Esisilla reguleerimine vanal meetodil
#21

Kas mõõdulindi asemel ei oleks lihtsam keeratud ringide arv ära lugeda? Siiani niimoodi teinud ja eksimus 0,5 kuni 1 ring.
Peale seda sillastend, mis sellest et ,,teed ei otsi,,.
Sama hästi võiks ka praegusel ajal, nagu ennevanasti tehtud sai, kodus rehve vahetada heebli ja vasara abil ning tasakaalustada käändmiku võllil mis kinnitatud töölauale....Ometi ma enam seda ei tee.
Vasta
#22

Keeratud ringide lugemine (ilmselt siis roolivarrastest jutt) toimib vaid siis kui detailid on ideaalselt ühes mõõdus. Paraku nad seda ei ole. Lugemine toimib ennetava meetmena, siis peab ikkagi mõõtma.
Rummu otsas saab teha ainult staatilist tasakaalustamist.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#23

No ma olen siin esisilda reguleerinud nii,et võtan rooliotsa lahti ja keeran mõne ringi kuhugile poole. Kui kummi enam ei söö.....jätan asja rahule.....Wink
Vasta
#24

Kokkujooksu saab küll silma ja mõõdulindiga paika, kuid kuidas on külgkaldega? Jah, kui väga tahta saab ka selle mõõdulindiga aga jamamist kui palju.
Nentigem, et 3d sillastendi progedes on vead sees. Nt. oli aastaid (5?) tagasi Mitsu L200 ja pajero spordi külgkallde vahemik vale. Hetkel on kahtlus ka Hyundai terracani andmetes, kuna kisub jubedalt sinnapoole kuhu tee kalle on. Olen vähemasti 5 kui mitte rohkem korda kontrollinud stendis, et kallded ning järeljooksud oleks lubatud normi keskel. Aga kuna selle auto veermik baseerub ülalmainitud mitsudele, siis arvangi, et normi numbrid programmis valesti. Mainin ka lisa diskusiooni rahustamiseks, et kõik liigendid on korras (St. ilma loksuta)
Seega, vahetpole kuidas paned, peaasi, et rehvi ei "sööks" ning jookseb hästi (otse).
Vasta
#25

Ise olen esisilla paika saanud enamvähem õigeks (rehvi ei söö ja jookseb otse) kahe puupulga, hariliku ja sisuliselt silma järgi.

Nendel kellel auto ikka ja jälle metsa poole jookseb... Ehk on viga kõveras keres? Isegi nähtud kuidas Audi 80 esisild paigast sõidetakse, välja tõmmatakse ja ikka kipub uitama, isegi siis kui "mõõdulindi järgi" paigas.

Autoremondifirmas praktikal olles ei täheldanud küll erilisi juhtumeid, kus oleks sild valesti paigas peale arvutiga regueerimist.

PS: Mersumeestele - Roolikarbist nuudi välja tõmbamine ei tee küll kokkujooksu mitte mingitmoodi valeks. See, kas keegi on nuudiga mänginud on aru saada kui ühele poole keerates tuleb suunatuli varem välja kui teisele poole keerates. Roolisambal on kindel koht suunatule välja tõukamiseks (kui otseks tagasi keerad). Programmpinkidel töötades pead ju rooli kõigepealt keskele asendisse paika sättima peale auto sisse mõõtmist ja edasi toimid juba arvuti juhiste järgi, ehk siis rattad seatakse otse ikka rooli asendi järgi enamjaolt.
Vasta
#26

Kas on kellelgi pakkuda seda spetsiifilist joonist, kus on näha roolitrapetsist  tulenev erinev esirataste pöördenurk rataste maksimaalse pööramise korral ja põõrderaadiuste lõikepunkt tagatelje kujuteldava pikenduse suhtes? Keeruline sõnastada, aga kes teab, see saab aru, millest jutt.
Vasta
#27

https://en.wikipedia.org/wiki/Ackermann_...urning.svg

Ilmselt vajad seda pilti?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#28

Pigem oli tal vist vaja valemit. Siin on miskit kirjas ingliššis: https://www.quora.com/What-is-the-formul...percentage

Ja pilt samast teemast:
[Pilt: main-qimg-84e3c1b56672b56ab36bb6fde1d240aa-c]
Vasta
#29

Tänan! Võsa vastus on täpselt õige asi.
Vasta
#30

(08-02-2024, 14:39 PM)Raudpats Kirjutas:  Tänan! Võsa vastus on täpselt õige asi.
Räägi paari sõnaga, millega tegeled! See pole päris tavapärane, et keegi kodus silla geomeetriat süvendatult uurib. Hea kui kokkujooksugi osatakse hinnata  Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#31

Ei tegele eriti millegagi, Varuosamüüja ei usu, et sama marki, kuid erineva teljevahega autodel on erinevad roolihoovastiku detailid.
Vasta
#32

(08-02-2024, 17:27 PM)Raudpats Kirjutas:  Ei tegele eriti millegagi, Varuosamüüja ei usu, et sama marki, kuid erineva teljevahega autodel on erinevad roolihoovastiku detailid.

See on tänapäeval kahjuks väga tüüpiline. Müüja, kes peaks olema ka kaubatundja, ei ole seda teps mitte. Kas ta joonist mõistab lugeda?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#33

(08-02-2024, 17:34 PM)Marko Kirjutas:  
(08-02-2024, 17:27 PM)Raudpats Kirjutas:  Ei tegele eriti millegagi, Varuosamüüja ei usu, et sama marki, kuid erineva teljevahega autodel on erinevad roolihoovastiku detailid.

See on tänapäeval kahjuks väga tüüpiline. Müüja, kes peaks olema ka kaubatundja, ei ole seda teps mitte. Kas ta joonist mõistab lugeda?
Suht lootusetu üritus tõesti. Ei saa ta joonisest aru. Aga sama mudeli erineva teljevahega auto esisilla hoovad ja õlakud on erineva kujuga. Kui laual kõrvuti on, siis sellest saab aru.
Vasta
#34

Siis peaks varuosakataloog  ka erinevat varuosa numbrit näitama.Näiteks vene kamaz´il ja maz´il olid lihtsalt kardaanid erinevate pikkustega .  Tsiteerides K.Aleksius´t ja A.Palu Sõiduautod ,siis ;"Et rattad veereksid pöördel ilma külglibisemiseta,peavad kõigi rataste geomeetrilised teljed lõikuma ühes punktis ehk pöördekeskmes.Kuna auto tagarattad pole juhitavad,siis peab pöördekese asuma tagatelje pikendusel või selle lähedal." See on kirja pandud ,siis kui esiveolisi veel polnud (Luaz oli vist algselt küll esiveoline) .Selle abil määrati kummagi ratta pöördenurk  vasak või parempöördel .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne