ETK Originaal 6070
#1






Veel üks ETK.Käesoleva aasta algul õnnestus päästa naiste ETK Originaal.Kaherattalise maine teekond oleks tõenäoliselt lõppenud vanametallis.Taga Torpedol seisab 40 ja raaminumber on 6070 - järelikult toodang 1940-ndatest.Kummid vene omad , üks pedaal samuti vale.Muus osas paistab olema algupärane komplektsus.

[Pilt: DSC02707.JPG]

[Pilt: DSC02708.JPG]

[Pilt: DSC02709.JPG]

[Pilt: DSC02711.JPG]

[Pilt: DSC02710.JPG]

[Pilt: DSC02712.JPG]

[Pilt: DSC02713.JPG]

[Pilt: DSC02714.JPG]
Vasta
#2

Kevad ei ole enam kaugel...kõik seni inimpõlvede kaupa varjul olnud ETK-d hakkavad lume alt välja sulama. Konkreetse ratta puhul vist tegu Originali luxus-versiooniga ?

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta
#3

No jah, nagu anija - mehed ütlevad : omal ajal ülimasslevinud tallapress... Rolleyes
Vasta
#4

Seda peakuju tahaks isegi näha, kes sellise asja süüdimatult vanarauda saadaks ja 2€ teeniks.
Vasta
#5

(04-02-2011, 19:42 PM)Soobel Kirjutas:  Seda peakuju tahaks isegi näha, kes sellise asja süüdimatult vanarauda saadaks ja 2€ teeniks.

Ma arvan,et neid peakujusid tuleb niipalju,et Sa ei jõua neid ära vahti...Big Grin
Vasta
#6

Mis esirummu sel rattal on kasutatud? Kas Unioni või PHB-d? Või midagi muud, juhul kui on ikka originaalrattad all?

Diagnoos: ahvivaimustus. Sümptomid: põhjendamatu optimism.
Vasta
#7

Mõlemad rattad tunduvad olevat algupärased.Esiratta rumm kannab Unioni märgistust.
Vasta
#8

Kas sellised "tiivakestega" esiporikaid leidus ainult ETK-del, või oli see laialt levinud varuosa? ETK porikal jookseb keskel ka roheline triip?
Vasta
#9

Laiendustega porikaid oli teistel tootjatel ka. MInu Victorial on ka näiteks. Roheline triip oli küll ETK stiil.

Diagnoos: ahvivaimustus. Sümptomid: põhjendamatu optimism.
Vasta
#10

(10-02-2011, 10:59 AM)taawet Kirjutas:  Kas sellised "tiivakestega" esiporikaid leidus ainult ETK-del, või oli see laialt levinud varuosa? ETK porikal jookseb keskel ka roheline triip?

Laiendustega porilauad olid 1930ndate teisel poolel ülilevinud kogu Euroopas.

Mis triipu puutub, siis 1930ndatel oli tavaline, et velgi-porilaudu kaunistati niiviisi, et keskel oli laiem värvitriip (ca 9-12 mm), selle servades aga kitsas, ca 1 mm teist värvi triip. Nende triipude värvus varieerus margiti ja osalt ka mudeliti. ETKdel oli tavaline, et keskmine lai triip oli selline läbipaistev roheline lakk, kahel pool servas olid aga kitsad mustad triibud. Kas sama värvikombinatsiooni kasutasid teisedki tootjad, selles osas jään vastuse võlgu (pole kohanud).


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne