19-01-2011, 01:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2011, 01:20 AM ja muutjaks oli Aivar71.)
Tooks siis veel ühe teema siia üle.
Eellugu:
Võtsin siis järjekordse õnnetuse endale kaela.
Kuna sellel talvel tehakse algust ka hobikrossi talisarjaga, siis kaasvõitlejad on hulk aega närvidele käinud. Et kas sõidad ka vä? Ausalt öelda, alguses ei plaaninud küll. Nüüdseks on aga tekkinud teatud huvi. Ja loll, nagu ma olen, tuleb selleks tarbeks ehitada omaette sõiduvahend.
Selleks saab olema 125-ne CZ, mudeliks 511.
Üht-teist on algatuseks juba leitud:
http://img189.imageshack.us/i/001ta.jpg/
http://img560.imageshack.us/i/002fj.jpg/
http://img149.imageshack.us/i/004vse.jpg/
http://img3.imageshack.us/i/009yr.jpg/
http://img571.imageshack.us/i/005ed.jpg/
http://img204.imageshack.us/i/008zai.jpg/
Nagu näha, mõtteline osa raamist, millel kogu tagumine osa tuleb teha uus.
Paak on hullult mõlkis, aga selle-eest alumiiniumist. See on kaalusäästmiseks väga hea.
Tagakiige on pikaks tehtud ja naljakas tugevdusplaat külge keevitatud. See elab üle ka kergendus- ja lühenduskuuri.
Ratastega läheb nagu ikka - kõik laiali, puhtaks ja kokku tagasi.
Õnneks on olemas päris korralik summuti, mille leidmine oleks üldjuhul paras peavalu. Tegelikult selle tüki leidmisest saigi 511 ehitamise idee alguse.
Midagi on veel olemas.
Mootor:
http://img830.imageshack.us/i/010nr.jpg/
Mootor on 511-nel omalaadne.
Näiteks väntvõll:
http://img291.imageshack.us/i/011ge.jpg/
Kett on kitsas (Jawa) ja vastav on ka ketihammasratas:
http://img24.imageshack.us/i/012fz.jpg/
Mõned plastikdetailid:
http://img196.imageshack.us/i/013lo.jpg/
Puudu on tagumine porilaud. Siinkohal seega palve, et kui kellelgi vedeleb või on üle, oleks väga huvitatud.
Vahepeal sai pilli tarbeks muretsetud uued jalavarjud.
http://img718.imageshack.us/i/017zr.jpg/
http://img87.imageshack.us/i/018bj.jpg/
Ehk siis talvesõidu erivarustus.
Naelavaba klass ikkagi!
Tagumine 5.00 ja esimene 3.25 x 19. Ette tulebki selleks tarbeks väiksem ratas ehitada. Sellest aga juba hiljem.
Kuna aeg hakkab kurjasti peale suruma, siis tuleb tööde alustamisega kiirustada.
Järgneb...
Aivar
Tööde käik:
Ette sai siis võetud üks jubedamaid töid. Nimelt raami tegemine. Selle nahka on läinud päris mitu õhtut, kui isegi mitte öelda ööd. Torude lõikamine, sobitamine, keevitamine, kinnituskronshteinide tegemine, see võtab parasjagu energiat.
Pealevaadates on muidugi lihtne. Liigne maha ja vajalik külge. :lol:
http://img43.imageshack.us/i/016lv.jpg/
http://img684.imageshack.us/i/021hob.jpg/
Salenemis ja lühenemiskuuri elab läbi ka tagumine kiige, mis teadmata põhjustel oli oluliselt pikemaks venitatud.
http://img266.imageshack.us/i/019xfo.jpg/
Õnneks oli kõige selle juures suureks abiks ja toeks sõbrast hull CZ-i spetsialist.
Nüüd läheb kogu see kupatus liivapritsi ja värvimisele.
Vaatame mis siis edasi saab....
Eellugu:
Võtsin siis järjekordse õnnetuse endale kaela.
Kuna sellel talvel tehakse algust ka hobikrossi talisarjaga, siis kaasvõitlejad on hulk aega närvidele käinud. Et kas sõidad ka vä? Ausalt öelda, alguses ei plaaninud küll. Nüüdseks on aga tekkinud teatud huvi. Ja loll, nagu ma olen, tuleb selleks tarbeks ehitada omaette sõiduvahend.
Selleks saab olema 125-ne CZ, mudeliks 511.
Üht-teist on algatuseks juba leitud:
http://img189.imageshack.us/i/001ta.jpg/
http://img560.imageshack.us/i/002fj.jpg/
http://img149.imageshack.us/i/004vse.jpg/
http://img3.imageshack.us/i/009yr.jpg/
http://img571.imageshack.us/i/005ed.jpg/
http://img204.imageshack.us/i/008zai.jpg/
Nagu näha, mõtteline osa raamist, millel kogu tagumine osa tuleb teha uus.
Paak on hullult mõlkis, aga selle-eest alumiiniumist. See on kaalusäästmiseks väga hea.
Tagakiige on pikaks tehtud ja naljakas tugevdusplaat külge keevitatud. See elab üle ka kergendus- ja lühenduskuuri.
Ratastega läheb nagu ikka - kõik laiali, puhtaks ja kokku tagasi.
Õnneks on olemas päris korralik summuti, mille leidmine oleks üldjuhul paras peavalu. Tegelikult selle tüki leidmisest saigi 511 ehitamise idee alguse.
Midagi on veel olemas.
Mootor:
http://img830.imageshack.us/i/010nr.jpg/
Mootor on 511-nel omalaadne.
Näiteks väntvõll:
http://img291.imageshack.us/i/011ge.jpg/
Kett on kitsas (Jawa) ja vastav on ka ketihammasratas:
http://img24.imageshack.us/i/012fz.jpg/
Mõned plastikdetailid:
http://img196.imageshack.us/i/013lo.jpg/
Puudu on tagumine porilaud. Siinkohal seega palve, et kui kellelgi vedeleb või on üle, oleks väga huvitatud.
Vahepeal sai pilli tarbeks muretsetud uued jalavarjud.
http://img718.imageshack.us/i/017zr.jpg/
http://img87.imageshack.us/i/018bj.jpg/
Ehk siis talvesõidu erivarustus.
Naelavaba klass ikkagi!
Tagumine 5.00 ja esimene 3.25 x 19. Ette tulebki selleks tarbeks väiksem ratas ehitada. Sellest aga juba hiljem.
Kuna aeg hakkab kurjasti peale suruma, siis tuleb tööde alustamisega kiirustada.
Järgneb...
Aivar
Tööde käik:
Ette sai siis võetud üks jubedamaid töid. Nimelt raami tegemine. Selle nahka on läinud päris mitu õhtut, kui isegi mitte öelda ööd. Torude lõikamine, sobitamine, keevitamine, kinnituskronshteinide tegemine, see võtab parasjagu energiat.
Pealevaadates on muidugi lihtne. Liigne maha ja vajalik külge. :lol:
http://img43.imageshack.us/i/016lv.jpg/
http://img684.imageshack.us/i/021hob.jpg/
Salenemis ja lühenemiskuuri elab läbi ka tagumine kiige, mis teadmata põhjustel oli oluliselt pikemaks venitatud.
http://img266.imageshack.us/i/019xfo.jpg/
Õnneks oli kõige selle juures suureks abiks ja toeks sõbrast hull CZ-i spetsialist.
Nüüd läheb kogu see kupatus liivapritsi ja värvimisele.
Vaatame mis siis edasi saab....