Kroomimine

Jällegi on lisandunud valmis silumiindetailid. Lisan pildid ennem ja pärast. Patsiendiks vanem mosse Smile

[Pilt: show_display.php?id=16854137&mode=0&salt=Gs52q1.jpeg]

[Pilt: show_display.php?id=16854133&mode=0&salt=UXbmTk.jpeg]

[Pilt: show_display.php?id=16854143&mode=0&salt=bOz0c6.jpeg]
Vasta

Veel paar pilti ühest usa-ka kapotikaunistusest:
[Pilt: show_display.php?id=16796289&mode=0&salt=H0OKzk.jpeg]

[Pilt: show_display.php?id=16858651&mode=0&salt=xEnr4T.jpeg]
Vasta
Photo 

On variant ka kroomimise asemel kasutada roostevaba detaili. Just poleerisin kaks rooliotsa ühele edevale kastiautole:

[Pilt: show_display.php?id=16865045&mode=0&salt=5QlJJi.jpeg]
Vasta

Viitsib äkki keegi seletada, Volta näitel, mis hookuspookust kroomi eemaldamine endast kujutab. Eemaldamisesse läksid roostekahjustustega jalgratta pöiad, kätte sain kroomivabad roostes pöiad. Peale roostekollete eemaldamist selgus, et nii mõneski kohas ei jäänud rooste asemele auk, nagu oodata võiks, vaid kõrgendik. Lähemal vaatlusel avastasin, et pöidadel on ühe joone peal kerge aste sees. Lisan ka pildi, pöid kerge krundi all - vasakul rooste augud, vahepeal aste, paremal kõrgendikud. Millest kõrgemad kohad tingitud on?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

See kõrgem koht võib olla pöia ühenduskoht kust on kokku keevitatud. Aga see kobrutav kõrgem koht võib olla oksüdeerimine mis tekib kui peale nikli-kroomi eemaldamist detaili kohe ära ei puhasta vaid ta jääb lahuste jääkidega seisma. Voltas need tädid kipuvad detaile unustama ja ei helista kui töö tehtud. Kõige hullem kui jäävad kusagile kilekotti vms. kinnisesse karpi sõna otseses mõttes mädanema. Juba paari päevaga tekib kohati paks oksiidikord peale.
Vasta

Astmete näol pole tegemist ühenduskohtadega - ühenduskohtades on näha konkreetne keevituskoht pöia siseküljel. Kobrutav osa tundub teras olevat - ei irdunud peale elektrolüüsi, ega ka peale leeklambiga punaseks ajamist.
Vasta

Siis on eemaldamine kehvasti tehtud ja kõrgem koht ongi see kuhu vana pinnakate on alles jäänud. Kui seda palju ei ole siis võib selle maha lihvida. Kui on palju  ja lihvida ei viitsi siis tagasi viia ja nõuda töö korrektset teostamist.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne