19-03-2017, 13:39 PM
(18-03-2017, 23:06 PM)Toffel Kirjutas: Vanale mootorile läks külge 4 juhet- üks juhe kust tuleb pidevalt vool peale, teine juhe kust tuleb vool aeglasemaks käiguks, kolmas juhe kiiremaks käiguks ja neljas juhe on kurat teab milleks. Uuel mootoril on 5 juhtmega pistik, numbrid pistikul on 53, 31b, 53e, 53a ja 53b. 53 ja 53b lähevad otse mootorisse. Kui lasta vool 53, käib mootor aeglaselt, 53b paneb mootori kiirelt käima.
Bosch Terminal Designations: originaal siin
31b Return line to negative battery terminal or ground, via switch or relay (switched negative)
WIPER MOTOR
53 Wiper motor, input (+)
53a Wiper (+), self-parking switch-off
53b Wiper (shunt winding)
53c Electric windshield-washer pump
53e Wiper (brake winding)
53i Wiper motor with permanent magnet and third brush (for higher
speed)
Seal võib selline teema olla, et kui kojamehed välja lülitad, siis läbi lüliti nullasendi jääb see tagastusots pinge alla ja pargib end kuni katkestuskohani ära.
Mitu klemmi lülitil on ja mis on lüliti skeem?