Bensiin & muud mootorikütused
#61

Selle asjaga ei õnnestu küll väga kütusemüüjaid üldistada, sest uus laar kütust võetakse ju peale ikka siis, kui eelmine otsa saab. Ksf. Võsa jutu järgi oli Krooning probleeme ennetanud ja talve tulemise peale mõelnud enne seda, kui see käes on. Sellisel juhul on muidugi plusspunkt kogu ketile. See, et "Lukoili kliendil probleemi polnud", on pigem joppamise küsimus: eile oli Jüri Lukoilis igatahes suvine kütus müügil ja eks autod on ka erinevad. Ilmselt suudavad seda moosilaadset ollust paremini läbi lükata ikkagi vanemad ja robustsemad asjad.
Vasta
#62

Head kaasfoorumlased mehitatud tanklates peaks olemas olema ja kõigil klientidel võimalik tutvuda, sellise paberiga nagu mootorikütuse katseprotokoll ,seal on selgelt kirjas, mis on diiselkütuse hägustuspunkt ja muud omadused. Selline paber antakse kaasa iga uue tünnitäiega mis tanklasse tuleb. Kui tanklas sellist asja ei ole, siis on see lihtsalt s..t tankla. Mitte et ülistada tahaks aga normaalsed tanklad näitavad seda paberit meeleldi. Tavaliselt on katsete tegijaks vist firma nimega  A - Analiit. Automaat tankla puhul saadetakse selline paber meilile aga Alexela esindajad keeldusid kliendile avaldamast, milliste omadustega on mootorikütus mida nad müüvad.

Neile kes tahavad kaevata halva bensiini või diisli kohta, siis tarbjakaitse üks argumentidest on see, et kas sa ennem veendusid, et kaup ehk siis bensiin on ikka sobivate omadustega? Ehk siis müüa võib meie banaanivabariigis kõike, aga lihtne tarbja ei pea seda ostma.

SEE JUTT EI OLE ÜHEGI TANKLA ÕIGUSTUSEKS EGA FOORUMLASTE HALVUSTAMISEKS,SEE ON PARAKU PRAEGU REAALSUS. Sad
Vasta
#63

hommikul , -6ga oli  kuulsa kollase suurima eestimaise   diiselkütuse nimeall  müüdav aine , mis plekkämbris üleöö õues seisnud, üpriski paks ja hall, vasksõelast hästi läbi ei tahtnud minna.   sdi mootoriga VW sõi seda soga  tõrgeteta , teeääred olid täis ikka uuemaid autosid , ning neid oli ikka palju . misseal muud kui talv tuli jälle ootamatult
Vasta
#64

Minu arust on tankla prestiizi küsimus, kas müüa mingit jama või kütust, milline ka toimiks ja mingi sertifikaadi küsimine on nagu liiast, poes ju piima rasvaprotsenti ka küsima ei lähe või kuidas. 
Vasta
#65

Mina tean Jõgeval viimaste päevade jooksul juba kümmet juhust, kus olid Olerexist tankijatel kütted kinni, mina kaasa arvatud. 
Kehva on just rohelise värvusega küte. Valgega ei pidavat probleeme olema. 
Imesin paagist 1L välja, alguses oli tervenisti piimjas, praeguse +2 kraadiga on põhjas paar cm valget ollust.  
Mu eelmisel Opelil oli peal elektriline küttefiltri soojendus, sellel polnud 8a jooksul kordagi probleeme. 
Vanasti volkariga ja nüüd audiga on üks pidev kepp, kuna filtril soojendust pole.  
Vasta
#66

Solgiks ka natuke teemat Toungue teema pealkiri on - Bensiin aga seltsimehed jahuvad hoopis külmuvast/mittekülmuvast diiselküttest...
Ksf.Kalacompany kus sa ometi oled ja ei näe milline teemaväline jutt siin käib !!! 
Nali naljaks aga lihtsalt sellele külmuvale diiselküttele natuke vaheldust - Zippo bensiinist/ kuumadest Horvaatia tüdrukutest ning lõpuks mahapõlenud Mersust... Karma - Amore mio

Vasta
#67

(25-10-2014, 15:30 PM)miilits Kirjutas:  Minu arust on tankla prestiizi küsimus, kas müüa mingit jama või kütust, milline ka toimiks ja mingi sertifikaadi küsimine on nagu liiast, poes ju piima rasvaprotsenti ka küsima ei lähe või kuidas. 

Selles asi ongi, et inimesi ei huvita mida nad tangivad. Tegelikult minu kogemused on näidanud, et probleem ei olegi niivõrd ühes või teises mootoribensiinis vaid erinevate tanklate bensiinide segus. Kuna endal on juhtunud selline lugu, et kahe erineva tankla bensiini kokku valamisel läks plekk kanister nii kuumaks, et kätt ei saanud külge pannagi. Huvitav mida selline "kuum segu " teeks auto toitesüsteemiga Big Grin ?
Vasta
#68

(25-10-2014, 22:32 PM)zurik Kirjutas:  
(25-10-2014, 15:30 PM)miilits Kirjutas:  Minu arust on tankla prestiizi küsimus, kas müüa mingit jama või kütust, milline ka toimiks ja mingi sertifikaadi küsimine on nagu liiast, poes ju piima rasvaprotsenti ka küsima ei lähe või kuidas. 

Selles asi ongi, et inimesi ei huvita mida nad tangivad. Tegelikult minu kogemused on näidanud, et probleem ei olegi niivõrd ühes või teises mootoribensiinis vaid erinevate tanklate bensiinide segus. Kuna endal on juhtunud selline lugu, et kahe erineva tankla bensiini kokku valamisel läks plekk kanister nii kuumaks, et kätt ei saanud külge pannagi. Huvitav mida selline "kuum segu " teeks auto toitesüsteemiga Big Grin ?
Oot-ot mis mis bensiini ja mis tanklatest segasid/mixisid ? See ei ole normaalne et kasvõi eri tanklatest bensiinid omavahel nii tuliselt reageerima hakkavad... Kuuldud teema juba et - kõik nad tulevad tegelikult "ühest suurest tünnist"  Big Grin
Vasta
#69

(25-10-2014, 13:33 PM)zurik Kirjutas:  Head kaasfoorumlased mehitatud tanklates peaks olemas olema ja kõigil klientidel võimalik tutvuda, sellise paberiga nagu mootorikütuse katseprotokoll ,seal on selgelt kirjas, mis on diiselkütuse hägustuspunkt ja muud omadused. Selline paber antakse kaasa iga uue tünnitäiega mis tanklasse tuleb. Kui tanklas sellist asja ei ole, siis on see lihtsalt s..t tankla. Mitte et ülistada tahaks aga normaalsed tanklad näitavad seda paberit meeleldi. Tavaliselt on katsete tegijaks vist firma nimega  A - Analiit. Automaat tankla puhul saadetakse selline paber meilile aga Alexela esindajad keeldusid kliendile avaldamast, milliste omadustega on mootorikütus mida nad müüvad.

Neile kes tahavad kaevata halva bensiini või diisli kohta, siis tarbjakaitse üks argumentidest on see, et kas sa ennem veendusid, et kaup ehk siis bensiin on ikka sobivate omadustega? Ehk siis müüa võib meie banaanivabariigis kõike, aga lihtne tarbja ei pea seda ostma.

SEE JUTT EI OLE ÜHEGI TANKLA ÕIGUSTUSEKS EGA FOORUMLASTE HALVUSTAMISEKS,SEE ON PARAKU PRAEGU REAALSUS. Sad
Tule taevas appi-aita , kuidas ikka sa ei taipa,...et paber kannatab kõike

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#70

Selle paberi ja kannatamisega on tegelt nii ja naa. Need tanklad kelle kütuse kvaliteediga ei ole kliendid rahul, ei taha ka mingeid pabereid näidata või pakuvad sulle katseprotokolli asemel eilset ajalehte Smile . Need tanklad kes sulle selle paberi naeratus näol ulatavad, neid tasub ka natuke tõsisemalt võtta.  Need on minu kogemused ja loomulikult ei küsi ma paberit iga kord, kui kütust tangin aga aegajalt ma seda siiski praktiseerin ja reaktsioon sellisele tegevusele on seinast seina. Kuid see on minu kui tarbja õigus ja miks mitte seda kasutada. Lihsalt annan ksf-tele teada, et selline asi on olemas, kas ja kuidas keegi seda tahab - julgeb küsida see on igaühe enda asi.

Eelnevalt on selles teemas KOLM lehekülge erinevaid negatiivseid kogemusi Eesti eri paigust nii bensiini kui ka diiselküttega, ning inimesed on kannatanud erinevas suuruses rahalist kahju, järelikult on teema aktuaalne. Aga kui te ise ennast solgi eest ei kaitse, siis ei jäägi muud üle, kui tõdeda, et masin jälle katki ja lipata poodi uute varuosade järgi. Endal mul on umbes viis - kuus väikest bensiinitarbjat ja olen oma bensiini toonud ainult ühest nimekast tanklast,kahe aasta jooksul ei ole probleeme olnud.(Kuna kohalik tankla on saast, siis tassin kanistiga 50 km kauguselt.) Ka ei ole probleeme tehnikaga mis seisab mõned kuud, paak on bensiini täis ja peale seismist toimib tehnika ilusasti.

Minu soovitused oleks järgmised:
1.Tankige võimalusel ühest tanklast või ühest tanklaketist,ärge jooksge kohe odavaima juurde.
2. Vältige liitri-viie kaupa tankimist. Kõige hullem, mida teha saate oma masinale on see, et tangite viie liitri kaupa ja kolmest erineva nimega tanklast.
3. Vältige nurgataguseid tanklaid

Aga need on ainult minu mõtted, kui kellegi on paremaid soovitusi, kogemusi olen ainult üks suur kõrv.

PS Kui taeva palumine aitaks kuidagi mootorikütuste kvaliteeti parandada oleksin ammu juba usklik ja käiksin pühapäeviti kirikus Smile
Vasta
#71

Paar aastat tagasi väitis küll üks kütuseäriga tegelev kodanik, et see kütus, mille sertifikaati võib näha, on juba eelmine nädal ära müüdud. Ja sellenädalase kütuse paberid jõuavad laborist kohale järgmise nädala kolmapäevaks. Vastasel juhul peaks igal tanklaketil oma terminaal lisaks olema.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#72

(26-10-2014, 11:25 AM)Wiki432 Kirjutas:  Paar aastat tagasi väitis küll üks kütuseäriga tegelev kodanik, et see kütus, mille sertifikaati võib näha, on juba eelmine nädal ära müüdud. Ja sellenädalase kütuse paberid jõuavad laborist kohale järgmise nädala kolmapäevaks. Vastasel juhul peaks igal tanklaketil oma terminaal lisaks olema.

Jah sellist juttu nad ajavad. Ega tanklatele ei meeldi, kui keegi hakkab pärima ja uurima millise kvaliteediga kütust nad müüvad. Kunagi kui sellekohast uurimust tegin, siis üritasid ka suure käibega tanklad väita, et see viis tonni mis kaks nädalat tagasi tuli on viimane partii aga lõpuks ikkagi tuli välja, et kolm päeva tagasi tuli ka kütet ja selle paber ei ole veel kausta jõudnud.
Vasta
#73

Sõidan juba aastaid ühest teisest riigist toodud kütusega ja pole kuni -15 kraadini probleeme olnud ja Ikarzusil(80-87a) tuli talvine kütus alles siis kui kui külma oli pidevalt -20 kraadi.Autodeks on 87aasta Dukato ja sama sünniaastaga Mitsu Kanter,eks need vähe jämedamate kütusetorudega ka.
Vasta
#74

ma kah seda meelt, et ei tasu iga sendi pärast tanklaketti vahetada
ise tangin töö masinaid alati statoilis ja pole ühtegi probleemi olnud ühelgi aastal
polnud muret ka selle aastase ootamatu külma lainega mis paljud autod teeäärde jättis

pärast ei tea keegi kust sa seda solki said kui võtad täna siit ja homme sealt
mul tsekid kõik alles ja alati saab need letti visata kui peaks olema mingi küsimus
Vasta
#75

(26-10-2014, 20:56 PM)MeelisV Kirjutas:  ma kah seda meelt, et ei tasu iga sendi pärast tanklaketti vahetada
ise tangin töö masinaid alati statoilis ja pole ühtegi probleemi olnud ühelgi aastal
polnud muret ka selle aastase ootamatu külma lainega mis paljud autod teeäärde jättis

+1 
Samuti senti taga ei aja ja läbisõit polegi nii suur, et mingit käega katsutavat hinnavahet kogeda.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#76

 mo meelest pole ketiljaketil vahet , kütuse mõttes, pask oli ta kõigis  , just sellesmõttes , et  loomulikult polnud  kellelgi talvekütet , kuid  see suveküte on  varemalt ikka  -6 julgelt ära kannatanud. nad on ikka kõvasti optimeerima asunud .
Vasta
#77

Ketil ja ketil on suur vahe erti bensiini puhul,pisikese mootoriga annab see kohe tunda.Naise Micraga tankides kohalikust jaamast oleks nagu üks piip ka maha tõmmatudBig Grin pärast tuntud firma kütust lisades pandi ka piip uuesti pealeToungue .
Vasta
#78

Bensiinist veel  Ukrainamaal...

https://www.youtube.com/watch?v=wz9z85gwZxk

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#79

See oli siis täpselt aasta tagasi, kui paljud diisliomanikud mõne miinuskraadi juures teeäärde jäid. Praegu müüdav kraam täpselt samasugune kusekollane, kui aasta tagasi. Küsisin eile ostes, et kas on talvine. Vastati: "pooltalvine, talvine tuleb müügile 1 destsembrist".  
Vasta
#80

Nädalavahetusel kui puhuri tarbeks diislit valmis osta tahtsin ühest kollast värvi Eesti suurimast tanklaketist, siis öeldi küsimise peale kah, et "pooltalvine". Pidi olema kuni -10.  Pole varem näinud nii kusekollast diislit, eks näis.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne