Küsimused t-25A-1 kohta
#1
Nüüd traka kodoõuel,hunnik kange peal ja mõistus suht otsas.Mida mingi kang teeb?Hüdrakange tean,käigud sain ka mingid kuidagi sisse.Sidur,pidur gaas,sillaplokk ka teada,aga ülejäänud?Kuskil peaks kässar olema,jõuvõtuvõlli lülija?
Käikude tabel huvitab ka.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#2
Kas see nüüd õige temp oli teiste kartulipanek nii lõpetada. Traktorile avaneb õigus pärijal(-tel). Tõenäoliselt äia tütre korraldusel võisid sellist rünnakut korraldada, sest sina ise oled juriidiliselt mittekeegi äia suhtes, pärijate ringis sa pole. Ja traktoridokumentidest üksi pole ka eriti abi. See selleks. Käsi+järelkäru pidurihooba ei paista enam küljes olevat. Vast jalgpidurist saab peale lukustada. Jõuvõtuvõlli hooba koba parema käega selja taga all õhuke liistak musta nupuga. Käikude osas on see masin kahekangiline versioon. Lühemaga paremale- tagasi, keskel neutraal, vasakule- edasiminek. Pikemaga ees paremale- aeglasem aste, vasakule- kiirem aste. Kui oled ühe neist valinud, siis keskelt vasakule 3 või 4 käik(oleneb valitud astmest). Selle vastas paremal nn 1. ja 2. tigukäik. Siis enda juures paremale 1 või 2 käik;vasakule- 5 ja 6 käik. Neutraal pikisuunas keskel. "Tigukäikudele" revers ei toimi, saab liikuda vaid edasi. Hüdrojagaja kangide juures põrandal asub mootori dekompressioonihoob. Vast kõik.
Vasta
#3
(16-05-2011, 02:09 AM)pen.skar Kirjutas: Kas see nüüd õige temp oli teiste kartulipanek nii lõpetada. Traktorile avaneb õigus pärijal(-tel). Tõenäoliselt äia tütre korraldusel võisid sellist rünnakut korraldada, sest sina ise oled juriidiliselt mittekeegi äia suhtes, pärijate ringis sa pole. Ja traktoridokumentidest üksi pole ka eriti abi.
Kõigepealt tänud vastuste eest.
Ja sellel vanamutil on õigus minu äia asjad omale varastada?Otsene pärija ei soovi enam selle mölakaga suhelda ja keegi peab teda esindama ja kaitsma eestis kehtivate seaduste piires.
Nootari kaudu saab tagasi vaid asjad milledel dokumendid olemas.Seni kui pärand lõpetamatta tohib asju liigutada vaid kohtutäituri ja ka tunnistajate juuresoleku.Iga kodanik töötab oma isiklike asjadega mitte salaja võõraste omadega.Tegemist oli ka mootorsõiduki omavolilise kasutamisega.Antud olukorras oli selline tegutsemine vältimatu,kuna ma ei saa pealt vaadata kui mu naise vara lihtsalt lõhutakse.
Vasta
#4
Eile sai jupike põldu,ühel hetkel tegi traka sellist häält nagu ei saa kütet kätte.Seiskasin mootori ja vaatasin paaki kütet paistis veel olevat,aga igaks juhuks kallasin juurde,läkds käima ilusti ja töötas õhtuni.Täna tegin hobuvedrudest kultivaatori taha,käivitus ilusti ja töötas mingi 5min.Teel põllule hakkas taas streikima nagu ei saa kütet kätte,gaasi andes pöördeid ülesse ka ei võtnud.Pumpasin käsipumbast kütet,mõni minut töötas vaevalt madalatel pööretel,korraks hakkas jälle normaalselt käima ja siis uuesti kuni lõpuks enam käima ei läinud.Paagi all kraani juurest kus kütusetoru tulema hakkab oli naftatilk torul rippumas,ilmselt lekkis.Keerasin toru alt lahti ja toru ots kanistrisse,pumpasin käsitsi,ei aidanud,vedasin paela otsas mingi kilomeetri ja ikka käima ei läinud.Siis hakkasin käsipumpa uurima, see kummist rõngastihend kolvil tundus väsinud olevat,homme ostan uue tihendi ja proovin siis.Kas võis õhu vahele võtta käsipumbast?Või filtrid umbes?     Kütusefiltreid paistab kaks olema,vasak vist jäme ja parem ilmselt peenfilter?
Käikude tabeli leidsin ka tööriistakastilt,pisut kulunud aga vajaliku info sain kätte    
Difri lukk ei toimi kuigi hoob liigub.Ega viga muidu teada ei saa kui kasti kaas korralikult puhtaks pesta ja kaas maha?
Mingisugune käsipidur siiski on,põhjaplaadil väike hammastega hoova mis tuleb käega allavajutatud vasakpoolsel pedaalil oleva pulga taha tõmmata.
Vasta
#5
Loe eespool T 40 kohta kirjutatut, sest D-21 on pool mootorist D 144, seega ka hädad samad. Kui settepoti tühjaks kallad, vala tagasipannes uuesti Dk täis- pole käsipumbaga üleslöömist. Settepotil kaane all vaskvõrguga koonus. Keera ka see korra maha- avadega seib võib täitsa ummistunud olla. Punkt 2- löö käsipumbaga kütet ja kuula paagist- kas soliseb tagasi ja klapp "Ümiseb"? Kui ei, siis tõenäoliselt pumbatagune stutsis asuv rõhuhoideklapp untsus. Punkt 3- peenpuhastusfiltril asuv imepeene külgauguga õhueemaldusstuts ummistunud- torgi vasktraadiga tühjaks. Kui ikka asja ei saa, pead tolle naisterahva sulase omale värbama- tunneb selle põka iseloomu kõige paremini...
Vasta
#6
Too sulane pani traktori käima ilma,et oleks õlitaset karteris kontrollinud(vardani õli ei ulatanud)põllul käikude vahetamisega kaasnes korralik ragin,minul miskipärast ei ragise.
Täna ostsin käsipumbale uue kummrõngastihendi ja teine tera kütet üles pumbata(enne käis lurts lurts)Vasakpoolse filtripoti kruvisin maha ja seest avanes selline kena vaade     ,panin poti kokku tagasi ja hermeetiliselt kinni ei saanud ja kuna sõel puru siis ei viitsinud higistama hakata.Ostsin poest jupi voolikut ja väikse eurofiltri,lõikasin potti siseneva ja väljuva toru läbi too filter vahele.Käsipumbaga pumpasin kütte üles,peenfiltrist väljuva torul keerasin mutri pisut lahti,õhk välja ja mutter kinni.Kompresjoon maha,max minuti andsin starterit ja pihustitorust juba küte tuli ja põka ärkas taas ellu.     Tundub,et viga oligi käsipumba väsinud tihendis.
Mis asjandus see sisselaskekollektori küljes on?Juhet küljes pole juu siis väga vajalik pole.     Eelsüüteküünal ?
Vasta
#7
Filtriga OK, nüüd silmaga näha mida joob. Sisselaskekollektoris jah eelsoojendusküünal, abi siis kui alla +10 õues. Keerad starterilülitit kuni armatuuris punane tuli nõksu tuhmimaks läheb(küünlale jõudis vool), hoiad- loed mõttes 20-ni ja keerad starteri vedama. Peaks kohe käima hüppama. Diferentsiaali blokeeringu nukid ei kesta kasutamisel T 25 kuigi kaua. Remontida ei ole enne mõtet kui käigukastis ka midagi vaja vahetada- muidu palju lammutamist väikse asja pärast.
Vasta
#8
Äi kasutas masinat ainult suvel,sellest ka ilmselt juhe eemaldatud.
Kolistasin tunnikese põllul loksuda,korra tahtis taas minestama hakata. Hiljem garaazis vaatasin toda eurofiltrit,oli teine jubakorralikult sodi paagist imenud.Lasin paagi küttest tühjaks ja põhjas korralik kultuurikiht.Paak maha survepesuga pesin paagi puhtaks ja peale tagasi,ühe soojaga vahetasin ka kütusefiltri ära.Toitesüsteem nüüd tükiks ajaks korras.
Vasta
#9
Täna otsustasin uuel kallimal õli vahetada.Poes küsisin õlifiltrit,tsentrifugaal soovitati lahti võtta ja ära puhastada.Võtsin lahti kuid mõistus sai otsa kuna puhastada pole seal midagi,üks sõel sees,seegi puhas ja kogu lugu.Kas seal üldse on midagi puhastada?
Vasta
#10
Pesed kõik diiselküttega puhtaks, muide tänapäeval soovitavad sooja vett ja fairitBig Grin
Põhiline sõel ja kaks düüsi, viimased pesed puhtaks ja puhud läbi. Korpus tee ka puhtaks.
Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta
#11
(28-05-2011, 18:49 PM)muska71 Kirjutas: Täna otsustasin uuel kallimal õli vahetada.Poes küsisin õlifiltrit,tsentrifugaal soovitati lahti võtta ja ära puhastada.Võtsin lahti kuid mõistus sai otsa kuna puhastada pole seal midagi,üks sõel sees,seegi puhas ja kogu lugu.Kas seal üldse on midagi puhastada?

tere,rahvakeeles tsentrifuugi puhastuseks tulebki ta lahti võtta,õli puhastumine toimub selles filtris nii,survega pritsitakse õli vastu tsentrifuugi siseseina mille tulemusel mustus,saast ja muu kõdi jääb kopsiku siseseina külge,see ongi nüüd vaja sealt lahti kraapida ja korralikult diisliga puhtaks pesta ja kokku tagasi,jälgi et pihusti avad on puhtad,need tahavad ka ummistuda,kui sul on tsentrifuug seest puhas siis võibki olla nii,et on avad umbes,peale traktori seisma jätmist peaks normaalses seisundis tsentrifuug veel veidi aega pöörlema,seda kuuled kui paned kõrva ligi.
Vasta
#12
Kopsiku seinal on küll mingi pehmem kiht mingit asja,too kiht tuleb siis eemaldada?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#13
Oh Muska, kirjutada sa oskad, järelikult lugeda ka. Võta raamatukogust(tahtsin öelda sõbralt, aga võibolla...) ometi mõni õpik, sest oskad rohkem küsida kui kogu foorum vastata jõuab. See pigi kraabi puupilpaga välja, pesta pole vaja, hakkab siis paremini kohe jälle sodi püüdma.
PS see vurrivärk on tehases ühes asendis tasakaalustatud, püüa kokkupanemisel altäärest leida kriipsud või sälgud ja need kohakuti sättida. Muidu hakkab lonkama ja ei võta puhastamiseks pöördeid üles. Normaalne on et peale seiskamist uriseb pool minutit mootori küljes. Mida rohkem saasta on kogunud, seda kauem käib.
Vasta
#14
ja see kiht kraabi puupilpaga lahti. Kui sa selle kiiskama pesed ja ää poleerid, siis see sul niipea enam urisema ei hakka, ühtlasi ei puhasta ka õli..
urisemist on kuulda ka kabiinist või selle puudumisel, juhiistmelt.
Vasta
#15
Tänud abistajatele.Fairi ei tahtnud kuidagi õlile ja saastast jagu saada,bens või nafta hoopis teine tera.Neid märke poleks mina küll oma lolli aruga taibanud otsida.Urinat minu kõrv küll ei suuda fikseerida,küll aga peale mootori seiskamist häälitseb küll mingi asjandus kapotiall.Kui aega saan astun raamatukogust läbi ja vaatan mis kirjandust neil pakkudsa on.
Vasta
#16
Täna astusin raamatukogust läbi ja sain mingi raamatu,paistab päris asjalik olema.Kui kellelgi kirjandust vedeleb siis võib julgelt pakkuda.
Käikude poolepealt on tekkinud küsimus.Edaspidi on tigukäik hea aeglane,aga kas tõesti tagurpidi liikumiseks 1käik min.?Tagurpidi 1 käiguga konarlikumal pinnasel kipub sadulast maha viskama(tühikäigul),siduriga mängides saab sõita ka,aga see pole sidurile ju hää.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#17
(07-06-2011, 21:35 PM)muska71 Kirjutas: Täna astusin raamatukogust läbi ja sain mingi raamatu,paistab päris asjalik olema.Kui kellelgi kirjandust vedeleb siis võib julgelt pakkuda.
Käikude poolepealt on tekkinud küsimus.Edaspidi on tigukäik hea aeglane,aga kas tõesti tagurpidi liikumiseks 1käik min.?Tagurpidi 1 käiguga konarlikumal pinnasel kipub sadulast maha viskama(tühikäigul),siduriga mängides saab sõita ka,aga see pole sidurile ju hää.

Jah aeglustatav käik ei ole reverseeritav, kuna saab käituse otse käigukasti vedavalt võllilt
Vasta
#18
Trakal on lekkima hakanud rippsüsteemi tõstesilinder,lahti kiskuma esialgu seda ei hakka kuna kodus vedeleb mitu analoogset korras silindrit.Kui mõõdud sobivad siis läheb silinder vahetusse ja kui juba hüdrasüsteemi näppima hakata siis teen ka täieliku hoolduse koos õlivahetusega.Raamatust uurisin kust mida näppida,aga palju seal seda õli peab sees olema?Ka käigukastis võiks õli välja vahetada,aga palju seda sinna sisse ka valama peab?
Vasta
#19
Käigukasti 11 liitrit
Hüdrosüsteemi kokku läheb 7.5 liitrit kuid paak läheb sellest 5,85 liitrit
Vasta
#20
Käisin Saukos ja seal näidati difriluku hammakaid,päris tigedad olid ja selleks,et hambad siledaks saada peab ikka kõvasti ragistama.Sellest sain julguse hakata trakat veidi lammutama.Tükk tegemist oli,et see lülitushoova sealt võllide ja toruderägastiku vahelt kätte saada.Kobakas pealt käes sai ilusti kasti sisse piiluda ja ilusad läikivad ja terved hambad särasid vastu.Difrilukk ei toiminud kuna too lülitushoova ei läinud vastu käimari kaant vai jäi kandma kaanel oleva põhjapleki peale kuna plekis olev ava ei olnud päris kohakuti hoovaga,ava pisut suuremaks uuristada ja asi klaar.Ühe hooga regullisin ka pidurid ära.On kellegil äkki mingit pilti üles riputada sellest milline käsipidurihoova välja näeb?Keegi hoova maha monteerinud,aga tahaks asjanduse taastada.
Raamatukogust saadud raamatu pildistasin seebikaga,nüüd sama raamat arvutis olemasBig Grin .Skännima ei viitsinud hakata kuna võtab meeletult aega.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne