T-40am elekter
#1

Kas oskab keegi nõu anda, kuidas saada t-40 akut laadima. Vana omanik oli juhtmestiku maha kiskunud. Kasutasin otsingut, leidsin 2venekeelset skeemi, kus aga ei kirjeldata nii hästi, kuhu milline juhe peab minema. Oleks vaja teada, kuidas ühendada genekas-relee-ampermeeter-aku.

               
Vasta
#2

http://publ.lib.ru/ARCHIVES/L/Lipeckiy_T...TZ.html#03
Võtsin sealt keskmise raamatu lahti ja 208 leheküljel on siuke kena skeem, millest üks pisike osa mahtus salvestamiseks ekraanile. Tõmba see raamat ja ava el. skeem oma arvutis.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#3

Skeem peaks just kõige parema seletuse andma.
Piltidelt on puudu üks oluline komponent, releeregulaator.
Asub see armatuuri all akukasti seina küljes.

Pildil olev relee on mõeldud starterit välja lülima mootori käivitudes.
Juhitakse teda otse genelt, kahe vahelduvpinge klemmiga (kokku on neid kolm).

Geneka + klemm ühendatakse aku plussiga ja releeregulaatori plussiga (võib olla ka tähisega Б), Я-klemm releeregulaatori samanimelisega.Massi otsad ka usaldusväärselt keresse, veel parem omavahel juhtmega kokku.
Aku plussklemmi ja muude ühenduste (välja arvatud starter ja hõõgküünal) vahele ühenda ampermeeter.

Eelpostitanu skeem on väga lihtne lugeda, tähised küll tiba teised.
Vasta
#4

Kas minu piltide peal pole seda releeregulaatorit?
Vasta
#5

Ei ole mitte.
Vasta
#6

(11-04-2011, 17:23 PM)aavu Kirjutas:  http://publ.lib.ru/ARCHIVES/L/Lipeckiy_T...TZ.html#03
Võtsin sealt keskmise raamatu lahti ja 208 leheküljel on siuke kena skeem, millest üks pisike osa mahtus salvestamiseks ekraanile. Tõmba see raamat ja ava el. skeem oma arvutis.

Tõmbasin raamatu alla, aga miskipärast ei lase seda avada, ma ei tea mis jama on.
Vasta
#7

See proge avab:
http://windjview.sourceforge.net/
Vasta
#8

Äkki on kellegil pilti, milline releeregulaator välja näeb? Kas seda releed, mis mu pildil on, on üldse vaja? Starterile lihtsalt üks suvaline lüliti vahele ja kõik.
Vasta
#9

Sama raamatu lk. 212 on joonis.
Pilt ka:
http://my-photo.ru/g0/b/927/927481Qxs1.jpg
Paremal üleval on otsitav.
Vasta
#10

Mida releeregulaatori all mõeldakse? geneka pingeregulaatorit? Minumeelest on sellel genekal sisseehitatud regulaator JA112 selle halli katte all geneka taguotsas. Geneka taguotsast võiks pilti teha.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#11

Mõtled, et võtan selle plastiku eest ära ja siis teen selle sisust pilti, jah?
   
Vasta
#12

Taguotsast pilti ja vbolla annab sisse piiluda fotokaga. Mälu järgi ütleks et T25l käib sama genekas? tollel oli vist see ja112 sees.

http://www.vtnauto.com/ru/112a.html
Siit näed et lüliti vaja + ja z või B võimisiganes vahele panna. Muidu on kogu aeg ergutus sees ja aku saab tühjaks.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#13

Aga mis siis juhtuks, kui ma ei pane seda releed rr362, vaid toon otse gene pealt aku peale? Kas keedab aku üle? Auto akul ma mõõtsin testriga ja laadis kogu aeg üle 14, traktoril 13,8. Ei tohiks ju probleemi olla. Või olen valel teel?
Vasta
#14

(11-04-2011, 21:01 PM)bonx Kirjutas:  Aga mis siis juhtuks, kui ma ei pane seda releed rr362, vaid toon otse gene pealt aku peale? Kas keedab aku üle? Auto akul ma mõõtsin testriga ja laadis kogu aeg üle 14, traktoril 13,8. Ei tohiks ju probleemi olla. Või olen valel teel?

Geneka + lähebki otse aku + peale. Traktoril küll läbi ampermeetri aga saab ka otse. Kui tolle teise klemmi z või B aku + ühendad laeb ka ilusti sisemise regulaatori korral aga kui mootor seisab on ergutus ka sees. Kui nüüd täiega üle laeb siis vaja see rr362 või lada regulaator selle + ning z vahele vaja panna.
Kui akul töötamisel 13,8 on siis on ju korras, laadimine olemas?!

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#15

Väike OT. Aadress http://publ.lib.ru/ARCHIVES/ on brausitav ja sealt vastavate tähtede alt leiab teisigi huvitavaid raamatuid.

Nt M Minski traktoritehase alt leiab MTZ raamatud, JU Lõuna masinatehase alt leiab JuMZi raamatud.

Mina leidsin JuMZ 6KL raamatu, mida mul varem polnud, aitäh lingi panijale.
Vasta
#16

Sain lõpuks korralikult laadima. Õnnestus naabrimehe käest mingi sigulli relee saada. Nüüd laeb nagu vana mees!Big Grin
Vasta
#17

Aga kas seda starteri releed on vaja vahele panna. Mis on üldse selle relee otstarve? Siiani käivitanud otse starterilt kruvikeerajaga. Nüüd plaan panna lihtsalt lüliti vahele. On see reaalne, või peab ikka relee ka vahel olema?
Vasta
#18

Eks see relee starteri enda tervise huvides seal on. Et kui mootoril niipalju pöördeid on, et gene arvestatavalt voolu annab, relee rakendub ja lülib starteri välja.
Ilma selle releeta saab ka muidugi.
Vasta
#19

Ma arvan, et ei hakka selle releega jamama. Nii palju ikka mõistust peas on, et õigel ajal võti lahti lasta. Aga kas süüteluku asemel võib ka mõnda suvalist vajutatavat lülitit kasutada, või käib sealt liiga suur vool läbi ja läheb kärssama?
Vasta
#20

Päris suvalist ma ei paneks. Starteri tõmberelee on ikka päris tummine tarbija.
Konkreetset numbrit hetkel välja ei julgegi öelda.
No vähemalt 10A võiks selle lüliti voolutaluvus vähemalt olla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne