Iseehitatud esivedrustus
#1

Mida sellisest lahendusest arvata, kas kellegil on olnud liiga pika toruga kahvel, mille parajaks tegemiseks on vedru lisatud? Lööke see pehmendada ju ei saa kuna kahvel ja lenks on jäigalt ühendatud.
   

Diagnoos: ahvivaimustus. Sümptomid: põhjendamatu optimism.
Vasta
#2

Nagu laksu teravast august saab, lendavad ülemised kuulid välja. Toungue
Vasta
#3

Äkki viitsid konstrui lahti kakkuda. Ehk ei ole see toru ikke päris ühes tükis.
Mu vanamees teadis rääkida, et kümmekond aastat peale "suurt isamaa sõda" oli lõunanaabrite juures toodetud imelike abimootoriga jalgrattaid, need olnud jalgratta raamide peal, mille esiots kummaliselt vedrustatud oli.
Kuigi siinkohal arvan, et kõige täpsema diagnoosi paneb kasutaja Valdo.

huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Vasta
#4

(20-03-2011, 23:27 PM)sõidan saaniga Kirjutas:  Kuigi siinkohal arvan, et kõige täpsema diagnoosi paneb kasutaja Valdo.

Pole kahjuks varem näinud. Ei oska sellise tagasihoidliku foto põhjal ka otsustada, kas on tehasetöö või omalooming.


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

Siin on meesteraamile naisteka esikahvel külge poogitud. Lihtsalt häda ajas härja kaevu!

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#6

(20-03-2011, 23:39 PM)metsakohin Kirjutas:  Siin on meesteraamile naisteka esikahvel külge poogitud. Lihtsalt häda ajas härja kaevu!

Võib olla, võib mitte olla. Niiviisi ühe pildi põhjal on raske tuvastada.

Ja ei pruugi olla naisteka kahvel meesteka raamil. 1930ndatel olid erinevate tootjate meesterataste raamide esikahvliosad eri pikkusega, st eksisteeris PALJU kahvli ülaosa pikkusestandardeid. Nõukaajal oli nii, et naisterattal oli pikem kui meesterattal ja seega põhimõtteliselt oligi vaid kaks pikkusestandardit.

Tavaliselt pandi liiga pikk kahvel sobituma mingi vahe-torupuksi, üksteise sisse laotud kuulikausside vms abil. Vedru ei ole ma sellises kohas kasutatuna näinud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

(19-03-2011, 13:29 PM)motamees Kirjutas:  Nagu laksu teravast august saab, lendavad ülemised kuulid välja. Toungue

No aeg paistab olevat näidanud, et ei lenda.

(21-03-2011, 00:10 AM)valdo Kirjutas:  Tavaliselt pandi liiga pikk kahvel sobituma mingi vahe-torupuksi, üksteise sisse laotud kuulikausside vms abil. Vedru ei ole ma sellises kohas kasutatuna näinud.

Ülemises otsas on kaks laagrikoonust, kahel pool lambiklambrit.
proovin detailsemaid pilte teha.

Diagnoos: ahvivaimustus. Sümptomid: põhjendamatu optimism.
Vasta
#8

Kiskusin ikka lahti, et mis seal sees siis toimub. Kupatus on kokku pandud ikka olude sunnil, kahvel-lenks jäigalt koos, vedru torupikenduseks ja üleval teine, kummaline soonega koonus või kuulikauss vindi parajaks tegemiseks.

Muide, kuulid olid lennanud välja jah- üleval oli separaatorita laagris lausa KAHTE mõõtu kuule ja all oli purunenud separaatoritükid ja pisikesed kuulid. Kahvel oli kahjuks kõver nii harudest kui torust, toru oli kole mõlkis ka.

               

Diagnoos: ahvivaimustus. Sümptomid: põhjendamatu optimism.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne