Toppelt plekk velg ?
#1

Tervist!
Tuli siis selline mõte et teha autole toppelt plekkvelg, et autoga lumel sõita auto ise hea ja kerge, aga kuidas teha topelt velge ,velg ise muidu 13 tolli, kas keegi teinud, soovitage kuidas teha või üldse see idee nurka visata.
Vasta
#2

Kuidas teha - ei tea, aga mõte hea. Kuid veel parem nõks oleks teha kerakujulised plekk-rattad, saaks sõita ka vee peal kui lumi ära sulab, auto ju hea kerge. Rolleyes
Või hoopis puu - suusad, tegelikult paljude võimalustega teema.
Mõtet nurka ära viska! Cool
Vasta
#3

Vaata, kuidas metsaveotraktoritele topeltrehvid pandud on. Saad eeskuju.

Probleemid: sõiduomadused muutuvad, rattalaagrite eluiga kahaneb, rattad ei pruugi koobastesse ära mahtuda, probleemid pööramisel (käib koopasse/vastu poritiiba) jne

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

Em ma arvan et jääks rataste juurde kuna siis hea ka suvel sõita. Suuskadega ei saa kuna esisilla vedu mis jäi kogemata ennem mainimata.

Auto on vana ront ja neid koopaid saab lõikuda ja mässata ,aga see mõtte tuli endal ka et proovida nii panna nagu on traktoritel toppelt rattad
Vasta
#5

Soomes on üks valge Lada 2102, millel taga topeltrattad. Esimese hooga ei suutnud netist üles leida, aga kusagil olen näinud Smile
Vasta
#6

No aga kui juba siis et eriti lahe mees oleks siis võiks ju lausa roomikud alla väänata. Saab ka soo peal õõtsuda Big Grin
Välja võiks nii näha:
http://www.youtube.com/watch?v=l9S7fcMhH3M

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#7

Tuli selline idee, et keevitada pealt veljed kokku aga siit küsimus kas kummid peale ajades nad üksteis häirima hakka selles mõttes et oleks vaja õhukummid sisse panna.See et nad üksteist hõõruvad või kulutavad sellel vahet pole ikkagi ju teede väliseks sõitmiseks ja oma lõbuks,palju sa ikka juuad sõita ja vanad pastlad lähevad veel peale ka.
Vasta
#8

Lõika parem veljedel üks äär ja välimisel ka südamik ära ja neidpidi keevita kokku, et tuleks umbes 1,5 laiust. Sellisele papule saad ühe rehvi lihtsalt õhukummiga laiaks ajada- palju stabiilsem sõites, kergem ka. Topeltrattale tuleb laiendus vahele teha, et rehvid kokku ei puutuks, muidu võib juba pumpamisel keevituse lahti käristada.
Vasta
#9

Hea küll, saite oma tahtmise , nii teemaalgataja kui ka vastajad - VISKA MÕTE nurka koos lisavelgedega. Või kui just tõesti midagi muud teha ei ole, siis kirjuta aktiivselt siia foorumisse suvalistele teemadele nagu mina!
Vasta
#10

jaa, topelt velg on hea mõte, minu autol suisa quattro 13 tolli plekk velg, kohe ülihea on sõita, kui kõik neli olemas on.Big GrinBig Grin[/align]

huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Vasta
#11

muidu ka selline varjant poleks möeldav et rataste asemele panna mingid sellised roomikud nagu ATV all käivad see ka töstaks autot tunuvalt ja oleks vista ka suht lihtne teostada need ju minu meelest käivad ATV-l lihtsalt rataste asemele ilma mingite lisadeta.

4X4 foorumis vastav teema ka olemas ja seal kusagil 2 lehe allpool ka pildid

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=29522&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=7f9b036a7bf5ad3fd9c2b62d794732db

k 750, Yamaha xt350 ja vw Passat
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne