Garaaži ehitamine
#61

Kuna teema on läinud lihtsast ehitusest poliitiliseks, siis mina palun vabandust ja toon Teid teema juurde tagasi Big Grin
Kõige uuemas TM Kodu&ehitus on 1 varian kuidas ehitada garaaz. Kuni vundamendini on asjalik lugemine ,puitkarkass minu jaoks suur ?
Neile kel meeldib lugeda ja silmadega süüa üks link Smile
Garaazid
Vasta
#62

(31-01-2013, 12:54 PM)tito Kirjutas:  [Pilt: plaan.bmp]
Mu vabakäe joonis oli ennem ka ära toodud Big Grin
Mul pole seal naabreid kuhu ehitada tahaks, tee on!

Tere,

Mul sisuliselt sama plaan, jättes (esialgu) välja grillnurga... Krundil 2-s küljes naabrid, kolmandas sõidutee, neljandas kraav, üle kraavi puurkaevu kaitsetsoon. Krundi piiridel õhuliinid puuduvad. Garaazi tahaks ehitada analoogselt (vapustavalt detailsel) illustratsioonil näidatud kohta - sõiduteega piirnevasse krundi serva, naaberkrundist >4m. Kas keegi on sarnase juhtumiga kokku puutunud? On see 4m ka sõiduteepoolsest piirist tõesti nii oluline?

Tänud!
Vasta
#63

Mul on maja teest 30m ja hooneid teele lähemale ehitada ei või.Punkt.

Antud joonisel on agad, tee vajab lahti seletamist, mis tee, mis liin ,kus mida asub jne.

Eelpoolt
Mõne pildi peal siin on näha kus igast prügi ja tuleohtlikke jäätmeid ladustatakse nii kuidas juhatab ja sellistest nn välja imetud probleemidest, mis hiljem võivad pingestada teatud mõttes asja ajamist võiks vabaneda krundilt eos

Hoia krunt puhas ja korras ei ütle vast keegi midagi
Ja hommikul võid palja p hundiratast ka visata mõnele naabrinaisele v olla isegi meeldib.

Naabreid ei saa valida nendega tuleb hakkama saada.

Oma krundi peal ja metsatükis ei tee sa kohe kindlasti seda , mis pähe kargab.Seda kõike reguleerivad seadused §-meenutab suht ussi...kahe otsaga asi ja leitakse kuldne kesktee ja annab väänata nii ja naa ja ehitada saad sa ringi keskele.

Sellega ma olen nõus, et mehel peab olema oma nurk kus ta saab mees olla või saab meheks..

Võid ju majaga kokku ka ehitada see oleks mõistlik. 54 ruutu vähemalt köetavat pinda juures, veed asjad mõtle..

Uksed võid teha kergprofiilist ja soojustada ka villaga ja kattematerjale on saada erinevaid ja mina soovitaks sul asja teha korraliku vudamendi peale ja elementidena
Vasta
#64

(01-02-2013, 09:59 AM)Moto555 Kirjutas:  Eelpoolt
Mõne pildi peal siin on näha kus igast prügi ja tuleohtlikke jäätmeid ladustatakse nii kuidas juhatab ja sellistest nn välja imetud probleemidest, mis hiljem võivad pingestada teatud mõttes asja ajamist võiks vabaneda krundilt eos

Hoia krunt puhas ja korras ei ütle vast keegi midagi
Ja hommikul võid palja p hundiratast ka visata mõnele naabrinaisele v olla isegi meeldib.
Kui minu krundi pilte silmas pidada, siis olukord on kontrolli all. Tuleohtlikuid asju enam hoovis pole. Selleks kevadeks on plaanitud talgud ja reformvooditest tehtud aed saab vahetatud Big GrinBig GrinBig Grin
Ma ei ostnud kipsmaja põllule ,kus steriilne kõrghaljastus ja ümber maja aspalth teed. Ostsin tavalise nõukaaegse suvila mille omanik 10 aastat surnud, katus olematu ,seinad paistsid läbi jne jne jne. Nii et selle koha pealt suu kinni, ma ei ladusta prügi vaid olen sitast saia teinud mõned aastad!
Vasta
#65

(01-02-2013, 11:21 AM)tito Kirjutas:  ...
Nii et selle koha pealt suu kinni, ma ei ladusta prügi vaid olen sitast saia teinud mõned aastad!

Wow, öelge veel, et Eesti Mehel ei ole mune.Big Grin

Eks siinkohal ongi igivana lahkarvamus, mis on prügi ja mis materjal. Samasugune jagelemine käib vahel ka meil kodus...Rolleyes

Mis puudutab kujasid ja kaitsevööndeid, siis see sõltub konkreetsest asjast. Sanitaartsoon on püha. Mõelge ise, kas lubaksite oma naabril kaevust 3 meetri kaugusele rajada tambitud kruusast põhjaga garaaži... Mina ei lubaks - mine tea, mida seal lekkida, üle voolata või lihtsalt "kogemata" ümber minna võib.

Teekaitsevöönd on läbi räägitav ja see on erineva kategooria teedel erinev.

Üldiselt tasub enne nõudmiste esitamist käia vastavast kohast oma murega läbi ja küsida, mida peaks tegem, et oma soov realiseeritud saaks. Loomulikult võib minna ja oma õigusi nõudes persega näkku hüpata, kuid see on kindlaim viis saada keelduv vastus.

Ärge unustage, et teil on vaja midagi saada. Piirangute haldajal on lihtsam mitte lubada - vähem jahmerdamist hiljem.
Vasta
#66

(01-02-2013, 11:45 AM)v6sa Kirjutas:  Eks siinkohal ongi igivana lahkarvamus, mis on prügi ja mis materjal. Samasugune jagelemine käib vahel ka meil kodus...Rolleyes
Sama siin ja küllap sama probleem teistelgi masinameestel-rauahaigetel.
Minu proua lõpetas virisemise eelmisel suvel, kui sai käidud lgp ksf! Manksi pool. Wink Küsisin sealt ära sõites naiselt ainult: "Kas nägid?! Ja sina tuled mulle ütlema, et mul on palju kola!!!" Big Grin
(01-02-2013, 11:45 AM)v6sa Kirjutas:  Ärge unustage, et teil on vaja midagi saada. Piirangute haldajal on lihtsam mitte lubada - vähem jahmerdamist hiljem.
Minu rumala peakese arvates enamasti nii ongi. Alati saab pugeda ebamääraste "euronõuete" taha. Ilma konkreetse viiteta kuhugi. Loodetakse (ja õigustatult) et kesse kurat jõuab kõiki eurodirektiive ja muud nasvärki läbi lugeda. Ütle ja usuvad!
Keela igaks juhuks kõik ära ja hea rahulik vegeteerida. Ei mingit vastutust. Ametniku palk ju ei sõltu sellest, kas lubab või keelab. Aga kui lubab ja midagi nihu läheb, siis tullakse kraesse küll.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#67

Natuke OT, aga siin mõned garaazid Smile http://www.facebook.com/photo.php?fbid=477301115638765&set=pb.162996177069262.-2207520000.1359741279&type=3&theater
Vasta
#68

Tegelikult ei olegi väga OT. Mõte hakkab liikuma, et plekkgaraaži võib asendada ka vana merekonteiner. Või mitu. Ei ole ehitis mitte! Kraana tõstab maha ja olemas. Ainult kole nagu öö...
Aga bürokraatidele võib see-eest keskmist näppu näidata, ladustan vanarauda!

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#69

Väljast voodrilauaga üle lüüa ja väike viilkatus peale saab välimuse kenamaks ega tohiks ühelgi ametnikul ka midagi ütlemist olla. Kuigi kunagi ei tea. Näiteks Tartu maantee ääres Tallinnast väljasõites nõudis Rae vald ratastel maja kohta, mis oli kohandatud burgeriputkaks ka ehitusluba. http://www.raekodanik.ee/index.php?page=comments&mode=public&showthread=2508&pge=0&sw=burgeriputka
Vasta
#70

jah, tõepoolest Big Grin selline "ehitis" on Saaremaal vastavatud Pidula mõisa juures, teest paar meetrit, konteineril uksed ära võetud ja seest on roosaks värvitud. Üsna rõve näeb välja Big Grin

panen pildi ka kirjeldatud asjast: http://goo.gl/maps/U7yUG
Vasta
#71

Krooni lõpus maksis kasutatud konteiner mingi 17000-20000 EEKi. Mis see hind praegu võiks olla?
Vasta
#72

Ma ostsin suhteliselt korraliku 40' merekonteineri enne euro tulekut ~14k eest koos kohale toimetamisega. Senimaani alles ja seisab Tallinna lähedal ajutise laoruumina. Mõtlen vaikselt, et mis temaga edasi teha: läbi on käinud mõtted väikesest garaazist kuni maailmalõpu punkrini Smile

Ilmselt on hinnaklass sama alates 1000 eurost, mida merele enam ei saadeta.
Vasta
#73

Isegi rohkem.

Eestis nii levinud ei ole aga usas näiteks seal on varjualused, katus peal, midagi külje peal ka ja eest täitsa lahti ja seisavad väljas ja issi mingi muu projekt siis sees soojas, mõnel on mullivan ka garages veel ja mida iganes.

Samas sõbral sama asi täpsel nagu joonisel aga tal tuleb nn kõrgepigeliin üle krundi ja sinu joonisel tõmba diagonaal pikemaks ja ehitas garaazi nüüd natuke majale läemale aga suht liini all ikkagi.

Maja oli ennem, siis tuli liin siis garaaz ja ei lubatud ka teele lähedale ehitada suure kauplemisega sai loa ja liini alla ehitusest ei olnud juttugi.

Ja mida sa selle 4 m nihutamisega tegelikult kaotad?

On kraav, saad teha trenaashi kohe ära kuidas kõrguste vahe seda ei tea v olla ei saagi sinna ehitada

Uuri liinimeeste käest v olla projekteeritakse liini ringi vms.
Vasta
#74

1000 euri ja edasi on hinnad jah.

Konteiner iseenesest hea idee, ise olen ka plaaninud seda, aga konteiner on kuradi kitsas (pead ei anna aga, laius seest on vist 2300mm).

Teades seda, et tavaline sedaan kerega auto on 1600mm lai, siis 70cm ukse avamis ruumi on jube vähe.

Koli hoidmiseks on konteiner ideaalne. Põhja- Eestis 6 vaia paekivi sisse ja konteiner peale ja mitte ükski ametnik ei saa midagi keelata. Lihtsalt maa peale pannes hakkab vast roostetama ja talvel võib natuke viltu tõusta.

Link konteineritest: http://www.jupiter.ee/et/useful/sizes-of-sea-containers

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#75

Lugupeetud teemaalgataja peaks asju ajama natuke teist moodi. Pole mingit põhjust eos suhtuda KOV ametnikesse eelarvamusega. Pole need ametnikud kaugeltki kõik jobud ja üdini bürokraadid. Kui oled ise inimene, küll koheldakse ka sind inimlikult. Lihtsalt protsess teatud asjade ajamisel käib omi radu. Kui soovisin omal ehitada krundile juurdeehituse, siis kõigepealt tegin vastava avalduse vallaarhitektile, kes (asjaolude sobivusel) väljastab projekteerimisülesande. Sellega projekteerija juurde. Mul ses osas lihtsam, sest see tegelane natuke nagu tuttav, aga tänapäeval ei maksa projektid enam nii, nagu vanasti. Ja läheb kõik edasi nagu peab - asendiplaan, projekt, kinnitused... Ja ehita, palju tahad. Mõnikord ei lähe oma nägemus asjast kokku olukorraga krundil. Sinu puhul on segav asjaolu vist see elektriliin. Seda saab lahendada vist ainult ühel moel - maakaabel... Vabandust, et kõiki postitusi läbi ei lugenud, aga kui seal veel midagi segavat oli, siis päris kindlasti on teisi lahendusi, vahel on kasulik KOV-rahvalt nõu küsida.


Vasta
#76

On see liin sinu oma, st. kummas otsas asub voolumõõtja? Peaks sellest ka sõltuma?
Mul küll vene ajast aga posti otsast läheb garaazi voolumõõtjasse otse üle maja nurga. Mitte keegi ei kipu ringi tõstma või maja lammutama. Ju siis sel ajal tohtis nii.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#77

(02-02-2013, 01:00 AM)phyl Kirjutas:  ...Teades seda, et tavaline sedaan kerega auto on 1600mm lai, siis 70cm ukse avamis ruumi on jube vähe....

Hullem veel. Tänapäeval täitsa annab otsida alla, ütleme, 1750 mm laiust autot. Kõik uued kipuvad olema 1800 mm kanti. Keretüübist sõltumata. (Muide, "sedaankere" kirjutatakse kokku).
Vasta
#78

Konteineri siselaius on 2400 pluss mõni millimeeter. Kaks Eurolava peab ära mahtuma ristipidi. Jube kitsas küll sõiduauto jaoks. Kallim ja keerulisem variant oleks leida kaks avatava küljega konteinerit, neil külguksed maha võtta ja siis avatud külgesid pidi kokku. Siis peaks ruumi piisavalt olema.
Vasta
#79

no tean üht meest, kes ehitas moodulmaja tervest hunnikust konteineritest ja siis viilkatuse peale. Big Grin
Vasta
#80

Aastal 76 tellisin mustalt MAZ + järelkäru täis kruusa, tõin mõned lennuraja metallplaadid, lasin kahe GAZ 51 mahakantud kasti ühed küljeluugid vastamisi maha ja garaazi alus oligi valmis. Maksma läks kruusa eest ja katusele eterniit kokku midagi 70 rbl ringis.
Mitte, et eeskujuks aga kuidas tol kitsal ajal sai 2101 varju alla.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne