seda välja köhida...vabanduseks ikka klassikaline - pole laos. Mõni pole kuulnudki...Smile
Kus on meil pealinnas mõni korralikum koht, kus võimalik, et ehk lõpuks läheb õnneks?

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
#4

http://www.automeister.ee/index.php

need taadid võiks justnagu pakkuda, võibet esimese hooga ei taheta tsivilistile müüa a peale mure presenteerimist peaks kuidagi ikka abi antama

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#5

Kas mitte LD mootor ei olnud ketiga ja RD rihmaga? Siis jääb mootoririhma vahetuse rõõm ära.

Olen omanud 1986 aasta Laurelit, hea auto oli. Imelikul kombel ei roostetanud ka nii hullult kui paljud selle aja riisikad.
Vasta
#6

Sa MaaMees oled täiesti õigel teel! LD on tõesti vägeva ja tõsiseltvõetava metallketiga varjant ning RD juba tänapäeva kummirihma rühm...Seetõttu mul ongi LD varjant uuema keremudeli peale tõstetud. Ma seda tänapäeva värki tiba pelgan...ma tahan, et vedaval südamel oleks robustne ehitus ning lootust miljon kilti üle elada! Smile
Eks see kere ole nagu ole. Kui iga paari aasta tagant roostetäppe ei surma ning roostesurma ei külva kõikvõimalikke kohtadesse, siis 5 aastaga on nagu bagi! Big GrinBig GrinBig Grin

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
#7

ma ei tea küll kust seda flitrit otsisid, aga meil on kõike varjante poes kuhjaga, maksavad 12-15.- kit, Taket on pood
Vasta
#8

Selge! Homme lähen kaen kohe pealinna Lasnamäe departementi ligemalt ja siis selgust rohkem.
Sellise edasimüüa juurde pole veel tõesti jõudnud...autoasi oli viimane, ennem seda fixuse värk, mariine-auto, volta-auto ja mis iganes veel...kõik mis järjest igapäevaselt liikudes ette jäänud.

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
#9

lasnas ma töötan ise, ja seal pole mul ühtegi varjati kohapeal, kõik varjandid on olemas mustamäe poes, edaspidiseks teadmiseks, et taket on üks suuremaid automaadi kola müüjaid eestis, mitte ainult filterid vaid ka muud kola ja seda kõikidele autodele, mitte ainult japsidele
Vasta
#10

No Taket-is läbi suurte ponnistuste üks (müüa jutu järgi ka viimane) käigukasti filter leiti, eks homme selgub, kas õige. Ja hind jäi 12.- € oma 3x ülespoole. Toungue Vähemalt selle suure autokaupluste külastamisega selge, kus müüakse kõige odavamat ATF õli.
Aga nüüd järgmine küsimus...õhufiltri kohta. Mul uuem kere mudel, mootor peal LD, ehk siis esimese keremudeli ringi liigutaja, käigukast on samuti uuema mudeli oma jäänud, 4 käiguga. Õhuvõtmise süsteem aga tundub olema esimese seeria Laura oma sest kui löön teise Laura kapoti lahti,mis esimese seeria oma, siis vaatab täpselt sama vastu, mis minugi kapoti all. Kui lähen poest küsima 1987 aasta Laura õhufiltrit, surutakse mulle pihku selline pikk ümmargune kitsas, nagu vanadel Nissan Patrolitel, lihtsalt väiksem mõõt. Algul mõtlesin, et pood eksib aga teine koht tahtis samasuguse pähe määrida. Minule see aga kapoti alla mitte mingi vandenõu teooriaga ka ei lähe! Mul igavesti suur ümarik, millest saan mõlemad käed läbi panna, päris madal aga väga suure auguga, muudmoodi ei oska kirjeldada.
Küsimus, et kas siis on mul koos LD mootoriga pandud ka niiöelda vana õhusüsteem ja pean hakkama otsima vanema tüübi õhufiltrit? Või missugune siis on üldse õige Laureli õhufilter?

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
#11

Eeldatavasti seal peal Japanpartsi koodi järgi filter 150-JFA101.
Sellel välismõõt 257, sisemõõt 200 ja kõrgus 60.
Leidsin ka veel Purolatori kataloogist võimaliku variandi koodiga A40103.
Sellel välismõõt 265, sisemõõt 198 ja kõrgus 63.
Vasta
#12
Photo 

Täna sai Taketis uus tiir tehtud, käigukasti filtri vahetati seekord täitsa õige vastu, kütusefilter samuti õige...aga õhufiltrit ( Datsuneid armastav abivalmis noormees) ei leidnudki. Mis jälle natuke peavalu sest õhufilter olnud seal auto peal rohkem, kui küll...tal väljateenitud pensioon juba...aga näed, sunnitakse tööle niikaua, kui tolmuks ei pudise.
Kättesaadud filtrid sai kohe ära vahetatud ning põhjusmõtteliselt võib alustada järjekordse roostetõrje ja välimuse taastamisega.
Nüüd kõige suurem peavalu esikapoti hankimine.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
#13

Nüüd olen vähemalt palju targem oma Laureli alal. Sai selgeks, et peale kere on põhimõtteliselt kogu "sisu" esimese seeria Laureli oma ning kogu vahetatavat inventari pean poest otsima maksimum ´86 aasta Laurelini. Kõik mis uuemale mudelile sobib, võin parem ise rahatähti vastu maad visata ja seal otsas õndsalt trampida.
Sellel automaat käigukastil on üks tore nupp, mis mulle eriti pealinna oludes sümpatiseerib, lülitab sisse/välja "over drive´i". Otsetõlkes siis peaks tähendama möödasõitu või? Või mis selle süsteemi õige mõte on?

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
#14

See nupp lülitab sisse/välja neljanda käigu, st et linnas vöid rahulikult off'i peal hoida ja maanteel on'i peal. Maanteel peaks ka aru saada olema ,lülitades nuppu on'i peale peaks pöörded langema.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#15

over drive e. kiirkäik - sama ka Volvodel näiteks peal.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#16

Japsidel eluaeg olnud OD nupp Käik alla pöörded up (möödasõiduks). Euro vanakoolidel kick gaasipedaali all.
Vasta
#17

[img][Pilt: laurelmrts2011002.jpg][/img][img][Pilt: laurelmrts2011006.jpg][/img][img][Pilt: laurelmrts2011009.jpg][/img]

Mõned pildid siis sellest, et asi roosilislusest eemale kipub...aga lähinädalatel läheb iluravile ja uue "seeliku" ringile. Siis hea vaadata, mis oli ja kuidas sai.
Neid pilte tehes kummitas Onu Bella hea viisijupp...miks üksi daam ei istu mu Fiati, et tagaistmel panna tatti? Roosteuss oi häbi-häbi palju paha teind, näpu lükka plekist läbi, tahab raibe keevitust!
Aga esikapotti ei saagi vahetada sest pole midagi asemele panna.

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
#18


Aga esikapotti ei saagi vahetada sest pole midagi asemele panna.
[/quote]

http://acar.ee/index.php?p=6&mod=tooted&...2=39&f3=33
Vasta
#19

Bluebird???

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
#20

Selle OD jutu pele veel niipalju, et tegemist ikkagi käigukasti lukustusega, mitte veel ühe käiguga. Kui OD väljas, siis lubab kast mingil määral ülekandel nn läbilibisemist. Kui OD sees siis libisemist ei toimu. Tee näiteks katse erinevate käikudega sõites-kui lükkad OD välja, siis pöörded tõusevad, kui sisse, siis langevad. Kickdown on hoopis teine asi.
Kunagi ammu üks remondimees, kes palju ameerika autodega tegelenud, tegi mulle selgeks selle kastiasja. Ise ka pikka aega automaatidega liigelnud ja tõepoolest, nii see on nagu ma just kirjeldasin...

Taivo
55624799
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne