K: GAZ-51-le viies käik?
#1

Küsimus vanematele veokameestele, kes on omal ajal ralliga kokku puutunud: kas ja kuidas ehitati GAZ-51 käigukast viiekäiguliseks? Eesmärk oleks tühja autoga sõites maanteekiirusel mootoripöörded madalamaks saada. Teistsugust tagasilda ju 51-le ei pakutud, va kalluri oma, mis oli veel aeglasem. Aga rallisõiduks lisati käigukastile kiirendav käik, niiet maanteel poleks 80-90 km/h probleem.
Vasta
#2

Niipalju kui mina tean, on GAZ 53 meeste hulgas ZIS 150 käigukast n.ö. kuum kaup (see juba originaalis 5-käiguline, kusjuures viies käik on kiirendav ülekanne). Ja ma arvan, et kui on piisavalt tahtmist, peaks selle ka 51-le mingit moodi külge saama. Ei kujuta küll hästi ette, mismoodi 51 originaalkäigukasti sisse 5. käigu hammasratast ja kõike muud vajalikku toppida annaks. See tähendaks siis juba sisuliselt uue käigukasti ehitamist.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#3

Pakun,et üks pädevamaid mehi sellele vastama on Jaanus Ligur.(Ligur motors)
Sõidab peale bagisõidu lõpetamist edukalt veoautoga rallit ja teeb nii mõnelegi väga kiirele sõiduautole silmad etteBig Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne