Opel Corsa TR 1,2S, 1984
#1

Juhtus nii, et perre sattus ka kolmas auto ja Corsa jäi tahaplaanile. Seisnud on eelmise aasta augustist, siis sai ül läbi. Kindlustus sai otsa nädal tagasi. Ühesõnaga olid müügiplaanid kuid küsisin endale auto. Esialgne plaan on teha suuremat sorti puhastus ja korrastus, seest riivab silma ainult ühest kohast natuke katki juhiiste, muu on heas korras ja tahab kõva puhastust. Roostet ikka leiab väljastpoolt, ei tea kas ka läbivat, selgub järgmine nv... siis tuleks auto lõpuni välja kaevata ja garaazi kanali peale ajada. Tahaks põhja üle vaadata ja samas ka sisu korrastada. Masin on täiesti sõidukorras, viimati läks ülevaatuselt isegi puhtalt läbi. Mootor nagu pealkirjaski öeldud 1,2 ja lisaks veel OHC, ei tea mida see tähendab. Tegemist on kupeega.

Väljastpoolt pole pilte teinud veel, nädala jooksul saab Smile

[Pilt: orig_24487547_SGod.jpg]
Läbisõit 40083, kui õigesti meeles on.
[Pilt: orig_24487549_dDKe.jpg]
[Pilt: orig_24487555_oocK.jpg]
Sisu on väga mõnus ouldskuul Cool
[Pilt: orig_24487557_uQEC.jpg]
[Pilt: orig_24487559_4slq.jpg]
Ning üks äge avastus ka, varuratas tundub täitsa uus olevat:
[Pilt: orig_24487553_onwq.jpg]
Ja koht kus ta kõik need aastad elanud:
[Pilt: orig_24487551_PF1c.jpg]

Praeguseks kõik, vaatab mis tulevik toob.
Vasta
#2

Mul seisavad sama sugused veljed 4tk nagu su varuratas on,see mootor peaks ikke 1,3 olema,minu arust 1,2-sed on alanukvõlliga,mina nimetan neid mootoreid "nukkvõll karteris" mootoriteks.Smile

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#3

Lahe, et neid vanemaid Corsasid veel kohtab ... aga täpsustuseks ... 1.2S mootor oli sel Corsal juba OHC (nukkvõll üleval ja hüdrotõukuritega) ... pean tunnistama, et tekitas ka endal segadust kuna teadsin , et 1.2 peaks olema OHV ...
Corsa A-d on toodetud järgmisi keremudeleid: 3-ukseline luukpära, 5-ukseline luukpära, 2-ukseline sedaan ja 4-ukseline sedaan ... kupeed kahjuks toodetud pole ...
Vasta
#4

Ei oska öelda selle kupeeasja kohta...

Leidsin paar vanemat pilti, ehk aitavad selgitada asja Smile

[Pilt: large_24488445_bI9C.jpg]
[Pilt: large_24488441_HoHl.jpg]

Ahjaa, masinal on all ideaalses korras suvekad originaalvelgedel ja samuti on olemas originaalvelgedel 4 talvekat, millest 2 pmst uued ja ülejäänud lihtsalt väga heas korras.
Vasta
#5

See siis 2-ukseline sedaan ... siin ka üks veidi tuunitud versioon ...




Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#6

(01-02-2011, 21:29 PM)xander4 Kirjutas:  Corsa A-d on toodetud järgmisi keremudeleid: 3-ukseline luukpära, 5-ukseline luukpära, 2-ukseline sedaan ja 4-ukseline sedaan ... kupeed kahjuks toodetud pole ...

tehti ka näituseks kabrioletti, küll vähe aga tehti

[Pilt: 6af58f5a70057d0381dbc8969f8bb19a_big.jpg]


_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#7

nende puhul tegemist juba ideeautode või väikeseeriatega ...

keda aga huvitab siis sellelt lehelt palju huvitavat Corsa A kohta ...

http://www.opel-corsa-a.com/index_e.php
Vasta
#8

Ma sain midagi väga valesti aru ilmselt... kupee all mõtlesin 2 ukselist. Aga see selleks, nüüd selge.
Vasta
#9

OT:
http://www.wisegeek.com/what-is-the-diff...-sedan.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Car_body_style
2-uksega, 2 - või 4-kohaline auto, millel on fikseeritud katus. Selle uksed on sageli pikemad kui samaväärse sedaanil ja tagumine reisija ala on väiksem; katus võib olla ka madalam. Juhul, kui tagaistmed on väga väikesed ning ei ole ette nähtud korrapärast kasutamist nimetatakse seda 2 +2 (hääldatakse "kaks pluss kaks").





www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#10

[Pilt: large_24506233_ByRq.jpg]
[Pilt: large_24506231_bCN6.jpg]
[Pilt: large_24506235_q19D.jpg]

Leidub ka läbivat väljaspool... üks võimalustest oleks madalaks lasta, velje värvilahendust muuta (keskelt punane ja rant valge nt.) ja katuseraam installida, kuna keevitustööd läheks liiga kalliks arvestades auto enda väärtust. Seda enam, et tuleviku igapäevasõitudeks plaanis mul G2 osta. Corsast tuleks lihtsalt midagi, millega hea mõni suveõhtu tiiru teha.
Vasta
#11

velje värvilahenduse võid ka sellise teha
[Pilt: 1762396951c197_t.jpg]
ja näituseks ka sumpsi ää tuunida
[Pilt: 176239798e2f5b_t.jpg]
Smile
vähemasti keegi lõunamaa poeg on seda hüvaks mooduseks pidand. pildid küproselt pärit.
Vasta
#12

Niikaugele asi ei jõua Wink

Kui üldse midagi teen, siis ikka mõistuse piirides.
Vasta
#13

Möödunud suvel sai isegi avastatud, et hakates lappima paari kohta, venis asi lõpuks pea kolme kuu peale ... nii mõnigi koht, kus algul paistab olevat väike rooste täpike võib osutuda suht mädaks kohaks ... lõpuks lõikad täpi asemel korraliku tüki roostes plekki välja, et asi korralik saaks ...
Kui kunagi autost isu täis peaks saama siis anna teada ... Wink
Vasta
#14

Istmed saanud vahepeal korraliku pesu, täitsa väga head jäid. Smile Pilte veel pole, siis teen kui nad sisse uuesti saab.

Üks selline küsimus ka, et paagis 15 liitrit ja näidik näitab nulli, kust viga otsida?
Vasta
#15

(21-02-2011, 16:28 PM)oovi1220 Kirjutas:  Istmed saanud vahepeal korraliku pesu, täitsa väga head jäid. Smile Pilte veel pole, siis teen kui nad sisse uuesti saab.

Üks selline küsimus ka, et paagis 15 liitrit ja näidik näitab nulli, kust viga otsida?



99,9% tõenäosusega andur peetis ... see suht tavaline nähtus ... üldjuhul aitab ainult anduri vahetus ... teist kasutatud andurit pole tavaliselt mõtet osta kuna tõenäosus, et see korralikult toimib, on praktiliselt olematu ...


Vasta
#16

(21-02-2011, 16:28 PM)oovi1220 Kirjutas:  Istmed saanud vahepeal korraliku pesu, täitsa väga head jäid. Smile Pilte veel pole, siis teen kui nad sisse uuesti saab.

Üks selline küsimus ka, et paagis 15 liitrit ja näidik näitab nulli, kust viga otsida?

Mul oli sapikal sama jama, aga lihtsalt paagi ujuk oli kinni jäänud. Natuke käega liigutamist ja törts õli ning töötas jälle nagu uus. Vaata ka juhtmete ühendused üle.
Vasta
#17

Kuna seoses roostevõitlusega on vaja teha värviparandusi küsiks teiste arvamust. Niisiis koopaääred ja mõlemad põlled tahavad uut värvi peale roostesõda. Kerevärvi ma isegi ei ürita neid teha, kuna väga kindlasti jääks erinevus näha. Tuli pähe selline mõte, et kui nad niikuinii teist värvi jäävad siis miks mitte nad korraga ja otseses mõttes teist värvi teha? Usteäärte ja põlledega on lihtne, seal sirge joon kuhu piir 'tõmmata'. Koopaäärtega vähe halvem lugu. Sinna mõtleks välja kergemat sorti 'disaini', kuna lihtsalt teist värvi koopaääred on lihtsalt jubedad. Olen teinud ka ühe VT, kuid igaksjuhuks seda siin ei avalda veel Smile Ei, tegemist pole hullumeelse tuuninguga, vaid üritasin teha midagi vanematesse kümnenditesse sobivat. Kokku läheks ta siis velje värvilahendusega (keskelt punane ja äär valge).

Rahustuseks teile ütlen, et originaalvärv klaasidest allpool on küllaltki halvas seisus, niiet erilist säilitamist see ei vääri ja kui midagi ette ei võta mädaneb hoopiski ära. Välimuselt tuleks siis midagi erinevat tänavapilti, aga ka mitte liiga ulme.

Oehh, eks näis ka ilmub minu visioon ka siia mingi aeg... Rolleyes
Vasta
#18

(21-02-2011, 16:57 PM)xander4 Kirjutas:  99,9% tõenäosusega andur peetis ... see suht tavaline nähtus ...
...ja ülejäänud 60% tõenäosus on, et paagi küljes olev klemm on ära mädanenud. Seda eeldusel, et süsteem on sama aja karbuss-kadettidega sarnane: andurist turritab välja terasliistuke, mille otsa käib kõige tavalisem kaabli otsa pigistatav terasklemm. Mõlemad on kole roostealtid.

kui aga näitab nulli ainult mingite teatud kütusekogustega, on liigutud alati sarnaste kütusekogustega, mis on reostaadi teatud piirkondadest ära kulutanud - seal näitabki nulli.

jõudu ühe maailma koledaimate autode hulka kuuluvaga tegemisel,
Teet

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#19

kui paak täis panna ja näidik tööle hakkab siis viga anduris ... kui siis ka midagi ei muutu, sel juhul tasub viga otsida ühendustest ... mis muidugi ei tähenda seda, et neid anduri küljes klemme ei võiks enne bensiini lisamist üle vaadata ...
(21-02-2011, 20:32 PM)13piisab Kirjutas:  
(21-02-2011, 16:57 PM)xander4 Kirjutas:  99,9% tõenäosusega andur peetis ... see suht tavaline nähtus ...
jõudu ühe maailma koledaimate autode hulka kuuluvaga tegemisel,
Teet



maitse asi ... Cool

Vasta
#20

2006 aastast auto Eestis olnud ja tollest ajast näidik minuteada ei ole töötanud. Aga kus ma üldse paagile ligi saan? Põhja alt saab andurit näha või seest ka?

Edit: võtsin siiski julguse kokku ja ühe väikse pildi panin mille sarnast teha tahaks, eitea mis ARK arvab mitmest värvist?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne