26-09-2017, 18:53 PM
Kui juba roostes siis aitab remontkomplekt kus need tööpinnad sees on...
(26-09-2017, 19:26 PM)muska71 Kirjutas:(26-09-2017, 18:53 PM)maisalup Kirjutas: Kui juba roostes siis aitab remontkomplekt kus need tööpinnad sees on...
tööpinnad on kolaka sees mis klotsidel ümber,vahetatav kena kopika eest uue sadula vastu.kuna seal teras mis kogu aeg märg keskond siis rooste paratamatu.
(27-09-2017, 11:46 AM)TeeTL Kirjutas: Tänan, see pilt selgitab natuke rohkem, aga lõplikuks taipamiseks peaks vist ise lammutama korraks seda süsteemi. Aga seda võibolla ei tahakski teha ainult uudishimu pärast või ajaviiteks
Praegu veel ei saa aru, miks nii on hea. Kuna paljud autotootjad selle peale läinud on, siis peab ju olema parem kui vana lihtsa kolvi sisteem.
Kas see on kuidagi seotud sellega, et käsipidur käib läbi sama suporti või on selle lahendusega siis lõpuks tagatud, et kolb kunagi kinni ja pidur peale ei jää ?