(13-03-2011, 10:50 AM)renee Kirjutas: Kui eskavaatori osa koos raamidega bellale külge sobitada siis peaks ju asi teostatav olema.
Küljepeal olev koht kuhu üld joontes vints pannakse peaks ju ka hüdro pumbale sobima ja kiiruseid saab ju mingi redukoriga ka paika ajada, kui seal ruumi peaks jätkuma selliseks kompunniks.
Muidugi tuleb siis ka sahk ette panna või mingi hull raskus.
Olen ise Jumziga sõitnud ilma sahata. No ei ulatunud rattad maha.
Ma pole küll isiklikult teinud Jumzi kopa monteertimist MTZile kuid:
*Jumzil on piisavalt ruumi kabiinis,et omada kopa käsitlemiseks jagajat ja juhtkange ,lisaks kangid toetuskäppade juhtimiseks. Mtzile pead tegema 180 kraadi pööratava istme kõigepealt. Eks mõtle ise enam vähem läbi ära kuidas sa kogu kupatusega sinna kabiini ära mahud.
*Jumzi kopp läheb abiraamiga traktori kõhu alla ja omadest kogemustest võin öelda ,et kui sul on ketiga keeratav isend siis jääb suht väike kliirens alles. Kuidas madalale või kõrgele jääb sama abiraam MTZil on võimatu proovitama öelda kuid maastikuläbivuse võid ära unustada. Usun ka,et sul on kopa abiraami ja traktori poolraami sobitamisega hulga hulga mässamist.
*Nagu juba ennem märgitud siis peab sul kindlasti ees olema buldooser kuna esiteks vastukaaluks ja teiseks enamasti kohad kuhu kopaga kipud tahavad ka lükkamist saada. Lükkamisest ja samal ajal keeramisest võid ikka endiselt unistada.
Üldiselt tähendab kogu see projekt hulga vaba raha sest igasugused kuluvosasd nagu jagajad,voolikud,hüdrosilindrid jm pudinad on vaja üle käia. Kogu sobitamine eeldab ka töökoja olemasolu ning vastavaid oskusi.
Rahaliselt on odavam soetada sinul Jumz kopaga ning seda veidi kõpitseda kui hakata rotti tuviga ristama
Aga kui teed seda enda huvist siis on tegu kindlasti kuldaväärt projektiga ja võiksid ka foorumit kursis hoida.