ZaZ 968 Rallycross Edition
#1

Look: Sparco kapoti ja tagaluugi kinnitused, katusel õhuvõtu kopsik, polukarbonaadist kyljeklaasid. ees Hella kaugtuled. Sparco porilapakad.

Engine: 45hj originnal mootor, muudetud ei ole (eriti) midagi. Sportsumpa.

Wheels and Tires: ees orginaal veljed, taga sixi valuvelg.
Rehvid olenevalt rajast: asfaldil slickid, kruusapeal kruusakummid.
Ees mercedese gaasi amordid, taga originaal amort bmw vedruga.

Interiour: Tõmmatud toruga turvapuur: pea ja kylgkaared 45-sest torus ylejäänud 38-ne toru.
Sparco sprint iste, Sabelt vööd. Massilyliti, tahokas, elektrisysteem kõik uus, seemisnahast võidusõidu rool, jne.


[Pilt: 003.jpg]
Vasta
#2

vauuuuu.... :o
palju siuke masin maksma läks ?
kui hästi ta siis ringi lippab asfaldi peal ja on ta võimeline kellegile konkurentsi pakkuma ? :duh
Vasta
#3

Siin on treileri (36 MB) sees väike stiilinäide kah.
Ja siit peaks pisut ideid saama, mida mootoriga ette võtta Big Grin (Või ei ole see võistlusreeglite järgi lubatud?)
Vasta
#4

Tabasalu kardirajal saab nii mõnelgi bemmil ees ära, a sirgetel tulevad järgi.
Vasta
#5

kui sa selle bemmiga mind mõtled,siis kumm ei pidanud apsoluutseltBig Grin
Vasta
#6

ei ma ei mõtle sind peale sinu oli veel yks. Smile
Sapparite sõidu treilerit saab näha ka aadressil:
ZaZ Racing
Vasta
#7

Mõned pildid sis ka:

[Pilt: 100.jpg]

[Pilt: 101.jpg]

[Pilt: 102.jpg]

[Pilt: 103.jpg]

[Pilt: 104.jpg]
Vasta
#8

Kapoti alt võiks ka mõne pildi teha Wink
Vasta
#9

Peal olev mootor lahtivõetud, puhtaks tehtud, tasakaalustatud kolvid, kepsud. Klapid poleeritud (ull tahma kiht oli peal). Kollektori auke suurendatud. Uus karpa peal. Surveaste ka nati suurem, kuna tihendi asemel läks silikoon.

Mootor nyydseks sõitnud 5 võistlust + trennid.

Autoga hakkasid mingid väiksed pätsid nyyd seda noortesprindi sarja sõitma. Varsti vaja ka uus võimsam mootor teha, kuna eelmisest hakkab väheks jääma.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne