09-07-2011, 00:12 AM
(04-07-2011, 11:48 AM)jurka Kirjutas: Hooldejaamajuhtaja kurtis koolitusel ,et motoroller jooksis peale puhkust (3 nädalat seisnud)kokku.Sai vastuseks oma firmast ,et bensu omadused muutuvadki 2 nädala jooksul.Kas sellist infot klientidele ka jagatakse?kütusemüüja poolt mitte.
aga rolleri puhul on küsimus - kas on 2T või 4T.
Salve tänavast sain mõni aasta tagasi Husqvarna 2T võsalõikuriga kaasa (kiiduväärt?) õpetuse: 2 nädalaga nullib kütuses sisalduv väävel (või olgu ta siis tegelikult, mis on) 2T õli määrivad omadused. St valmissegu, mis on vanem, kui 2 nädalat, passib põletamiseks vaid 4T mootorites.
(kahjuks sarnast juttu Stokker-Stihl 2T riistaga ei kaasnenud - aga eeldan, et kunagine õpetus polnud väär ning keemia on kõigile tootjaile sama).
aga plastisulatamised on teine teema. On keegi ses osas asja "oma probleemi" tasandilt edasi viinud? Siin teemas on juba 3 erinevat juttu poole aasta ajaperioodist - eeldatavalt normidele vastava kütusega kokkupuutele ette nähtud komponendid sulavad... Ei kostu juhuslikuna ja üks korralikult dokumenteeritud (ning ilmselt läbi mitme kohtuastme veetud) referents teeks kõigile head...
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"