Tuvastada jalgratas
#1

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

???
Vasta
#2

Opel, ilmselt 20-nendad.

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta
#3

(03-04-2011, 17:28 PM)Ostap Bender Kirjutas:  Opel, ilmselt 20-nendad.

Mille järgi määratud? Rolleyes

Vasta
#4

Ega pildistamise tuhinas vahepeal ka raami numbrit üles ei täheldanud?

P.S. Hakkame vist sakslastega ühele järjele jõudma - vanajalgrattad klassifitseeritakse Opeliteks ja mitte-Opeliteks.
Vasta
#5

Võib ju ka Opel olla (4 - punkti kinnitusega silt ja esihargi kuju), aga raaminr ja sildikinnituse neetide vahekaugused oleks tore teada.
Ega peale ketiratta erilisi detaile nendelt piltidelt suurt ei eralda...
Vasta
#6

Silt kinnitatud 4 kruviga ja suur silt on olnud. Raaminumbrit tavalises kohas ( sadulatoru muhvil) ei leidnud. Kett tollmõõdus suurema lüliga. Sadula tagaosas kotiaasad.
Vasta
#7

Jaa, kett 5/8". Opelil oli silt 4 punasest vasest neediga. (üks variant 20-ndate keskelt). Kas sildi kohal ei ole numbrit aimata? (suht nigel kuvar kodus võrreldes tööjures oleva 1990-nda aasta omaga).
Kui on veel võimalik pilte teha, siis kahvli "kroonist" huvitaks ja nende kruvide vahekaugused mingil moel.
Vasta
#8

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

Sildikruvide vahekaugus on 4,5 X 7 cm.
Vasta
#9

Läheb natuke selgemaks. Sildiaukude info põhjal on tegu väga suure tõenäosusega sama tootja raamiga, mis on kujutatud siin:

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=33751

Igaks juhuks võid ära mõõta ka ALUMISTE neetide horisontaalse vahekauguse, see 4.5 cm on suurima tõenäosusega ülemiste neetide vahekaugus, samas kui fotolt on selgelt näha, et ülal ja all pole võrdsed. Teiste sõnadega - augud paiknevad trapetsikujuliselt. Ennustan, et alumine mõõt on 3.8 cm.

Minu ratta raaminumber on samuti võrdlemisi lähedal. Raami number 137xxx viitaks Opeli korral 1902. aastale. Kahjuks peab tõdema, et minu mainitud rattaraam ei kuulu paraku kindlasti Opelile - ülitõenäoliselt ei ole Opel ka käesolevas teemas kujutatu.
Vasta
#10

Tuleb tunnistada et ennustajana võiksid leiba teenida küll!Wink Mõõtsin alumise vahe ära ja- sain 3.8 cm. Täpsustan, et silt oli kinnitatud pisikeste kruvidega.
Vasta
#11

Ennustus läks küll täppi, kuid peale pole selle teadmisega hakata vähematki - minu poolt võib raami tundmatute hulka tunnistada.

Muidugi, mõned vidinad on Sinu raamil ikka rohkem küljes, mis võib-olla annab kunagi mõne vihje.
Vasta
#12

Üks kavala naeratusega varbola - kandi mees pakkus, et sellisele raamile istuks külge Stoewer Greifi silt. Ehk on huvilistele kasulik vihje, vast leiab kusagilt interneeduse maailmast sellele väitele tuge ja tõestust?
Vasta
#13

Kui link avaneb, siis siin üks 1917 aasta Stoewer Greif, mudel 80. Sarnasusi on üksjagu palju, kuid on ka erinevusi.
http://www.flickr.com/photos/celesteh/22...otostream/
Vasta
#14

See viimane foto ei vii palju edasi - sildi kinnitus 2 kohast ning raami numbrit sildi kohal pole. Taguhark kah hoopis teisest näitemängust.

Et käesolev postitus tunduks vähem mõttetu, siis lasen lendu veel ühe mõtte, mille autoriks on tuntud Läti kolleeg - äkki on tegu Hercules'ega?
Vasta
#15

Ligilähedast Hercules mudelit ei suutnud leida.
Küsimus: mida teeb see ketas raami paremal pool, üsna raami numbri läheduses?
Mõningaid pildimõtteid komponentidele ka.
           
Vasta
#16

Selle ketta keeramisel saab reguleerida juhtraua jäikust. Väga hea abimees joobes juhtimisel! Ratas ei vänderda ja sõidad kui noodakelguga mööda jääd.Wink
Vasta
#17

(05-04-2011, 17:46 PM)taawet Kirjutas:  Selle ketta keeramisel saab reguleerida juhtraua jäikust. Väga hea abimees joobes juhtimisel! Ratas ei vänderda ja sõidad kui noodakelguga mööda jääd.Wink

Pigem on see vajalik munakiviteel või ka jämeda kruusaga teel sõites. Ei raputa niipalju käsi.

Rootsi ratastel see 1930ndatel millegipäreast puudus, Saksa, Läti ja Eesti ratastel reeglina oli olemas (mitte küll kõigil)...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#18

Seda ma enam-vähem arvasingi. Panen siia ühe pildi ka.
    .
Siin ka üks trapetsikujuliste kinnitustega embleem ja üks link.
http://www.etsy.com/listing/57407696/vin...head-badge
   
Vasta
#19

Kas tegu pole mitte PRESTO-ga.
Vasta
#20

(08-04-2011, 13:56 PM)Royal Kirjutas:  Kas tegu pole mitte PRESTO-ga.

Presto on ka tõesti variant, on sellist ketiratast kasutanud ja vanad sildid olid 4 - punkti kinnitusega. Varbolas on Presto silte olemas, ka ilmselt Greifi oma, pühapäeval ehk saab nende kinnituse auke mõõta.

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne