21-04-2011, 10:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-04-2011, 10:15 AM ja muutjaks oli Väravamehaanik.)
Tere!
Pakkumises kaks bussi.
Tagapool asuv KAVZ on vanem tüüp ja GAZ 52 baasil ehk rida 6 mootoriga ja klassikalise laulva kolmanda käiguga. Tehnika on heas korras, kütusekulu on alla 20 liitri sajale. Müügis olemise põhjuseks on liigsed pingutused originaalseisukorra taastamiseks. Bussil on muudetud kere tagumine osa, ust ei ole ja alumine serv on originaalist erinev. Hind 2000 EUR-i.
Eespool olev Saksa Tšernigov on sõitnud 200 tuhat ja tehniliselt ülihea, kuid kere vajab roostekahjustuste likvideerimist, värvimist ja esiklaas on praoga. Müügi põhjus on see, et nimetatud mudel on liialt levinud ja asub Kuusalu Autobaasi restaureeritavate busside ootenimekirjas allest paari aasta kaugusel. Hind 2500 EUR-i
Pakkumises kaks bussi.
Tagapool asuv KAVZ on vanem tüüp ja GAZ 52 baasil ehk rida 6 mootoriga ja klassikalise laulva kolmanda käiguga. Tehnika on heas korras, kütusekulu on alla 20 liitri sajale. Müügis olemise põhjuseks on liigsed pingutused originaalseisukorra taastamiseks. Bussil on muudetud kere tagumine osa, ust ei ole ja alumine serv on originaalist erinev. Hind 2000 EUR-i.
Eespool olev Saksa Tšernigov on sõitnud 200 tuhat ja tehniliselt ülihea, kuid kere vajab roostekahjustuste likvideerimist, värvimist ja esiklaas on praoga. Müügi põhjus on see, et nimetatud mudel on liialt levinud ja asub Kuusalu Autobaasi restaureeritavate busside ootenimekirjas allest paari aasta kaugusel. Hind 2500 EUR-i
Tõnu Piibur
5116265