11-04-2011, 14:06 PM
No nii,nüüd on siis see suurem harutamine lõppenud. Hommikul sai ka teine külgülekanne maha võetud ja käigukasti sisu eemaldatud.
Pean niipalju lisama,et selle traktori käigukasti remondiks vaja pea-aegu kõik laiali võtta. Vast siis oleks läinud libedamalt,kui oleks pidanud ainult vahetama hammasrattaid. Kui aga tahad maha võtta difri karpi koos peaülekande hammasrattaga,vaat siis ei ole pääsu. Veel hullem,selle difri taga on flanss,milles SK-tihend.
Et nüüd seda kätte saada,tuleb kõik puhtaks ajada. See tihend on pooltelje tihend. Oligi õige aeg-rõngas kadunud ja tihend läbi.
Difri hammasrattad on ühed HTZ-7,DT-20 jne.põkadega,šassiil on difrikarp erinev.
Tundub,et viimane aeg hammasratast vahetada,kuigi siiani on sellisega juba aastast 94 kihutatud... Uuega pole ka muret,sest poolepidune korralik kohe asemele panna.
Palun pöörake tähelepanu ka markeeringule ,see on siis esimese vene iseliikuva šassiitraktori mark! Ka minu traktori mudelil on sama käigukasti sisu,kuid teadmiseks,et korpus on erinev. Sellepärast,et mootor vesijahutusega .
Laagrid on pandud difri karbile 214.
Vabandust! Jäigi juba esimesel korral märkimatta,et soovin siinkohal tervitada Eesti Töötukassat! Nimelt olin pikka aega töötu ja ei saanud nende poolt abi. Närvid juba pidid lõppema. Ise ka mõtlesin,et mida küll ometi teha. Ega ometi maailmast töö pole otsa lõppenud? Nüüd aga on mul pikaks ajaks tööd....mine või lõhki. Raha kahjuks ei saa,aga tööd ometi leidsin!
Pean niipalju lisama,et selle traktori käigukasti remondiks vaja pea-aegu kõik laiali võtta. Vast siis oleks läinud libedamalt,kui oleks pidanud ainult vahetama hammasrattaid. Kui aga tahad maha võtta difri karpi koos peaülekande hammasrattaga,vaat siis ei ole pääsu. Veel hullem,selle difri taga on flanss,milles SK-tihend.
Et nüüd seda kätte saada,tuleb kõik puhtaks ajada. See tihend on pooltelje tihend. Oligi õige aeg-rõngas kadunud ja tihend läbi.
Difri hammasrattad on ühed HTZ-7,DT-20 jne.põkadega,šassiil on difrikarp erinev.
Tundub,et viimane aeg hammasratast vahetada,kuigi siiani on sellisega juba aastast 94 kihutatud... Uuega pole ka muret,sest poolepidune korralik kohe asemele panna.
Palun pöörake tähelepanu ka markeeringule ,see on siis esimese vene iseliikuva šassiitraktori mark! Ka minu traktori mudelil on sama käigukasti sisu,kuid teadmiseks,et korpus on erinev. Sellepärast,et mootor vesijahutusega .
Laagrid on pandud difri karbile 214.
Vabandust! Jäigi juba esimesel korral märkimatta,et soovin siinkohal tervitada Eesti Töötukassat! Nimelt olin pikka aega töötu ja ei saanud nende poolt abi. Närvid juba pidid lõppema. Ise ka mõtlesin,et mida küll ometi teha. Ega ometi maailmast töö pole otsa lõppenud? Nüüd aga on mul pikaks ajaks tööd....mine või lõhki. Raha kahjuks ei saa,aga tööd ometi leidsin!