Küsimused t-25A-1 kohta
(10-01-2018, 16:18 PM)Daff Kirjutas: Kes teab, kas D-21 ja D-144 mootori õlipumbad on samad ?  PM kaubamaja tootekoodide järgi nagu oleks.  
Ja kas D-144 reduktsiooniklapp istub D-21 mootorile.

Mootori õlipumbad samad, kui just kinnituse kõrguse erinevusi ei ole,  mäletan et mingile D-21 mooptoril sa õlipumbale seibe alla pandud, et õlitorude auke ilusti istuma saada.
Vasta
On keegi paigaldanud seda starterit T-25-le:
http://www.agroparts.ee/et/a/starter-12v-4-2kw-4
Mahub reaalselt ära ilma tagumikuga generaatorisse jooksmata?
Praegune 2.7Kw Magneton on ikka kuidagi lahja. Kaablid on 70 ruudused koos massilülitiga uued. Aku ka aasta vana 100Ah.
Kompressiooni kangi peale lastes on "jõua jõua".
Kuna on ka kokkupuuteid tänapäevaste Korea traktoritega, siis nende starterimajandus ikka veab mootorit nagu muuseas.
Üks huvitav starter veel, küll russile. Mis see sujuv lülitus nüüd starterile juurde annab?
http://www.agroparts.ee/et/a/reduktoriga...5800-p-min
Vasta
(14-01-2018, 23:15 PM)meli666 Kirjutas: ...
Praegune 2.7Kw Magneton on ikka kuidagi lahja. Kaablid on 70 ruudused koos massilülitiga uued. Aku ka aasta vana 100Ah.
Kompressiooni kangi peale lastes on "jõua jõua".
...

Otsi üles see koht, mis kuumeneb. Sinna need amprid kaovad, mis jõuat-jõuat põhjustavad. Big Grin

2,7 on sellele mootorile täitsa paras.

Konkreetset neljakilovatist ei oska öelda, kuid minu hübriidrussil olev ISKRA on lühem, kui põksinäksi originaal.
Vasta
Originaalstarterist pikemat asja vaevalt et olemas on.
Mis sellesse "sujuvasse" lülitusse puutub siis see saab olla ainult lisarelee lüliti voolu vähendamiseks mitte muud.
Tõlkes kadumaläinud mõte ehk?
Vasta
(14-01-2018, 23:15 PM)meli666 Kirjutas: On keegi paigaldanud seda starterit T-25-le:
http://www.agroparts.ee/et/a/starter-12v-4-2kw-4
Mahub reaalselt ära ilma tagumikuga generaatorisse jooksmata?
Praegune 2.7Kw Magneton on ikka kuidagi lahja. Kaablid on 70 ruudused koos massilülitiga uued. Aku ka aasta vana 100Ah.
Kompressiooni kangi peale lastes on "jõua jõua".
Kuna on ka kokkupuuteid tänapäevaste Korea traktoritega, siis nende starterimajandus ikka veab mootorit nagu muuseas.
Üks huvitav starter veel, küll russile. Mis see sujuv lülitus nüüd starterile juurde annab?
http://www.agroparts.ee/et/a/reduktoriga...5800-p-min


Mul viimasel masinal oli nn talve käivitus. Mina aru ei saanud milleks? Nimelt oli sellest 50A masslülitist eemale  pandud otseühendus akukasti küljel oleva poldi alla mass. Nu jah sain aru, et uuem tänapäeva massslüliti ei kõlba, kuid selle praktilisusest sain alles siis aru kui talvel kasutasin.  See andis ikka korraliku laksu juurde.
Teine asi on see peepulk  mida poes müüakse. ----  nu teate küll see akuklemmide puhastaja ühes otsas juhtmeotsa pulk teises auk ümbritsetud terasharjastega.  Selle abil saad vunki kohe juurde.

Ise ma pooldan t40 startereid. kuna nende vääne on parem. Magnetonid tahavad pikka ketramist ja kütuse ülespumpamist talvel rääkimata kütuselisanditest.  Mul maal naabrimees joodab juba mitukümend aastat enda russile talvel ka bensiini - paagi peale paar liitrit ikka. Pidi vedelamaks tegema.
t40 /mtz originaal starterid jällegi tahavad iga paari aasta tagant hooldust. Krt neil kaob see võim tagant ära ja tuleb jälle lauapeal lahtivõtmist ja puhastamist.
magnetone on nüüd ka 3,2kw mis näevad ka samasugused nagu need 2,7kw välja.

Ise ei taha küll soovitada. ja reaalselt vannun ka maapõhja selle soovituse. Kuid 99% tõenäosusega on sul pritsenurk pees. (olgu siis pump või pihustiotsad) Ehk siis liiga hiline, kui käivitus vilets.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
(14-01-2018, 23:21 PM)v6sa Kirjutas:
(14-01-2018, 23:15 PM)meli666 Kirjutas: ...
Praegune 2.7Kw Magneton on ikka kuidagi lahja. Kaablid on 70 ruudused koos massilülitiga uued. Aku ka aasta vana 100Ah.
Kompressiooni kangi peale lastes on "jõua jõua".
...

Otsi üles see koht, mis kuumeneb. Sinna need amprid kaovad, mis jõuat-jõuat põhjustavad. Big Grin

2,7 on sellele mootorile täitsa paras.

Konkreetset neljakilovatist ei oska öelda, kuid minu hübriidrussil olev ISKRA on lühem, kui põksinäksi originaal.

tuleb võsaga nõustuda,pakun,et paned võimsama starteri,aga probleemm ei kao kuna kaablitest starterisse vool ei jõua lihtsalt.eile ajasin enda oma 70ah akult kiire starteriga käima lihtsalt pulli pärast.võtsin sisselaske torud lahti sealt lasin föönist 600C torusse minutit paar,gaas põhja sidur alla ja stareterit,põhimõtteliselt paugupill külma õliga,muidugi sülitas korralikult süsimusta alul välja.nüüd ongi plaan teha alu junni asemele mustast terasest junn sisselaske kolle külge ja sinna kolmikuna ava kust korgi maha keerates saan leeklampi või fööni anda enne käivitust.no pole mingit mõtet külmaga starterit piinata.
Vasta
orginaalis imeb etteande pump kütte otse paagist ja litsub läbi filtri pumpa.kas nii ei või,et etteande pump imeb läbi kaasaegse filtri j etteandest läheb otse pumpa?
Vasta
kolvirõngad-alumine õlirõngas sellel üks serv terav ja teine kaldu siis kumb üles läheb?karbil info puudub ja karõngal märge puudub.ülemistel survekatel on verh kirjas.
Vasta
(15-01-2018, 15:00 PM)muska71 Kirjutas: kolvirõngad-alumine õlirõngas sellel üks serv terav ja teine kaldu siis kumb üles läheb?karbil info puudub ja karõngal märge puudub.ülemistel survekatel on verh kirjas.

No eesmärk on ju,et õli maha kaabiks. Kaldu serv ikka ülespoole.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
(14-01-2018, 23:21 PM)v6sa Kirjutas: Otsi üles see koht, mis kuumeneb. Sinna need amprid kaovad, mis jõuat-jõuat põhjustavad. Big Grin 

Ega muud peale massilüliti nagu olla ei saa. Akuklemmid ja kingad sai joodetud kaabli külge ja 70 ruudune nii lihtsalt ei soojene ka.
Tegelikult saaks massilüliti üldse süsteemist ära jätta. Vaja otsida teine süütelüliti ja teha nii laadimisvoolu, kui ka muu juhtimine releede peale.
Pritsenurga õigsusest hetkel aimu pole. Aga kui panna see täkk järgi:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid441162
Ketrab virinal ilma jõuat jõuatita kompressioonikangi puutumata ja käivitub suht koheselt. Pole mingeid kütuse käsipumpamisi ega fööniga eelsoojendamisi vaja teha.
Minu arust see fööniga ettesoojendamine ka erilist mootori säästmist ei anna. Ok, läheb paremini käima, aga külm õli ja õlisurve ikka sama, mis ilma föönita.
Tenn karteris oleks juba tunduvalt asjalikum.
Ei jäta jonni, minu arust ikka kehva käivitumise aluseks starteri suutmatus. Vaja nüüd uurida, kuhu see jõud kaob.
Võibolla see pikema kolvikäiguga vene tehnika eripära, et starter lihtsalt ei jõua vedada.
Vasta
(15-01-2018, 20:49 PM)meli666 Kirjutas:
(14-01-2018, 23:21 PM)v6sa Kirjutas: Otsi üles see koht, mis kuumeneb. Sinna need amprid kaovad, mis jõuat-jõuat põhjustavad. Big Grin 


Minu arust see fööniga ettesoojendamine ka erilist mootori säästmist ei anna. Ok, läheb paremini käima, aga külm õli ja õlisurve ikka sama, mis ilma föönita.
Tenn karteris oleks juba tunduvalt asjalikum.
Ei jäta jonni, minu arust ikka kehva käivitumise aluseks starteri suutmatus. Vaja nüüd uurida, kuhu see jõud kaob.

föön annab seda,et kui väljas -10 siis ilma imeb mootor seda karget õhku ja peab selle kuumaks ajama mis pole lihtne,fööniga on sisseimetav õhk vast 100C ikka.ja suur vahe kas kuumutada -10 või 100 õhku ja säästab just starterit,sest see pole käivitusmootor mida ketrad kuni mootor soe.mul õlitenn ka sees ja kui vaja tööd teha siis läheb ka õli soojaks enne.
aga miks teistel siis sama starter suudab ja sul mette?

keevituselt täkku anda mitte akule vaid otse starteri klemmile,kas ka siis käu käu?vähemalt ise teen nii.
Vasta
(15-01-2018, 20:49 PM)meli666 Kirjutas:
(14-01-2018, 23:21 PM)v6sa Kirjutas: Otsi üles see koht, mis kuumeneb. Sinna need amprid kaovad, mis jõuat-jõuat põhjustavad. Big Grin 

Ega muud peale massilüliti nagu olla ei saa.
...
Mis peaks kenasti soe olema selle jõuatamise peale.
Milline koht starteril soojeneb? Et seal näiteks starteri mootorisse minev juhe lõdvalt mutri all ei oleks...
Vasta
Plaanis lähiajal vanatüübi 25ele uus hüdropump panna, kuidas oleks seda kõige targem vahetada? Samuti tahaks ka korraga hüdropaagi tühjaks lasta ja uue õli sisse panna. Ja kas antud hüdropump sobib? VAJUTA SIIA
Vasta
(16-01-2018, 20:31 PM)MadR Kirjutas: Plaanis lähiajal vanatüübi 25ele uus hüdropump panna, kuidas oleks seda kõige targem vahetada? Samuti tahaks ka korraga hüdropaagi tühjaks lasta ja uue õli sisse panna. Ja kas antud hüdropump sobib? VAJUTA S
enne pead vana pumba maha kruvima ja vaatama kas võll 6 või 4 nuuti.vahetamine nagu ikka polte mutreid kruvida.
Vasta
Minu andmetel peaks olema vanatüübil 4 nuudiga, võin eksida?
Vasta
(16-01-2018, 20:31 PM)MadR Kirjutas: Plaanis lähiajal vanatüübi 25ele uus hüdropump panna, kuidas oleks seda kõige targem vahetada? Samuti tahaks ka korraga hüdropaagi tühjaks lasta ja uue õli sisse panna. Ja kas antud hüdropump sobib? VAJUTA SIIA

(16-01-2018, 22:18 PM)MadR Kirjutas: Minu andmetel peaks olema vanatüübil 4 nuudiga, võin eksida?


Originaalis on sul vasakpoolne nz10 pump nelja nuudiga.
Ainuke eelis sellel nz10 pumbal on, et selle paigaldamiseks ei pea hüdroajamit maha võtma. Aga see on ka üks lihtsamaid töid kui torud juba lahti on.

Kui su süsteem väegi kulunud on siis soovitan ise nz 14 või nz16 pumpa. Ise kasutan viimast, kuna vajan veidi rohkem õli ringluses. Samas nz 16 on nõrgem. 
https://www.pmkaubamaja.ee/et/ns16g-3l-h...osila.html


Viimase piagaldamiseks on sul tõesti vaja vahetada vahemuhv. Selle vahetus on max 3sekundit kui hüdroajam on maas. Peab vaid lüliti kangist pumba nö välja lülitama ja vahemuhvi sees olevad 4 kuuli jooksevad ajamimuhvist välja oma pessa, mille tulemusena saab muhvi vahetada. 
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...ns-10.html


Kui ajami maha võtad siis vaja sul ka välja vahetada tihendid. Viimasel ajal pakutakse kuigi jälle korktihentit - ise seda ei poolda kuna selle pingutus on teadus omaette. Kummitihnedid lollikindlamad.
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...2-114.html

https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...113-a.html

Kui sa õli tahad paagist välja saada siis õlipaagil on all koonuskeermega punn kõige all paremal pool selle pead ära puhastama ja õli sealt välja laskma. Kõik setted tikuvad ka õlipaagi alumisse otsa jääma. misttõttu saad sa paagi sedasi tühjaks.
Järgmisena kontrolli ära ka õlifilter - hüdropaagi peal. mis on enamjaolt väga pasane. Jah need tihendid/kettad on seal pestavad naftaga, kuid mitte alati.
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...16080.html
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
Aga see , et enam ei tõsta väga hästi see peaks olema siis ikka hüdropumba probleem?
Vasta
(17-01-2018, 15:46 PM)MadR Kirjutas: Aga see , et enam ei tõsta väga hästi see peaks olema siis ikka hüdropumba probleem?

hõdrapumbal saab survet mõõta.kui ei tõsta enam hästi võib ka jagaja kulunud olla samuti ka silindri mansetid võivad olla utiil ja kõigi sümtom on,et ei tõsta hästi.
Vasta
Kunagi mingi asjatundja ütles, et arvatavasti pump läbi ja olen üsnagi kindel selles, 1972 masin ka.
Vasta
(17-01-2018, 20:28 PM)MadR Kirjutas: Kunagi mingi asjatundja ütles, et arvatavasti pump läbi ja olen üsnagi kindel selles, 1972 masin ka.

pump maas saab seisundit pealiskaudselt hinnata peoga keerates,peab käima suht tungalt korras pumbal nagu kõik hüdro asjad.kui juba kulunud siis käib nii pump kui mootor lurinal ringi ja silindri vars kolviga liigub ka lohva lohva.üldiselt asjad kuluvad vaikselt aja jooksul.

pumba survet mõõdetakse manomeetriga,Pumba surve saad teada, kui ühendad pumba otsa sarnase drosseli ja enne seda manomeetri ning aeglase sulgemise käigus jälgid manomeetrit. Jõudes pumba lubatud maksimumini, võid nentida, et pump on korras ja lõpetad kontrollimise, surve edasisel tõstmisel lased pumba lõhki.

http://hudraulika24.ee/VRFB%2012  umbes selline drossel.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne