10. Talveralli järelkaja
#1
Mõned tagasihoidlikud pildid siis stardist Tapal:
http://fotoalbum.ee/photos/unicman/sets/1121954
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Vjatka kaubaroller,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#2
http://fotoalbum.ee/photos/henk/sets/1122036/

Mõned koerus tehtud pildid.
Vasta
#3
Tervist, selline mure, et tapal pudenes taskust välja mobiiltelefon Nokia e51 musta värvi taga küljel kriimud. Keegi olevat leidnud kuna aku oli täis aga kohe, kui helistasin umbes 10min hiljem ära sõites oli sim kaart arvatavasti eemaltatud. Nii et ausal leidjal vähemalt tagastada sim kaart kuna seal peal on mul olulised numbrid. Loomulikult on ka leiu preemia. Tänan.
Vasta
#4
Üks video viimaselt lisakatselt. Filmitud autost seest.

Võistkond 157 Ford Taunus Missos

Hekel veel Värskas. Varsti kodu poole sättima.
Aia Racing
Vasta
#5
Tagasihoidlikud pildid Tibu Tiimilt. Samas tahaks tänada tiimi poolt korraldajaid. Kuna oli selline ralli esimene siis võitma ei tulnud aga huvitav oli küll ja küll. Nii et loodan et kohtume järgmine talv jälle.

http://album.ee/node/24604631/50266301

EinoSmile
Pakkuda võib Gaz 13, 14 või 41 mootorit või mootori osasid.
Vasta
#6
Ka lõpuks kodus tagasi, meie jaoks lõppes ralli hommiku poole viie aeg, kui auto sai ilusti garaazi tagasi pandud.

Suured tänud korraldajatele järjekordse suurepärase ürituse korraldamise eest. Sai seigeldud ja ekseldud, sai kiirsti ja sai aeglaselt sõita. Sai kuuemehe kurvis valli sõidetud, aga õnneks suuri purustusi see vahe juhtum endaga kaasa ei toonud.
Lisakatsed olid vägevad. 100 protsenti korda läinud päev.
Kuna sõitmisega oli väga palju tegemist, siis kahjuks pildimaterjali selle aastasest rallist ei ole.
Aia Racing
Vasta
#7
keelutsooni seltsimeeste poolt eeskätt tänud huvitava raja eest, mis osutus ka meie gabariitide jaoks võimalikuks.
p.s. vastates töörahva küsimustele nüüd täpselt - kuna ilm oli juba soe, siis oli keskmiseks kütusekuluks vaid 46,7.
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
Vasta
#8
Suured tänud - täiesti tipp-topp rallipäev! Väga vahva rada ja isegi meie naiskapteni juhtimisel kihutanud Uazikul läks mõne tõusu võtmine raskelt Big Grin Igal juhul saime oma piduritrumlid tuliseks, sest paremad mehepojad peatuvad ikka teeristidel ja tõusudel, sest ega muidu ju ei usu, et kiilasjää on libe Big Grin
Selgub, et ka kaasajal on ca 800 km läbimine Uljanovski tehase toodangul täiesti mõistlik ajaveetmise vorm!
Omapoolsed tänud läkitavad ka MB 220-l rallielu ja kõikvõimaliku tehnika ilu nautinud meie põhiekipaaz.
koterman
Vasta
#9
Sügavad kummardused korralduse poolele ja ka võistlejatele meeldejääva ürituse eest ühe liiguue ja olematu pidamisega sidruni mansalt.
_______________________
KKK all the way...
Vasta
#10
Saarlased ka kodus kenasti. Üritus oli tore, kiitus!
Kokku tuli ca. 1100km ja söbra käest laenatud Lada pidas kenasti vastu, mis oligi peamine - tervelt koju tagasi jöuda. (Väga kahju, et muhuga ei jöudnud Sad)

Veel kiidaks Näkiallika Talu peremeest Peetrit (kasutaja näkisepp), kelle juurde läksime ööbima reedel.
Tasub kindlasti külastada kel vähegi huvi vanade asjade vastu!
PS, suitsusaun oli ka hea! Smile

Mis siis ikka, nüüd vaikselt kevade lainel.

Kohtumiseni!
Vasta
#11
Auto number 427 jõudis koju. Suured tänud korraldajatele ja kaasvõistlejatele toreda sõidu eest. Jäime sõiduga väga rahule, auto jäi ühte tükki ja kõrvalist abi ei vajanud. Kõige valusam koht oli hüpe päeva algul, kus auto katus madalaks jäiToungue Silmailu pakkus meile metskits, kes peale SKP -d korra kummitas. Pisut närviliseks läks Piusa laskumisel, kus sõitsime vastutulevast masinast vasakult poolt mööda, siiamaani on pisut kõhe (lõpp hea, kõik hea)Rolleyes. Rada oli väga hea, ka ilmataat oli meie poolelSmile
Mõned pildid: http://www.facebook.com/album.php?aid=44...b0d872b85b
Vasta
#12
Rahvusvaheline koostöötiim koondnimetuse all G-Mannschaft tänab
korraldajaid vahva laupäeva eest.
Pühapäeva õhtuks peaks terve tiim juba omades kodudes olema
(pooled lendasid võistlema Poolast, pühapäevase lennuga tagasi)

Pildipaki püüan hiljem lisada kui ka Warssavist failid saabuvad.

4 G-ankisti ja koer.
Vasta
#13
Tänud korraldajatele laheda raja ja ürituse eest müramasinast nr 37. Siin ka meie poolne fotopanus. Vidiu tuleb hiljem.

NR. 37 fotogalerii
nüüd
-2001 Volvo V70 AWD 2.4T
-1973 Volvo 142 2.0 De Luxe
------
enne
-2004 Honda Civic 1.4 NA
-1996 Volvo 850R 2.0T
-1979 Datsun 620 1.5 NA
-1994 Volvo 480 turbo
-1992 Volvo 850 2.5 NA
-1987 Volvo 740 turbo
-1983 Mazda 626 kupee
-1973 Volvo 142 2.0 GrandLux
Vasta
#14
MB 126 Edukalt kodus ja suured tänud korraldajatele,eriti meeldis lõunasöögi korraldus ja töötajate organiseeritus,pole ammu nii kiiret ja meeldivat teenindust kohanud.Raja legend oli aastate parim.
Järgmine aasta üritame ka ZIL 157 rajale saada(see on alles tõeline elamus)
Tervitades
Imre,Virge,Agu ja Martin
Vasta
#15
Talveralli oma parimas vormis ja kvaliteedis nagu tavaks saanud on.
Suured tänud ja kummardused korraldajatele ja kaasvöistlejatele!

Auto vedas ka koju tagasi välja ilusti, mida veel vöib elult tahta!
Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#16
Nii, ekipaaž nr 21 raporteerib osalisest kojujõudmisest. Osaliselt seepärast, et Heikson ja Helitehnik teevad veel Võrus Volgale mootoriremonti. Nimelt lõpetas meie tubli rallivolga plokikaane tihend täna lõunal koostöö. Aga küllap ta täna jälle korda saab.

Tänud härra Idalimusiinile küüdi eest!
Ja loomulikult korraldajatele ja kõigile asjaosalistele toreda ralli eest!
Vasta
#17
ekipaaž 63 kodus, selja taha jäi kahe päevaga Maanteemuhul üle 800km.
Legendiga oli meil Sport klassides pusimist ja ekslemist, peale lõunat oli 5+ ja kõik sujus.
Kaotused piirnesid kahe asja kadumisega: kroom sumbuti otsa ja ilukilbiga

Üllatus oli Sport2 kolmas koht, Aitähh

Kummardused perekond Veskile & Co-le lustliku ürituse eest jälle.

Noomitused ekipaaž nr 1-le, käkerdasite meil Vao katse ära ja kui Teid valli otsast alla tõstetakse, võiks tagasi hoida mitte 50m pärast uuesti sinna tungida. Nüüd jäi kolmel ekipaažil tulemus saamata seal Sad
Vasta
#18
Tšapajevi nim. kolhoosi prouad on ka edukalt Värska sanatooriumist tagasi jõudnud. Kokku kulus protseduuri käigus 768km pikkuses lund, jääd ja asfalti + üks vägev hüpekas.

Eelmise aasta täielik ebaõnn sai korvatud kuhjaga Toungue üllatus oli suur, sest nii kõrgeid ootusi (üld III) meie tiim endale seada küll ei julgenud......a eks me tee nüüd ses osas korrektiividWink

Head rallitamist veel kestvas talves ning korraldajatele entusiasmi ka tulevaks talveks!
GAZ 24; VAZ 2103; ZAZ 965; Iš
Vasta
#19
Tänud korraldajatele! Sõit oli päris FUN! Isegi vaatamata paarile põrkumisele jäätunud lumevalliga, mis auto kaubanduslikku väljanägemist pisut hävitas, oli tore üritus.
Homme alustan plekitöödega.

Mõned pildid ka:http://nagi.ee/photos/margusk70/sets/304127/
VW K-70L '73; SAAB 96`79; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Vasta
#20
Tervitus!

Kõigepealt õnnitlused kõigile võitjatele ja loodame, et ikka need kohasaajad, kes peol ei osalenud, saavad ka vääriliselt ära märgitud koondtabelites!

Punkarid on samuti õnnelikult kodus ja 800 km selja taga. Selle korra eesmärk oli seoses eelmise talve lumerohkuse ja külmakogemuste ning mehaanikumehe manitsustega võtta "vähemrallimalt" (üks rooliots läbi, pidurivoolikutes mõrad ja käigukast lekkimas, aga nagu ikka - remondiks polnud enam aega:-)) läbida trass terve autoga ning et oleks fun-fun-fun. Eesmärgid said täidetud, kuid kahjuks tundus ralli siiski veidi igavam ka:-( Enamiku ristsõnamõistatuste puhul ei saanud jalgagi autost välja, meeletust peamurdmisest ning teiste tiimidega koos vastuste otsimisest ja suhtlemisest rääkimata, ning stardis õigeks pandud kell erines miskipärast meie arvestuste järgi mitu minutit mõnede AKP kohtunike omadest. Kui ise poleks tankimis-, wc-, suitsu- ja seljasirutuspeatusi teinud, olekski neljast kolm istunud terve aja autos, v.a. lõunasöök.

Aga kiitusest: nii head legendi pole meie silmad veel näinud! Mööda panime vaid kahel-kolmel korral täiesti omal süül ja kokku tuli möödasõitmise km-d u 10 km. Väga hea kogemus. Ilm ja teeolud olid ka nagu tellitud ning kui me ei uskunud alguses, et enne pimedat on võimalik 400 km orineteerumist läbi teha, siis peame sõnad tagasi võtma.

Punk On Lahe! Ralli Ka!

P.S. Ahjaa, rahustuseks RAF-ijuhile, kes stardis meie Luks-Lada külge raginal riivas - peale iluliistude kriipimise muud ei juhtunud. Õnneks selle auto paremal poolel peeglit pole.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne