MB ja Volvo veokate head ja vead.
#1

Kas keegi oskab ütelda, palju sellise massina küttekulu ka on?
http://autoline-eu.co.uk/sf/truck-flatbe...63500.html
Vasta
#2

Mul oli kunagi MB 814,see võttis kuni 21L /100KM
Vasta
#3

Kena siis, muidugi see, et keegi vastas. Küttekulu ei ole meelitavate killast. Lootus muidugi veel jääb, kuna kasutaja Volvol oli vist 6liitrise mootoriga MB.
Ei teagi, mitmese mootoriga viidatud isend olla võib ja mis on nendel velje mõõt?
Igaljuhul entusiasm hakkab tasapisi vaibuma. Sad
Vasta
#4

(28-02-2011, 21:04 PM)motamees Kirjutas:  Kena siis, muidugi see, et keegi vastas. Küttekulu ei ole meelitavate killast. Lootus muidugi veel jääb, kuna kasutaja Volvol oli vist 6liitrise mootoriga MB.
Ei teagi, mitmese mootoriga viidatud isend olla võib ja mis on nendel velje mõõt?
Igaljuhul entusiasm hakkab tasapisi vaibuma. Sad
Mul oli jah see 6 liitrine,veljed olid 17,5tolli

Vasta
#5

Selliste autode kütusekulu ongi müsteerium. Kõik sõltub kes, kuidas, kus ja mis seisukorras. Konkreetset autot ei oska arvata, aga kui mootor korras, toide reguleeritud, rehvid korras (vahe kuni 10%) ja sillad sirged, siis kergemates oludes pikal sõidul peaks alla 20 hakkama saama. Kui aga vaadata meie talve, kus igahommikune arktiline käivitus, auto tukusb vahel pool päeva, teise poole sumpad hangedes ja enamus ajast linnas, siis ei ole vale, kui korrutad selle numbri 2-ga.
Suur kaubik (N: Iveco Daily 15l/100le) võib südamerahuga juua samapalju, kui kerge veok (FL6 17-20) ja siis tuleb uus Scania veok, mis 25tn tegeliku massiga tarbib 20-23.
Omal võrdlus veel 50/50 linnasõitu tegeva vanemat tüüpi Scaniatega, mis 17tn tegeliku massiga tarbisid pidevalt 30-35l/100le, samas kui 40tn autorong suudab pikema aja keskmise hoida alla 30-ne.

Ise sõidan kolakaga, mis suvel (Continental ECO rehv, pikad otsad, palju linna jms) tarbib tegelikult keskmiselt alla 20/100le, samas kui külmal ajal, kus ka natuke kohapeal tiksumist, SUUUR seisusoojendus, lühikesed linna otsad ja pädevad talverehvid tarvitab tegeliku kuluna 35...


Vasta
#6

(28-02-2011, 21:04 PM)motamees Kirjutas:  Ei teagi, mitmese mootoriga viidatud isend olla võib ja mis on nendel velje mõõt?

LP LPO 811 OM 353.941 5675 96 kw

http://mercedes-benz-blog-trivia.blogspo...l-but.html
Vasta
#7

Minul on analoogne iveco,6 silindriline ja 6 liitrine õhkjahutusega deutzi turbodiisel. Masin on heas korras ja hästi hooldatud. Keskmine kulu jääb 20-23 liitri vahele huvitav on see,et ega erilist vahet pole,kas sõita 70 või 100-ga.
Kulule annab kaasa kindlasti tagaluuk ja kõrge kandiline kabiin ,ning ega see õhkjahutusega mootor just väga ökonoomne ka pole.
NB! Sõidu stiiliks on mul öko.
Vasta
#8

Kusagilt olen kuulnud, et Volvodel on väiksem küttekulu, kui Mersudel. Kas see vastab tegelikkusele? Palju võiks olla Volvo 610 küttekulu? See 6oo seeria on silma hakanud. Võiks ka väiksema mootoriga olla. Kui kellegil teadmisi selle kohta, muudkui võib kirjutada.
Kuidas üldse nendel masinatel vastupidavus on. Võtame siis võrdluseks 90ndate ümbruse Volvod ja Mersud täismassiga umbes 8 tonni.
Vasta
#9

Sellest teemast hulk aega möödas. Vaatan, et teemat palju uuritud. Ennast ju kunagi kangeste huvitas selline teema.
Nüüd saan ka oma panuse panna, vahepeal kogutud andmete põhjal.
Praegu liigun Iveco Eurocargo 75E14 (kongiga) masinaga ringi. Nelja liitrine mootor on ja aasta 95. Ütleme, et 18 liitriga olen hakkama saanud. On ka 16liitriseid päevi olnud. Küll see koormas kinni on. Mul masin enamuses täiskaalus sõidab ja sõidustiil õko.
MB L 410 D 89a (kongiga) küttekuluks võib arvestada 15 liitrit sajale. Sellise kuluga sain igal ajal hakkama. Väikseim kulu oli kuskil 11,5 ja keskmine võiks olla kuskil 13 ümber.
Praegu näpin ühte 6liitise mootoriga Renault Midlainerit. Selle küttekulu veel ei tea. Ehk kunagi saan teada. Kui kellegil on praegu teada, siis võib muidugi siia kirja panna. Eesti Postil sõitis neid kunagi ringi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne