Postitused: 118
Teemad: 19
Liitus: May 2009
Maine:
1
Mida sellisest lahendusest arvata, kas kellegil on olnud liiga pika toruga kahvel, mille parajaks tegemiseks on vedru lisatud? Lööke see pehmendada ju ei saa kuna kahvel ja lenks on jäigalt ühendatud.
Diagnoos: ahvivaimustus. Sümptomid: põhjendamatu optimism.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Nagu laksu teravast august saab, lendavad ülemised kuulid välja.
Postitused: 85
Teemad: 3
Liitus: May 2008
Maine:
0
Äkki viitsid konstrui lahti kakkuda. Ehk ei ole see toru ikke päris ühes tükis.
Mu vanamees teadis rääkida, et kümmekond aastat peale "suurt isamaa sõda" oli lõunanaabrite juures toodetud imelike abimootoriga jalgrattaid, need olnud jalgratta raamide peal, mille esiots kummaliselt vedrustatud oli.
Kuigi siinkohal arvan, et kõige täpsema diagnoosi paneb kasutaja Valdo.
huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Postitused: 1,556
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
27
Siin on meesteraamile naisteka esikahvel külge poogitud. Lihtsalt häda ajas härja kaevu!
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 118
Teemad: 19
Liitus: May 2009
Maine:
1
(19-03-2011, 13:29 PM)motamees Kirjutas: Nagu laksu teravast august saab, lendavad ülemised kuulid välja.
No aeg paistab olevat näidanud, et ei lenda.
(21-03-2011, 00:10 AM)valdo Kirjutas: Tavaliselt pandi liiga pikk kahvel sobituma mingi vahe-torupuksi, üksteise sisse laotud kuulikausside vms abil. Vedru ei ole ma sellises kohas kasutatuna näinud.
Ülemises otsas on kaks laagrikoonust, kahel pool lambiklambrit.
proovin detailsemaid pilte teha.
Diagnoos: ahvivaimustus. Sümptomid: põhjendamatu optimism.
Postitused: 118
Teemad: 19
Liitus: May 2009
Maine:
1
Diagnoos: ahvivaimustus. Sümptomid: põhjendamatu optimism.