03-09-2011, 23:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2011, 23:28 PM ja muutjaks oli eliisa25.)
(03-09-2011, 10:02 AM)v6sa Kirjutas: Kiirusega saab seotud olla vaid ratta pöörlemisega seotud asi. Ehk kere(paneel), sillad, veermik (kuigi see on pigem tee omadustest sõltuv), jõuülekanne... Oled kindel, et see kõrin tuleb kapoti alt ja mitte kardaani tugilaagrist? MB 124 puhul väga tavaline - undav tugilaager (või takerduv kardaanirist) avalduvad undamisena juhi jalgade all (aga mitte selja taga, kus need tegelikult undavad).
Kõrinat sai kuulatud nii, et kui sõitmise ajal hakkas kõrisema, jääd autoga seisma, paned park seisundisse käigukasti ning siis annad koha peal gaasi ning teine kuulab kapoti all mootoris olevat kõrinat. Mismoodi seismise ajal saavad unnata kardaani tugilaagrid?
Konditsinoneerist pole sellel autol aga haisugi...
Meenus praegu üks väike nüanss...peale mootori õli ja filtri vahetust esimesed umbkaudu 10 kilomeetrit oli rahu ja vaikus...igas asendis ja igal kiirusel. Kas see annab mingeid vihjeid juurde?
Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni.