01-08-2013, 16:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2013, 16:40 PM ja muutjaks oli aavu.)
Teginoma mõtte selgituseks joonise. Esimesel hooratas suur, vändaring ülemäära suur, vänt ise ebaloomulikult kõrgel maapinnast, ülemine nool näitab puuduva piiraja asukohta ja alumine vikati murdumiskohta.
Alumisel peaks asi normis olema.
Üks seik veel, oleneb ka kepsu pikkusest, mida pikem keps, seda vähem tekib üles-alla jõukomponent, siis läheb enamus vikati edasi-tagasi liigutamisele. Kui alumisel tuua vänt kannale 3x lähemale näiteks.
Ja vaadanud neid jooniseid üks asi veel, nimelt pöörlemissuund. Kui ülemist seisu läbiv vänt kisub kanda üles, on asi halb. Ülemist seisu läbiv vänt peaks vist kanda alla suruma ja alumist seisu läbides tõmbama vikatit võimalikult sirgelt tagasi. Kas latt kanna kohal on ikka tasapinnaline või on kulunud kumeraks? Lisan kanna joonise ja sellel jõukomponendid.
Samuti tahab vikat kergeks liikumiseks aegajalt õlitada. Vanasti vähemalt nii tehti.
Alumisel peaks asi normis olema.
Üks seik veel, oleneb ka kepsu pikkusest, mida pikem keps, seda vähem tekib üles-alla jõukomponent, siis läheb enamus vikati edasi-tagasi liigutamisele. Kui alumisel tuua vänt kannale 3x lähemale näiteks.
Ja vaadanud neid jooniseid üks asi veel, nimelt pöörlemissuund. Kui ülemist seisu läbiv vänt kisub kanda üles, on asi halb. Ülemist seisu läbiv vänt peaks vist kanda alla suruma ja alumist seisu läbides tõmbama vikatit võimalikult sirgelt tagasi. Kas latt kanna kohal on ikka tasapinnaline või on kulunud kumeraks? Lisan kanna joonise ja sellel jõukomponendid.
Samuti tahab vikat kergeks liikumiseks aegajalt õlitada. Vanasti vähemalt nii tehti.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.