27-06-2016, 22:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-06-2016, 22:42 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
mis olukorras Sul pidurikolvid on, et pidur lausa peale jääma kipub? Kui on kolbide (lausa mõlemal sarnasel määral?) oksüdeerumine teemaks olnud, siis ehk leiad kolvimõõtu teades uued? Äkki on isegi suurem ühilduvus hilisemate Opelitega (nt AC Delco toodang) ühilduvust? Kui tõesti märkimisväärselt kuumenevad, siis ilma uute tükkideta on ravi siiski kahtlane...
samas mul on nt mosul EP pidur kergelt peal ja kuumutab. Töösilindri olen vahetanud, abi sest polnud. Ka vooliku- ja torumajandus on uus ning olen kontrollinud, et uus voolik seest "ei õitseks" - järelikult peasilinder ning pole ma viitsinud sellega tegeleda: liig vähe pruugitav masin ja tagasihoidlik probleem (enim häirib klotsipinna klaasistumisest tulenev vilin pidurdamisel - mis on samas kah omamoodi ehe ), et peasilindri vahetusega vaeva näha...
samas mul on nt mosul EP pidur kergelt peal ja kuumutab. Töösilindri olen vahetanud, abi sest polnud. Ka vooliku- ja torumajandus on uus ning olen kontrollinud, et uus voolik seest "ei õitseks" - järelikult peasilinder ning pole ma viitsinud sellega tegeleda: liig vähe pruugitav masin ja tagasihoidlik probleem (enim häirib klotsipinna klaasistumisest tulenev vilin pidurdamisel - mis on samas kah omamoodi ehe ), et peasilindri vahetusega vaeva näha...
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"