23-01-2013, 14:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2013, 14:27 PM ja muutjaks oli Basilio.)
Ise mootoreid ei vaja, aga huvilisi võin julgustada - ega elektrimootor nii kergelt sure! Kui võll käega keerates ringi käib, ei tohiks kahjustused suured olla. Korralikul mootoril on mähised paksult lakitud ega karda eriti niiskust. Lahti võtta muidugi tuleb ja mähistega osa ehk staator ahju/radika peale kuivama panna. Siis edasi õunte pealt vaatab. Kui on mõni tuttav elektrik saab lasta megeriga mähised üle mõõta. Kui ei ole, siis võib mootori kokku panna, risti ette lüüa ja otsad seina pista. Võimalik, et hakkab ilusti tööle. Kole välimus aga on viitsimise küsimus ega pruugi üldse näidata mootori seisundit.
Äärmise häda korral saab lasta mootori ümber mähkida, mis maksis minu mäletamist mööda alla poole uue mootori hinnast (võin ka eksida). Üksiti saab lasta mähkida teiste pöörete peale, kui antud pöörded ei sobi.
Lammutamise jätaksin mina kõige viimaseks, kui miskit muud enam üle ei jää.
Äärmise häda korral saab lasta mootori ümber mähkida, mis maksis minu mäletamist mööda alla poole uue mootori hinnast (võin ka eksida). Üksiti saab lasta mähkida teiste pöörete peale, kui antud pöörded ei sobi.
Lammutamise jätaksin mina kõige viimaseks, kui miskit muud enam üle ei jää.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.