Naljamehed! Midagi Teile nuputamiseks....
#1

Kas Nõukogude aeg oli miilitsatel nii kitsas käes,et tuli ka meistrimeestel selliseid sõiduvahendeid valmistada.....? Millega tegu?



[Pilt: 1752021361a76f_l.jpg]


Vasta
#2

hetkel tundub, et tegu pigem mobiilse "paksus masinaga"

huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Vasta
#3

Tegu ehk mingi koorijaga.
Mida võiks koorida? Korvi vitste koorimiseks vast liiga keeruline.
Äkki mingi pika juhtme paljaks koorimiseks.
Vasta
#4

(20-01-2011, 19:49 PM)motamees Kirjutas:  Tegu ehk mingi koorijaga.
Mida võiks koorida? Korvi vitste koorimiseks vast liiga keeruline.
Äkki mingi pika juhtme paljaks koorimiseks.

Höövel kumera teraga. Sinna on pandud veel vildi tükk. Sealt vahelt annaks tõesti miskit läbi tõmmata. Kuid mida? Lähen homme metsa ja toon sealt vitsu,et proovida. Peaks igaks juhuks katsetama....

Vasta
#5

(20-01-2011, 18:45 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Millega tegu?
Eesti Nokia???

Vasta
#6

Vitste koorimiseks on olukord vastupidine. Vitsa ots sinu käes ja tõmbad kinnitatud koorimismasinast läbi.
See kooritav asi peab olema pikem ja otsapidi kusagil kinni. Ratta olemasolu vihjab väga pikale asjale. Ikka ainult elektrikaabel on mul silme ees. Nokia teeb ka kaableid Rolleyes
Ratta olemasolu võib ka vihjata hästi paljudele edasi-tagasi liigutustele. Kui see just miilitsate onaneerimise riist pole, siis võiks ta olla ka mingi nurgaliistu tegemise massin. Toungue
Vasta
#7

Teatan alandlikult! Ei saanud ma sellega vitsa koorida,kuna see ei mahu vahele,proovisin ka kaablit ,kuid ei midagi. Mulle tundub,et see asi on tehtud rohkem pulli tegemiseks,kui tõsise töö jaoks...Cool
On ennemaltki tehtud(loe-toodetud) selliseid imemasinaid,millest ei tule pauku ega auru...pinguta niipalju kui tahad. Oleks masinaga vähemalt instruktsioon kaasas olnud,võibolla alles siis oleks võimalik seda masinat kasutada sihipäraselt,ökonoomselt ja otstarbekalt.
Kahjuks ei oska sellega muud peale hakata,kui pakkuda seda rariteeti mõnele kohalikule jalgrattamuuseumile. Seda muidugi kindlasti võimalikult suure summa eest,sest kui on tegemist tundmatu asjaga,tuleb sellesse suhtuda eriti lugupidavalt ja pidada eriti kalliks ja hinnaliseks. Kujutage ette sellist asja,kui annate ära HD või Indiani jupi ja ise arvate selle olevat pesumasina osa.Big Grin
Vasta
#8

Mul sõber tegi kunagi JÄLJEMASINA ja kinkis selle nääripeol (ta oli näärivana) ühele mõttetule ülemusele. Sel ülemusel polnudki muud suurt teha, kui õue peale jalajägi.
Ratta külge oli pandud hunnik jalavarje ja siis tuli seda ees lükata. Nii jäi hulga rohkem jalajälgi maha ja mees sai juba poolest päevast kodo minna. Toungue
Vasta
#9

(21-01-2011, 15:38 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Kahjuks ei oska sellega muud peale hakata,kui pakkuda seda rariteeti mõnele kohalikule jalgrattamuuseumile.

Meie oleme nõus vastu võtma!

St meil on jalgrattamuuseumi juriidiline kehand (MTÜ) nüüdseks ilusasti tehtud ja bürokraatiaaparaadist läbi aetud. Reaalne muuseum tekib selle tekitatuna loodetavasti mõne aastaga (ehk)...


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#10

(20-01-2011, 18:45 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Kas Nõukogude aeg oli miilitsatel nii kitsas käes,et tuli ka meistrimeestel selliseid sõiduvahendeid valmistada.....? Millega tegu?
Tee mõni pilt veel aga nõgushööveldus, höövli pikkus ja höövlile peale ehitatud juhik-kate viivad minu mõtted katuse kimmi otsa töötlemisele. Kui pikalt saab hööveldada ehk kui kaugel vastu tulevast piirajast tera on? Kimmi alumisele otsale võib teha sisse nõgususe, msi siis suunab vett. Ei ole tavaline lahendus aga on selliseid lahendusi olemas.
Kimmkatus:
[Pilt: kimm-kandiline-lahemaa.jpg]

Aga kui see aparaat teistpidi keerata, võiks seda kasutada näiteks külapoe taga lumehunniku otsas piduriõlist piirituse eemaldamise masinana. Seljas tassida raske, veeretad kohale ja koju tagasi kasutad veereva toena Big Grin
Vasta
#11

(20-01-2011, 18:45 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Millega tegu?

Perpetum mobile!
Kuuendas (vist) klassis õppisime aga töötavat mudelit ei näidatudki. Viimaks ometi!

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#12

tere,oleks pakkuda versioon 1.keegi lapsearmastaja isa tegi kättejuhtuvatest asjadest oma armsale lapsele mänguasja.versioon 2.keegi meisterdamist vajav laps tegi ise omale kättejuhtuvatest asjadest mänguasja ja vähetõenäoline versioon 3.küünte eemaldaja sõrmedelt.
Vasta
#13

Kuna asi on väljunud teatud piiridest,siis ei jää muud üle,kui korraldada konkurss. Kõigil on nädal aega mõelda välja kõige pöörasem ja andekam mõte,kuidas saab nähtud asjapuud kasutada ja mis on selle nimetus. Kõige tobedama ja andekama nime või mõtte väljaütlejale teeb härra Näkissepp välja saunaõhtu ja sakuska. Leil on kohapeal ja Leili tuleb kaasa võtta! Asi ise rändab koos kommentaaridega ja piltidega Valdo muuseumisse! Head teed sellel minna!

Kuulutan avatuks! Algus kohe ja lõpp 28.01 2011a.

Kõigile jõudu nuputamisel!
Et asi ausam oleks ,lisan paar pilti:


[Pilt: 1752534492ed1d_l.jpg]



[Pilt: 17525320d48d1a_l.jpg]
Vasta
#14

Otsateritaja?

(Nii tekkib eneselgi tahtmine juhuslikest tilinatest miskine kaagapuu kokku meisterdada ja kuhugi pööningule poetada. Las koduuurijad nuputavad)
Vasta
#15

(21-01-2011, 16:27 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(20-01-2011, 18:45 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Kas Nõukogude aeg oli miilitsatel nii kitsas käes,et tuli ka meistrimeestel selliseid sõiduvahendeid valmistada.....? Millega tegu?
Tee mõni pilt veel aga nõgushööveldus, höövli pikkus ja höövlile peale ehitatud juhik-kate viivad minu mõtted katuse kimmi otsa töötlemisele. Kui pikalt saab hööveldada ehk kui kaugel vastu tulevast piirajast tera on? Kimmi alumisele otsale võib teha sisse nõgususe, msi siis suunab vett. Ei ole tavaline lahendus aga on selliseid lahendusi olemas.
Kimmkatus:
[Pilt: kimm-kandiline-lahemaa.jpg]

Aga kui see aparaat teistpidi keerata, võiks seda kasutada näiteks külapoe taga lumehunniku otsas piduriõlist piirituse eemaldamise masinana. Seljas tassida raske, veeretad kohale ja koju tagasi kasutad veereva toena Big Grin

Kahjuks kimmkatuse laua jaoks on riistapuu sobimatu..kuna liiga kitsas. Tegu Gauja esihargi alumise otsaga ja sealt juba lauda läbi ei suru.....
Vasta
#16

Ei no kõik on võimalik


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#17

Sellel rattal on seal mingi kindel mõte? Nahkpüksirihma oled proovinud sealt läbi vedada? Midagi meenub kuskilt, et ka nahka töödeldakse nn.höövliga.
Arvestades masina materjele ja huumorit RAI siis või tegu olla mingi koperatiiviaegse tootmisvahendigaToungue
Vasta
#18

Äkki on see mehe(Militsionääri) uhkuse pikendaja?
[Pilt: Miilits.jpeg]
Vöi tükk sellest atraktsioonist.
[Pilt: Elbrus%20235.JPG]

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#19

(23-01-2011, 23:41 PM)kalacompany Kirjutas:  Sellel rattal on seal mingi kindel mõte? Nahkpüksirihma oled proovinud sealt läbi vedada? Midagi meenub kuskilt, et ka nahka töödeldakse nn.höövliga.

Äkki ongi mingi nahkveorihma karestaja või muu töötlusseade?
Vasta
#20

tere,hallo,halloo,et täna siis 28-s kuupäev peaks siis mingiks kellaajaks selguma võitja saunaline,Toomas kas laseme üldsusel määrata või arvad ise,mul homme kell 18.00 on saun maximumi peal,koos kõhutäie ja ülllllllatusega. Mõni huviline võiks siiski veel pakkumise teha,et millega siiski tegu.Kõrge komisjon arvas,et viimane mõte mis laekub täna kella 23.00.see läheb veel arvesse ja siis mõttete ring sulgub ja saate ka teha ettepanekuid võitja esitamiseks saunalava kõrgemale (pede)staalile,arvame,et enne südaööd on võitja selgunud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne