10-08-2018, 20:47 PM
(10-08-2018, 17:30 PM)hulgus Kirjutas:(10-08-2018, 11:27 AM)Sm.Samajev Kirjutas: Midagi siiski on kütuse kvaliteediga viga ja seda tunnistavad ka asjatundjad:
https://tarbija24.postimees.ee/6033032/m...1517844265
Aprillis käis stihli saag remondis, karpa probleemid. Puhastati, uus membraan ja käis kui kell. Nüüd hakkas jälle sama jama, käivitub, tuksub paar takti, sureb. mitu korda järjest katsetades kooles täiega.
Esmaspäeval käis jälle remondis vahetati paistes ja punnis membraan. Käib.
Paagis oli enne pisut seisnud 98..., nüüd aspen.
280-st ei saanudki elulooma, otsin uut karburaatorit.
Punnis ja paistetanud membraanide taastamiseks tegin Jaan Tatikat. Põhjus miks nad paiste lähevad on ju keemilistes ühendites, mis "kummi" sisse on läinud.
Võtsin nõukaaegse kummi vulkanisaatori, mis on sile ja tald kah sile, tihend ajalehe paberi sisse ja kinni normaalse pinguga. ja tasapisi aurutasin need liigsed kemikaalid sealt välja ja tihend sirge ja omades mõõtudes.
Temperatuuri kõrgeks ei lasknud aga eks peab kunagi katseid jätkama.
https://osta-ee.postimees.ee/kummi-vulka...90789.html selline ta oli ja 220 v
Parimat h2rra
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA