Opel Manta A
#61

Rõõm kuulda,hea et aidata saab.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#62

Tundub, et Manta tahab juba vägisi talvepuhkusele jääda. Hakkasin täna kohaliku poe parklas tagurdama kui käis üks väike naksakas ja käigukang töllerdas niisama. Õnneks oli üks tuttav kohe kõrval kes aitas mu jälle ilusti nööri otsas koju. Esialgne lootus oli, et ehk on see pulk, mis käigukangi selle võllika ühendab mis käigukasti läheb (kindlasti on sellel ka mingi täpsem nimetus, aga hetkel ei meenu), lihtsalt lahti läinud. Kui aga auto alla pugesin, siis nägin et hoopis selle võlli ots oli küljest murdunud. Sai siis see võll maha võetud ja natuke keevitatud ja ongi kõik jälle nii kui peab. Eks näis millega ta mind järgmisena üllatab.
Vasta
#63

Kuna hooaeg hakkab lõpule lähenema, siis tegin täna väikse kokkuvõtte, et kuidas on läinud. Kui ma kõik bensutsekid kokku korjasin ja numbrid nendel kokku lõin, sain teada, et bensu olen põletanud suve jooksul 373,35 liitrit ja raha sellele kulutanud 487,49 €. Kilomeetreid on praeguseks kogunenud 4900 ja keskmiseks bensukuluks tuleb 7,6. Muudest kuludest meenuvad uued esiamordid (70€), sarniirid (22€), bensupump (60€), roolilati kaitsekummid (11€), paar armatuuri pirni ja see ongi vist kõik.
Vasta
#64

Selleks aastaks on siis suvehooaeg läbi. Eilsega sai kindlustusperiood läbi ja ühtlasi sai ka viimane sõit tehtud. Kilomeetreid kogunes kokku 5700, mida on vist natuke liiga palju. Nööri otsas sain 4x sõita: 1. kord- paagis oli vähe bensu, parkisin kehvasti ja pump tõmbas õhu vahele. 2. kord- bensupump andis otsad. 3. kord- käigukang murdus küljest. 4. kord- peale bensupumba vahetust oli keegi juhtme otsa käiva klemmi kehvasti kinnitanud ja juhe tuli klemmi küljest lahti.
Nüüd on veel vaja auto ilusti puhtaks pesta ja saabki ta talvituma ära panna. Kunagi talve jooksul on kindel plaan mootor maha võtta ja see veidi õlikindlamaks muuta, karteripõhi on koguaeg piinlikust tekitavalt õline. Veel oleks vaja bensuvoolik välja vahetada. Praegune on vist 2 aastat vana, aga pealmine kiht on paksult pragusid täis. Kõige kindlam on vist üldse mingi vasktoru pumba juurest mootorini tuua ja kummivoolikuid võimalikult vähe kasutada.
Vasta
#65

Soovitan kasutada seda meetodit.
veetoru, seest 8 või 10mm pealt võib valge rüüsi maha võtta, võib ka mitte, vasktoru ja töötab. Enamus vanu opeli pritseid ei kannata väikest toru st et seest 5mm jne. Kuidagist on olnud teemaks et nagu õigel hetkel ei käi piisavalt kütet läbi.
Lisaks on ka hea see et seda vasktoru annab millegi külge ka joota kui on vajadust. Ntx kinnituskõrvad. Pealiskate valge, kaitseb ala kivilöökide eest.

Saadaval suvalises ehituspoes.
BTW: tagadil nägin, ikka väga tipptopp korras Oblikas!

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#66

Minu pärast võib nüüd lumi maha tulla. Päeval pesin Manta puhtaks ja ajasin garaazi ära. Kui kogu träni sai katuse alla ära paigutatud, siis jõudsin kurva tõdemuseni,et selles garaazis ma küll talvel seda mootoriremonti teha ei saa, ruumi ei ole selleks lihtsalt.
Enne talvekorterisse kolimist sai ka korra kõik vanakesed ühispildile aetud.
http://album.ee/node/28392767/50335883
Vasta
#67

Eile koristasin oma sahtleid ja leidsin sealt vanad Manta plekkide arved. Ostedud on siis mõlemad küljekarbid (klokkerholm), tagumiste koobaste ääred, mõlemad tagatiiva alumised ääred, pagassi tagasein ja üks ukse alumine äär ja kokku on see maksma läinud 1472,9 krooni. Pole sugugi paha.
Vasta
#68

(24-10-2013, 21:40 PM)Toffel Kirjutas:  Minu pärast võib nüüd lumi maha tulla. Päeval pesin Manta puhtaks ja ajasin garaazi ära. Kui kogu träni sai katuse alla ära paigutatud, siis jõudsin kurva tõdemuseni,et selles garaazis ma küll talvel seda mootoriremonti teha ei saa, ruumi ei ole selleks lihtsalt.
Enne talvekorterisse kolimist sai ka korra kõik vanakesed ühispildile aetud.
http://album.ee/node/28392767/50335883
Täitsa kena pilt! Tuletab noorust meelde. Wink Seda keskmist isegi mitu aastat omanud (kuigi jah soolona).
Vasta
#69

Eile algas minu jaoks suvehooaeg, pühapäeval tegin Mantale pooleks aastaks kindlustuse, eile lisasin veidi kevadist õhku rehvidesse ja võiski esimese sõidu ära teha. Kuna talve jooksul olid päkapikud paagi praktiliselt kuivaks nuusutanud, siis esimene sõit oligi tanklasse ja tagasi. Odoka näit oli 22711, eks näis kui palju neid kilte sel aastal lisandub. Katsuks sel aastal seda numbrit mitte väga suureks ajada, aga samas ma juba tean, et see on suht raske kui mitte võimatu.
Vasta
#70

Eilne õhtu kulus kerge remondi peale. Kõigepealt võtsin suunatulelüliti ette, see jamas juba eelmisel aastal. Vahepeal töötasid tuled ilusti, aga enamuse ajast relee ainult põrises ja tuled ei vilkunud. Võtsin siis rooli ja roolisamba ümbert plastiku maha ning avastasin, et ohutulede nupu juurest on lüliti korpus katki ja seetõttu ei anna üks klemm hästi ühendust. Liimisin korpuse kokku ja vähemalt seni tuled toimivad. Järgmisena võtsin lahti ühe esipiduri, see oli täiega peale jäänud. Eile käisin korra Viljandis ja koju jõudes oli kerge suits üleval. Pidin ikka kurja vaeva nägema, et need kolvid kätte saada, aga kätte ma nad sain. Kuna õues läks juba suht jahedaks, siis korralik õhutamine jääb tänasesse päeva.
Vasta
#71

Kurja vaeva ei ole, kui sadul ühendada määrdepritsiga (keere 10x1) ja pressidki kolvid välja. Natuke loomongulist mõttetööd ka. Edu!

Tervitab Veteran.
Vasta
#72

Või enne pidurivooliku lahti ühendamist piduripedaali vajutada, tulevad ka reeglina kolvid välja.

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#73

(03-04-2014, 09:49 AM)dworkin Kirjutas:  Või enne pidurivooliku lahti ühendamist piduripedaali vajutada, tulevad ka reeglina kolvid välja.

No see mõte tuli endal ka pähe, aga alles siis kui olin juba suppordi maha ja pooleks võtnud. Ma ei uskunud et need kolvid seekord nii kõvasti kinni on. Paar aastat tagasi oli sama jama, et pidurid kippusid kergelt peale jääma, siis sain kolvid tunduvalt lihtsamalt kätte.
Vasta
#74

Eks head mõtted tulevad ikka liiga hilja Big Grin

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#75

Üldjuhul viitavad kinni jäävad kolvid vahetamist vajavale pidurivedelikule (liigne niiskus vedelikus).

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#76

Tänasega oli plaan tänavune hooaeg ära lõpetada. Hommiku poole käisin "Karteris" Mantat pesemas, koju jõudes tõmbasis veel tolmuimejaga kõik puhtaks, seejärel pühkisin ka garaaži põranda puhtaks, et oleks ilus sisse sõita. Kui aga tahtsin garaaži sõita, otsustas Manta, et tema enam käima ei lähe. Kõrvu kikitades sain aru, et bensupump enam ei urise, ainult mingi tõks kostus sealt poolt. Pugesin siis auto alla ja kruvisin pumba maha, garaažis proovisin aku pealt, et kas hakkab tööle, aga ei midagist. Voolu andes käib ainult üks väike naks ja kogu lugu, midagi on vist kuskile väga konkreetselt vahele kinni jäänud. Nii et hooaja lõpetamine lükkub paar päeva edasi.
Kui ma eelmise hooaja lõpus kirusin, et sai veidi liiga palju ringi sõidetud (5700km), siis sel aastal olin ma tunduvalt tagasihoidlikum ja kilomeetreid on tänase seisuga kogunenud kõigest 5570. Märgatav enesetissipliin. Kui ma varasemad aastad sõitsin nii ringi, et mul ei olnud tungrauda ja rattavõtitki kaasas, siis sel aastal sain lausa kaks korda tagavararatast kasutada. Esimesel korral sõitsin vist üle mõne terava kivi ja teisel korral leidsin uuest rehvist umbes poole meetrise kipsikruvi. Korra läks ka siduritross katki ja sellega vist ongi kõik jamad piirdunud.
Vasta
#77

Nüüdseks on Manta katuse all. Esmaspäeval tellisin Hundu käest uue pumba, teisipäeval sain kätte, reedel panin külge ja laupäeval ajasin siis lõpuks garaaži ära. Järgmiseka aastaks peaks ikka mingi filtri pumba ette panema, küllap selle puudumine eelmisele pumbale saatuslikuks saigi. Nüüd on mõned kuud aega sobilikku filtrit või settepotti otsida.
Vasta
#78

Täna peaks head ja paremat lauale tassima ja Manta sünnipäeva tähistama. Passis on esmane registreerimine 19.01.1971, nii et täna saab Manta 44 aastaseks, päris soliidne vanus juba. Aga tahaks ikka ühe suurema juubeli kah koos ära pidada. Enne uue hooaja algust peab põhjaaluse korralikult üle vaatama, natuke on vaja mastiksit lisada ja vist peab ka mõnda kahtlast kohta veidi keevitama. Aga muidu ei saa olukorra üle kurta, need 7 aastat, mis ma olen temaga ringi sõitnud, ei ole väga halvasti vanakesele mõjunud. Ehk läheb ka edaspidi sama ladusalt.
Vasta
#79

Homme paha olla Smile

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#80

Eile oli see päev kui enam ei suutnud vastu panna ja ajasin Manta välja. Piinlikusega pean tunnistama, et kõik need tööd, mis ma plaanisin enne hooaja algust teha, on kõik tegemata. Esimese asjana on kindlasti vaja bensuvoolik toru vastu välja vahetada. Ja kindlasti on vaja põhja alt tagavararatta alust kohta keevitada. Aga muidu tundub kõik heas korras olevat. Eile sai väljast puhtaks pestud ja täna peaks sisu korralikult üle käima ning rehvirõhud üle vaatama ja võibki rõõmsalt ringi vurama hakata. Kui varasematel aastatel olen kindlustust teinud pooleks aastaks, siis selleks aastaks tegin juba sügisel terveks aastaks. Panen enda jaoks ka odoka näidu siia kirja, et saaks sügisel jälle kõik kilomeetrid kokku lugeda - 28282.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne