Mis DKW on pildil?
#1

Tere!
Küsiksin siis nõu targemate käest, et mis DKW mudel on pildil....
Pildi kõrvale on kirjutatud SB250, kuid ma sügavalt kahtlen selles.....ehk minu rumalus.
[Pilt: dkw-sb250.jpg]

Lugupidamisega
Kaarel
Vasta
#2

Ju ta siis ikka on SB250, kui nii on kirjutatud. Pole küll tõesti päris selline nagu nad omal ajal tehasest tulid, aga enamus on olemas ja SB200 silinder on ikka pisem ja SB350 ka vaevalt on kui kirjas 250. Spidokas jah puudu ja vist pole ka spido ajamit ratta küljes, aga näiteks ise kavatsen ka vb kunagi SB250-le KS esihargi külge panna ja mingi "väikese DKW" esiratta, aga see selleks...

http://www.dkw-motorrad-club.de/bikes/v4...1-1937.jpg
Vasta
#3

Vaatasin veel korra pilti...et SB250 Sport on jah veidi teisem kui see "tavaline" SB, mootorialune tükk käib lisaks raami alla, paak jms kroomitud, paak ka ilma põlvepadja kummideta. Eks need mudelid veidi erinevad ja aastatega ka muudatusi tehtud. Pole päris kursis veel selle SB250 modifikatsioonidega ja ka 300, 350 ja 500 SB mudelite arenguga.
Vasta
#4

Ilma spidota oli varasem mudel. Võin eksida aga vist SB250 Modell 1938 oli spidoga ning varasem SB250 (1933-34) oli ilma.
Vasta
#5

(04-02-2011, 22:49 PM)heiki Kirjutas:  Ilma spidota oli varasem mudel. Võin eksida aga vist SB250 Modell 1938 oli spidoga ning varasem SB250 (1933-34) oli ilma.

Varased SB -d olid tõesti ilma põhivarustuse spidomeetrita, teema pildil toodu aga paagi järgi hiline , 1937/38 mudel.


Ksf! Libek võiks ka mainida, mis talle selle tsikli juures siis kõige rohkem kahtlusi ja kõhklusi tekitab!? Rolleyes
Vasta
#6

Suured tänud vastamast!
Mis minus kahtlusi tekitasid, olid teie nimetatud spidoka puudumine, paak.
Asi selles, et oman ühte identset DKW-d.
Algul arvasin, et KS seeria, kuid siiski mitte.
Siis arvasin, et SB200.
Kuid nüüd avastasin, et vist hoopis SB250
Aastaarv peaks minu rattal olema 1934, see siis õigustab spidoka puudumist.
Paak on jällegi kroom äärega ja identne pildil oleva rattaga.
Küsimuseks oleks veel, et kas iste ei peaks olema nahast?
Mis erinevused peale töömahu ja visuaalse silindri suuruse erinevuse veel SB200 ja SB250 vahel on?
Räägime siis 1934 aasta mudelitest.


Lugupidamisega
Kaarel
Vasta
#7

Pole eriline teema tundja, aga sellist paaki 34 aastal vist küll veel ei olnud. Ka antud pildil olev tsikkel ei ole ja ei pruugigi olla 100%. Näiteks 200ccm SB-d olid tagumises otses küll Drilastik kummisadulatega kataloogi andmetel, samas 200 Lux ja 250 Sport ikkagi nahk/vilt sadulaga, reaalses elus aga vist päris nii ei olnud. Ksf! Kaarli DKW peab siis olema küll ilma mootorita, et sellised küsimused üldse tekkisid?
Eks oleks huvitav vaadata pilta, aga neid vist ei ole? Niisama erinevustest ei viitsi ka hakata uurima, paistab, et meil on rohkem levinud see 250 Sport materjal ja SB250 vähem (ei tea üldse eksemplare). kuigi see 250 Sport sisuliselt ka ju SB.
Vasta
#8

Tänud!
Küsimused tulid päevakorda, kuna pole silindrit ega kolbi, puuduvad veel mõned pudinad.
Pole pilte kah rattast, ehk ma teen need kunagi...
Mootori nr. jne jne järgi pole veel otsinud, pirkalt ei loe midagi välja(seda põhimõtteliselt pole), niiöelda eufoorias tulin siia postitama, kuna leidsin selle pildi ja tundub vägagi minu ratta moodi.
Kodutöö tegematta!
Igatahes suured tänud!
Vasta
#9

KS ja KM on ju hoopis teise karteriga kui SB mudelid, nii et karteri järgi peaks küll aru saada olema, kas SB või KS, ka muid erinevaid nüansse neil mudelitel. Muidu ju põhimõtteliselt ühed tsiklid kõik need 200 ccm DKW-d, milleks neid eri mudeleid nii palju oli vaja - eks kõik üks tarbija petmine nagu praegu...Smile [/b]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne