04-05-2011, 13:23 PM
Ma vahetasin täna teisel tagarattal ka piduriklotsid ära (ühel oli 0.5 mm paksust ja teisel 1 mm paksust järel - milline raiskamine! ), ning seekord läks "poldi keeramine" oluliselt lihtsamalt - isegi pidurit ei tulnud pidurivooliku küljest ära võtta: piisas rippuva piduri toetamisest telliskivi peale ja kannatas "poldiga keerates" pidurikolb tagasi keerata - isegi meisli ja haamriga polnud pidurikolbi vaja keerama koksida.
Kui poldi keeramise ajal läheb "keeramine raskeks", siis on mõtet polt lõdvaks lasta ja uuesti keerama hakata - nii hakkab pidurisilinder kaasa pöörlema ja edasi on jällegi väga lihtne keerata.
Kui ülimalt kulunud "raudsete pidurite" korral oli M16 poldi keeramise jõud väga suur, nagu roostes rattapoltide lahti keeramisel - siis vähemkulunud piduriklotside korral oli M16 polti keerates tunne, et paneks lühema vända, või keeraks käsitsi.
Nüüd peaks "keeratavate pidurisilindrite" teema ammendatud olema - paari aasta pärast, kui "elektroonsete pidurite" klotsid uutel autodel ära hakkavad kuluma, tuleks teha uus teema, kuidas "koduste vahendite abil" anda auto ajule üle can-busi või flex-ray sisevõrgu käsk "tõmba pidurikolb tagasi".
Kui poldi keeramise ajal läheb "keeramine raskeks", siis on mõtet polt lõdvaks lasta ja uuesti keerama hakata - nii hakkab pidurisilinder kaasa pöörlema ja edasi on jällegi väga lihtne keerata.
Kui ülimalt kulunud "raudsete pidurite" korral oli M16 poldi keeramise jõud väga suur, nagu roostes rattapoltide lahti keeramisel - siis vähemkulunud piduriklotside korral oli M16 polti keerates tunne, et paneks lühema vända, või keeraks käsitsi.
Nüüd peaks "keeratavate pidurisilindrite" teema ammendatud olema - paari aasta pärast, kui "elektroonsete pidurite" klotsid uutel autodel ära hakkavad kuluma, tuleks teha uus teema, kuidas "koduste vahendite abil" anda auto ajule üle can-busi või flex-ray sisevõrgu käsk "tõmba pidurikolb tagasi".